مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , > سن استفاده از محصولات مراقبت پوست

سن استفاده از محصولات مراقبت پوست

0
(0)

سن شروع استفاده ازمحصولات مراقبت از پوست

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که سن استفاده از محصولات مراقبت پوست از چه زمانی شروع خواهد شد .

 سن استفاده از محصولات مراقبت پوست

سن استفاده از محصولات مراقبت پوست

هم چنان که سن مان بالاتر می‌رود، وضعیت پوست ما نیز تغییر می‌کند . بنابراین زمانی که احساس می‌نماییم باید از پوست خود مراقبت کنیم ، این مراقبت روزانه باید بر اساس نیاز پوستی که داریم، تغییر کند .

از این رو، روند مراقبت از پوست شما در سن 20 سالگی همان روشهای سن 30 یا 40 سالگی نمی باشد . هدف اصلی این است که شما پوست جوان، شاداب و سالمی را در تمام طول عمر زندگی خود داشته باشید . برای این که به این امر دست یابید ما باید روند مراقبت از پوست خود را همراه با نگرانی‌های مراقبتی فردی که در ذهن خود داریم، مطابقت دهیم .
برای مثال ، اگر شما یک نوجوان با صورت آکنه دار می‌باشید ، این آکنه‌ها می‌تواند نگرانی برجسته شما به شمار بیاید . داروهای تجویز شده توسط پزشک، پاک‌کننده‌های ضد آکنه و کرم‌های متداول در این زمینه همراه با نرم‌کننده‌ها می‌توانند ضروری باشند که البته متخصص پوست تان حتماً به شما پیشنهاد می‌کند .

 سن استفاده از محصولات مراقبت پوست

سن استفاده از محصولات مراقبت پوست

در هر صورت در سن 20سالگی هدف اصلی این است که با احتمال اینکه آکنه‌های پایداری داشته باشید از پوست خود مراقبت و محافظت کنید . هم‌چنین برخی از خطوط‌ها نیز ممکن است در نیمه دوم بیست سالگی شروع به نمایان شدن کنند .

برای جلوگیری و کاهش آثار افزایش سن روی پوست خود، بسیار اهمیت دارد تا مراقبت از پوستی را شروع کنید که شامل این موارد می‌شود : فوم تمیزکننده، پاک‌کننده آرایش، نرم‌کننده سبک، یک رتینول برای خاصیت ضد آکنه‌ای آن و یک محصول ضد چین و چروک که به پوست شما کمک می‌کند تا از بروز چین و چروک روی پوست تان جلوگیری به عمل آورد . و خطوط ریز نیز از بین برود.

هم جنین یک کرم چشم خوب، ضرورت مهمی به شمار می‌آید. علاوه بر این، در دهه بیست سالگی ، بسیار مهم است که استفاده از آنتی‌اکسیدان‌های خوبی را مانند ویتامین C شروع کنید که پوست را لایه‌برداری می‌کند و آن را درخشان می‌سازد .

و هم‌چنین از اثرات محیطی و رادیکال‌های آزاد به پوست نیز جلوگیری می‌نماید که نشانه‌های پیری را در صورت افزایش می‌دهد . هم‌چنین استفاده از سالیسیتیک و گلیکولیک اسید به صورت هفتگی می‌تواند به لایه‌برداری بهینه‌تر کمک کند و موجب می‌شود تا چهره روشن‌تری را به دست بیاورید .

هم‌چنین باعث افزایش کلاژن بیشتری نیز می‌شود . این دو اسید می‌توانند واقعا در جلوگیری از جوش‌های سرسیاه و توقف به وجود آمدن جوش در صورت کمک کنند، در حالی که جای زخم آکنه‌های قبلی را درمان می‌کند و نشانه‌های ابتدایی افزایش سن را در صورت کاهش می‌دهد .

 سن استفاده از محصولات مراقبت پوست

  سن استفاده از محصولات مراقبت پوست

در دهه بیست سالگی ما از یک کرم چشم سبک‌تر و نرم‌کننده با خاصیت جلوگیری از بروز چین و چروک استفاده می‌کنیم . در هر صورت همان‌طور که سن مان بالاتر می‌رود ، میزان استفاده از نرم‌کننده یا مرطوب‌کننده و میزان قدرت آن باید افزایش یابد و هم‌چنین مواد مغذی در محصولات ضد چین و چروک در محصولات پوستی باید بیشتر باشد .

پوست با افزایش سن با سرعت بیشتری رطوبت از دست می‌دهد و توانایی طبیعی بدن ما برای تولید رطوبت خود ، کاهش می‌یابد و دچار اختلال می‌گردد . از این رو یک مرطوب‌کننده خوب می‌تواند جزء کلیدی در مراقبت از پوست به‌منظور جلوگیری از آثار افزایش سن به شمار می‌آید .

سن استفاده از محصولات مراقبت پوست
بنابراین هر سنی دارای نگرانی‌های خاص خود می‌باشد و اشاره به این نکته مهم لازم است که هرکسی نوع پوست متفاوتی دارد . رجوع کردن به یک متخصص پوست و به‌کارگیری یک روتین ایده آل مراقبت از پوست به عنوان یک عامل پیشگیری، همیشه ایده آل می‌باشد .

و یک محصول مهم که تمامی سنین می‌توانند از آن بهره ببرند و همیشه تشویق می‌شود تا برای پوست سالم جوان همیشه از آن به کار ببرید . ضد آفتاب با SPF 30 و بالاتر می‌باشد که باید به صورت روزانه استفاده شود و از همه مواردی که در بالا به آن اشاره شد اهمیت بیشتری دارد .

محصولات مرتبط:

 

سن استفاده از محصولات مراقبت پوست

کرم پودر تینت آیدر آلترا لانکوم
Lancome Teint Idole Ultra 24H Long Wear Foundation
پوشش دهی کامل، ماندگاری ۲۴ ساعته، بافت سبک ابریشمی، محافظت کننده، ضد جوش و آکنه، حاوی spf15

سن استفاده از محصولات مراقبت پوست

فونداسیون و کرم پودر آرایشی لیفت کننده رینرژی لانکوم
Lancome Rénergie Lift Makeup Foundation
بافت سبک، ضد علائم پیری، کاهش چین و چروک و خطوط ریز روی پوست، غنی از ویتامین E، آبرسان و مرطوب کننده، ۱۲ ساعت آبرسانی بی وقفه، لیفت کننده پوست می باشد

سن استفاده از محصولات مراقبت پوست

فوم پاک کننده آکنه سولوشن کلینیک Clinique Acne Solutions™ Cleansing Foam

سن استفاده از محصولات مراقبت پوست


فوم پاک کننده صورت نوکس
Nuxe Eau De Mousse Micellaire Foam For Normal To Combination,
بدون ایجاد کومدون، آکنه و یا جوش‌های سر سفید و سیاه
همراه با عوامل التیام بخش و نرم کننده پوست
مناسب پوست‌های نرمال تا مختلط و حساس
فاقد پارابن و روغن های معدنی
فاقد عطر، الکل و مواد صابونی
بدون ایجاد خشکی در پوست

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها