مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > بزرگترین ترندهای سلامتی

بزرگترین ترندهای سلامتی

0
(0)

بزرگ ترین ترندهای سال 2020 و 2021 در زمینه سلامتی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به معرفی بزرگترین ترندهای سلامتی در سال 2020 و 2021 خواهیم پرداخت .
سال گذشته، حوزه سلامتی سرشار از محصولات CBD، رتینول (و جایگزین های رتینول گیاهی) و ورزش تناسب اندام بود که همه چیز را از بوکسینگ تا رقص را شامل می شد .

بزرگترین ترندهای سلامتیما از متخصصان خواستیم تا پیش بینی های خود را برای ترندهای سلامتی که امسال روی کار می آیند را با ما در میان بگذارند . در این مقاله چیزهای جدیدی کشف می کنید و شاید هم بخواهید محدودیت های خود را کنار بگذارید و موارد جدیدی را امتحان کنید .

این روزها خوابیدن بیشتر از گذشته اهمیت دارد

بزرگترین ترندهای سلامتی
ما اخیرا شاهد افزایش شمار محصولاتی بوده ایم که روی کنترل خواب تمرکز دارند . اهمیت خواب در سال جدید تبدیل به یک تجارت و کسب و کار بزرگی خواهد شد، به طور مثال تمرین یوگا ذهن بدن (MindBody) .
حدود 57 درصد از افرادی که در فهرست تحقیقات و مطالعات “سلامتی از طریق تمرین ذهن بدن” قرار داشتند، موافقت خود را مبنی بر اینکه خواب یک موضوع اساسی و لوکس است، اعلام نمودند .
به این ترتیب، تعجبی ندارد که برخی تجارت ها در زمینه سلامتی به دنبال یافتن روش هایی برای درمان کم خوابی باشند .

برای مثال :

اپلیکیشن های خواب و ذهن آگاهی مانند Calm و یا Headspace، بسیار در حال گسترش یافتن هستند . در واقع حدود 28 درصد از افرادی که در این مطالعات حضور داشتند ، گزارش دادند که از این برنامه ها استفاده می کنند تا شب ها بخوابند .

خدمات و سرویس های کمک به خوابیدن مانند Dreamery و یا NuCal نیز روز به روز شیوع پیدا می کنند . سرویس خواب های لوکس نیز از روتختی گرفته تا تشک و ست ملحفه و غیره نیز در حال افزایش می باشند .

 

کپسول های مراقبت از پوست

بزرگترین ترندهای سلامتی
این که روتین مراقبت از پوست جالب و جذاب به نظر برسد، کلیدی برای دستیابی به مشتریان بیشتر می باشد تا واقعا همیشه این روتین را رعایت کنند . کپسول های مراقبت از پوست نیز یک روش جدید است که هیجان بیشتری برای مصرف کنندگان به وجود می آورند .

این محصول قدرت بسیار بالایی دارد، چیزی مانند یک آمپول. برندهای مراقبت از پوست اندکی اخیرا ورژن های جدید از این محصول را نیز راه اندازی کرده اند .

برای مثال، در اواخر پاییز سال گذشته، Eve Lom کپسول های پاک کننده روغنی بسیار شیکی را برای اولین بار با قیمت 75 دلار روانه باز کرد و Beauty Pie نیز نسخه های متعددی را تولید کرد که بسیار مد روز می باشند :

از جمله کپسول های فوق العاده اکتیو، سرم ویتامین C و ویتامین E . ما پیش بینی می کنیم که برندهای دیگر نیز در ماه های آینده این روند را دنبال کنند .

حتی مژه های بیشتر

بزرگترین ترندهای سلامتی
دوستان عزیز ریمل های تان را کنار بگذارید . خدمات مربوط به مژه از جمله تینت، لیفت و اکستنشن حالا صنعت میلیونی را راه انداخته اند که هیچ نشانه ای از سقوط و عقب نشینی آن نیست .

در سال 2019، 43 درصد از افرادی که تحت مطالعه در زمینه سلامتی بودند گزارش دادند که علاقه دارند تا از خدمات حرفه ای مژه استفاده کنند، حتی آقایان . هم چنان که صنعت مژه به طرز غیر قابل پیش بینی رشد می کند، در سال 2020 و 2021 ممکن است شاهد تاسیس سالن های مخصوص مژه بیشتری باشیم .

و از جایی که تکنیک های زیبایی مژه روز به روز توسعه بیشتری می یابند، مشتریان تمایل دارند تا خدمات مژه حرفه ای را در سال جدید امتحان کنند . این تکنیک ها و خدمات واقعا در آینده نزدیک بسیار در دسترس خواهند بود .

 

تقویت ماهیچه ها  در برابر سوزاندن و یا فریز کردن چربی ها

بزرگترین ترندهای سلامتی
مطمئنا تبلیغات برای فریز کردن و یا سوزاندن چربی های نامناسب با روش های مختلفی مانند CoolSculpting و Laser Liposuction را شنیده اید . حتی در دنیای زیبایی های پزشکی، ما شاهد تمرکز جدیدی روی روش هایی هستیم که برای شما بهتر کار می کنند .
درمان های غیر جراحی که ادعا دارند عضله سازی کرده و ماهیچه را تقویت می کنند . در حال جذب سهم عظیمی از بازار از روش های کاهش چربی به روش غیر جراحی می باشند (این روش ها تنها سلول های چربی را از بین می برند) .

اما بر اساس اطلاعات جدیدی که هم اکنون در دسترس می باشد، روش درمان تونینگ ماهیچه غیر جراحی به نام Em Sculpt سال به سال با استقبال بیشتری رو به رو می شود و از این رو تبدیل به یک روش زیبایی پرطرفدار در سال جاری و سال آینده شده است .
البته شما می توانید همیشه مانند قدیم و به روش سنتی نیز ماهیچه های تان را بسازید، منظورمان این است که هیچ کس نقش باشگاه رفتن و ورزش کردن را نادیده نمی گیرد .

 

از مد افتادن جراحی های پلاستیک و تزریق ها

بزرگترین ترندهای سلامتی
در حالی درباره ترند های سلامتی در سال جدیدی صحبت می کنیم، اجازه دهید به مبحث تزریق های زیبایی نیز بپردازیم . مطمئنا شنیده اید که Kylie Jenner فیلر لب خود را خالی کرد و همه ما می دانیم که این خانم چه نقش بزرگی در چیزی که مد می شود یا نمی شود، دارد .
هم چنین افزایش اندکی در تمایل به روش های اصلاحی و ترمیم مشاهده شده است . برای مثال، هیالورونیداز (یک آنزیم قابل تجزیه است که فیلرهایی بر پایه اسید هیالورونیک را تجزیه می کند) در لیست روش های پر طرفدار غیر جراحی، رتبه سوم را از آن خود نمود، در واقع در مقایسه با سال 2018، 50 درصد رشد داشته است .

از دیدگاه جراحی، چهار روش ترمیمی در لیست قرار دارد، از جمله لیپوساکشن (شماره 2) با 183 درصد رشد و خارج کردن تزریق های سلیکونی (شماره 9) با 89 درصد رشد .

 

روش های درمانی ساده و سریع برای موها

بزرگترین ترندهای سلامتی
هیچ کس 30 دقیقه وقت کافی برای انجام یک روش درمانی به منظور تقویت موها ندارد و برند ها این موضوع را می دانند. در طول چند ماه گذشته ما شاهد افزایش در مصرف کاندیشنرهای عمیق، ترمیم کننده پیوند موها و سایر روش های درمانی بوده ایم که مشتریان را مجبور نمی کنند مدت ها بنشینید و شصت شان را تکان دهند و چشم شان را به ساعت بدوزند. برای مثال، برند L’Oreal Paris اخیرا محصول درمانی خود را به نام Elvive 8 Second Wonder Water Lamellar Hair Treatment راه اندازی کرده است که مدتی بود روی آن کار می کرد. این محصول غنی از پروتئین ها می باشد و حدود 10 ثانیه زمان می برد تا اثر جادویی خود را بگذارد.

تمرکز روی سلامتی به روش تجربی

بزرگترین ترندهای سلامتی
تعجبی نیست که مردم تمایل داشته باشند تا وقت و پول خود را روی تجربه ها در مقایسه با موارد دیگر سرمایه گذاری کنند. در سال 2020 و 2021 پیش بینی می شود که صنعت سلامتی این موضوع را یک پله بالاتر ببرد. در حالی که یک ورزشی مانند یوگا و یا ماساژ ذاتا تجربی می باشند، اما سال 2020 و 2021 به شما تجربه های جدیدی را نشان می دهد که شگفت زده تان می کنند.

منبع مقاله : https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/2020-wellness-trends-200109/page8

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها