مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , > هر خط چشمی برای چه موقعیت هایی مناسب است؟

هر خط چشمی برای چه موقعیت هایی مناسب است؟

5
(1)

هر خط چشمی برای چه موقعیت هایی مناسب است؟

 زمانی که در کشیدن خط چشم مهارت یافتید، شاید وسوسه شوید که در هر جایی که می روید از آن استفاده کنید . و چه کسی شما را بابت این موضوع سرزنش می کند ؟ شاید به نظر شگفت انگیز بیاید، اما در هر صورت روش های بسیاری برای کشیدن خط چشم وجود دارد . ضخیم، باریک، دنباله دار، رنگی و غیره. از این رو، شما باید اطمینان به دست بیاورید که چشم های شما به طور متناسبی برای هر موقعیت و مجلسی که حضور می یابید ، مناسب به نظر می آیند . بیایید این موضوع را یک بار همیشه به یاد داشته باشیم که هر خط چشمی برای هر موقعیتی مناسب نیست . در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ می خواهیم به شما بگوییم که هر خط چشمی برای چه موقعیت هایی مناسب است  و روش های کشیدن خط چشم و موقعیت های مناسب انواع آن بپردازیم .

دورهمی های گاه به گاه آخر هفته .

 هر خط چشمی برای چه موقعیت هایی مناسب است

هر خط چشمی برای چه موقعیت هایی مناسب است

گاهی اوقات شما زمانی که برای ناهار و یا حتی خرید کردن با دوستان خود بیرون می روید ، چیزی که بیشتر مورد ملاحظه قرار می دهید این است که چگونه میکاپ مناسبی داشته باشید .

بهتر است در این مواقع از آرایش های ملایم و روزانه خود کمک بگیرید ، زیرا باید همانند این رویدادهای ساده آخر هفته نیز ساده به نظر بیایید . و با آرایش غلیظ و اغراق آمیز ظاهر نشوید . یک خط چشم نازک در بالای خط مژه پلک بالایی چشم تان همراه با مقدار اندکی ریمل می تواند بسیار عالی به نظر برسد . اگر هم می خواهید آخر هفته به منظور صرف شام بیرون از منزل آماده شوید ، سعی کنید خط چشم سفید را در داخل خط مژه پلک پایینی و در امتداد مجرای اشک بکشید ، همین امر مطمئنا در شب چشم های شما را درخشان تر و شاداب تر نشان می دهد .

بیرون رفتن های شبانه .

 هر خط چشمی برای چه موقعیت هایی مناسب است

هر خط چشمی برای چه موقعیت هایی مناسب است

اگر می خواهید همراه خانواده و دوستان خود در هنگام شب برای جشن و یا خوش گذراندن بیرون بروید ، مطمئنا می خواهید شیک و بی نقص به نظر برسید. و حتما می خواهید لباس و میکاپ خود را مطابق با این رویداد بسازید .

نکته ای که باید در این زمینه به یاد داشته باشید این است که روی زیبایی چهره خود دقت کافی داشته باشید ، نه این که تمام زیبایی های خود را در لایه های مختلفی از لوازم آرایشی پنهان کنید . ما به شما استفاده از سایه های براق و شاینی روشن را برای پلک های تان پیشنهاد می کنیم .

می توانید صورتی کم رنگ و یا شامپاینی را امتحان کنید . سپس از یک خط چشم تیره در بالای خط مژه پلک بالایی خود استفاده کنید . سعی کنید تا انتهای خط چشم تان دنباله دار باشد تا زیبایی بیشتر به چشم های خود ببخشید . و البته خط چشم برای خط مژه پلک پایینی خود را نیز فراموش نکنید . در نهایت از یک فرمژه استفاده کنید . و حالا کار میکاپ شما به پایان رسیده است، بروید و خوش بگذرانید .

جشن ها و مهمانی های خاص .

 هر خط چشمی برای چه موقعیت هایی مناسب است

هر خط چشمی برای چه موقعیت هایی مناسب است

این چنین رویدادها برای خانم ها اندکی داستان متفاوتی در نظر گرفته می شود ، شاید بخواهند از رنگ های بیشتری برای میکاپ خود به کار ببرند . این جزو معدود زمان هایی است که خانم ها دوست دارند اندکی آرایش چشم غلیظ تری داشته باشند . در بیشتر این جشن ها و مهمانی ها بهترین حالت برای چشم های تان ، سایه اسموکی است و چیزی که این روش را برای این مجالس عالی می سازد.

این است که می توانید به تنهایی در منزل نیز این سایه را برای چشم های خود به کار ببرید . یک سایه خاکستری متوسط را برای پوشش دهی تمام پلک خود انتخاب کنید . سعی نمایید از استخوان ابرو تجاوز نکنید . سپس از یک خط چشم مایع استفاده کنید و یک خط ضخیمی را چسبیده به خط مژه پلک بالایی خود بکشید و به آن دنباله بدهید .

برای این که ظاهر متفاوتی داشته باشید، از یک خط چشم رنگی به کار ببرید . هم چنین می توانید اندکی از خط چشم های مشکی و تیره خود فاصله بگیرید . و خط چشم های آبی و طلایی را امتحان کنید که بسیار زیبا و مد روز می باشند . از یک سایه چشم خاکستری تیره برای پوشش دهی میان خط پلک و خط چشم خود استفاده کنید و در نهایت از یک سایه چشم رنگ روشن شاینی درست زیر استخوان ابرو و گوشه داخلی چشم به کار ببرید . این موضوع باعث می شود تا چشم های تان حالت هایلایت زیبایی به خود بگیرد . میکاپ خود را با ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه و یک رژلب قرمز پر رنگ پایان دهید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها