مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > مزایای ضد آفتاب کره ای

مزایای ضد آفتاب کره ای

0
(0)

چه چیزی باعث می شود ضد آفتاب کره ای اینقدر خوب و عالی باشد؟

تفاوت های میان مراقبت از پوست کره ای و آمریکایی را در این مقاله با هم بررسی می کنیم.

مزایای ضد آفتاب کره ای

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما درباره ی مزایای ضد آفتاب کره ای خواهیم گفت لطفا با ما همراه باشید.

از ماسک‌ های ورقه‌ ای گرفته تا بی بی کرم ها، می‌ توانیم استدلال کنیم که هیچ روتین زیبایی بدون حداقل یک محصول مراقبت از پوست کره‌ ای کامل نیست.

محصولات زیبایی کره ای به دلیل اثربخشی، نوآوری و استفاده از بهترین مواد تشکیل دهنده (از جمله موسین حلزون) شناخته شده اند.

به علاوه، بسته بندی هوشمند – و اغلب شایسته تعریف و تمجید- فقط برای زیبایی و جذابیت ظاهری نیست، بلکه به طور متفکرانه ای طراحی شده است تا کاربرد بیشتری را ارائه دهد. 

بنابراین وقتی نوبت به کرم ضد آفتاب می‌ رسد، جای تعجب نیست که فرمول‌ های کره‌ ای نیز یک قدم جلوتر از برندهای دیگر در سراسر جهان احساس می شوند.

ما ضد آفتاب را آخرین اما مهم‌ ترین مرحله در روتین چند مرحله‌ ای مراقبت از پوست K-beauty می‌ دانیم.

محافظت در برابر آفتاب بخش مهمی از سبک زندگی کره‌ ای است، و ما هر روز از ضد آفتاب استفاده می‌ کنیم و باید این کار را بکنیم – چه در داخلیا خارج از خانه باشیم. ب

 

جدا از وظیفه اصلی و اولیه ضد آفتاب که محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش است، ما دقیقاً به این موضوع می پردازیم که چگونه K-beauty به ایمنی خورشید کمک می کند و در عین حال سلامت پوست را تقویت می نماید.

ما هم چنین درباره این که آیا کرم های ضد آفتاب کره ای بهتر از فرمول های غربی هستند یا خیر، دلایلی که چرا مردم ممکن است آن ها را ترجیح دهند و غیره را بررسی می کنیم. 

 

آن ها سبک هستند و به راحتی محو می شوند

تجربه شما از کرم ضد آفتاب ممکن است در بهترین حالت شامل یک لایه گچ سفید روی پوست مانند شبح و در بدترین حالت احساس انسداد منافذ و چربی در پوست باشد.

قابل توجه ترین تفاوت ضد آفتاب های کره ای با سایر ضد آفتاب ها، بافت ظریف و کاور آن ها است. شاید به این خاطر است که شیمیدانان کره ای به بهترین و جدیدترین فیلترهای UV دسترسی دارند.

آنها به طور خاص برای استفاده روزمره طراحی شده اند – نه فقط برای استفاده در فضای باز، که معمولاً هدف اصلی برندهای آمریکایی است.

به همین دلیل، کرم‌ های ضد آفتاب کره‌ ای سبک هستند، اثر سفیدی از خود به جا نمی گذارند، زیر آرایش به خوبی قرار می گیرند و پوست را خشک نمی‌ کنند. 

مخصوصاً برای افراد رنگین پوست، کاور و بافت می تواند بزرگترین اولویت در انتخاب کرم ضد آفتاب باشد.

ضدآفتاب Neogen Deramlogy Day-Light Protection Airy Sunscreen Broad Spectrum SPF 50 یک محصول محبوب کره ای است که به دلیل بافت ابری و سبک و هم چنین قدرت جذب بالای خود بسیار محبوب شده است. 

 

آن ها از نوآوری های کره سود می برند 

از آنجایی که سازمان غذا و دارو (FDA) ضد آفتاب را به عنوان یک دارو در نظر می گیرد، لیست محدودی از مواد مجاز وجود دارد که می توانند در این محصول فرمول بندی شوند.

این فیلترها مواد فعالی هستند که برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده می شوند.

در کره، فرآیند تایید این محصول کارآمدتر است، زیرا کرم های ضد آفتاب به عنوان لوازم آرایشی کاربردی محسوب می شوند.

اما نگران نباشید، این بدان معنا نیست که کرم‌ های ضد آفتاب کره ای کمتر ایمن هستند: وزارت ایمنی غذا و دارو (MFDS) مرجع نظارتی در کره – مشابه FDA – مسئول ایجاد و نظارت بر فرآیند تأیید ضد آفتاب است.

برای وارد کردن یک ضد آفتاب کره‌ ای به آمریکا، فرآیند تأیید گسترده‌ ای وجود دارد که شامل ارائه مستندات ایمنی و اثربخشی بالینی به MFDS است.

آزمایش و مستندات مشابه آنچه در سایر مناطق جهانی مورد نیاز است انجام می شوند، اما این فرآیند کارآمدتر است و می تواند به سرعت انجام شود.

 

آن ها می توانند چند کاره باشند

K-beauty، به طور کلی به وجود مزایای متعدد در یک محصول، شناخته شده است. اگرچه هدف ضد آفتاب چند کاره جلوگیری از علائم پیری زودرس است، کرم‌ های ضد آفتاب کره‌ ای با مواد مغذی‌ تر خود حتی چندین قدم جلوتر می روند.

ضدآفتاب‌ های کره‌ ای اغلب حاوی سرامیدها و اسید هیالورونیک می باشند تا به محافظت از سد پوستی کمک کنند و پوست شما را عمیقاً مرطوب کنند.

ما همچنین مواد تخمیری که معمولاً در اسانس های کره ای یافت می شود را نیز در ضدآفتاب های کره ای نیز مشاهده می نماییم.

به عنوان مثال، کرم ضد آفتاب The I Met You Essence Light SPF 50 دارای عصاره تخمیر شده ساکه برای آبرسانی به پوست و محافظت از آن در برابر عوامل استرس زای محیطی است.

در مورد مواد تشکیل دهنده، شیمیدانان کره ای همیشه در تلاش هستند تا بهترین چیز جدید را کشف کنند. 

 

آن ها از هر دو SPF و PA استفاده می کنند

در ایالات متحده، فاکتور محافظت از خورشید (SPF) فقط برای محافظت در برابر UVB است.

در این ایالت‌ ها، محافظت در برابر اشعه UVA مورد نیاز نیست، اما اگر عبارت BROAD-SPECTRUM را روی یک محصول ضدآفتاب مشاهده کنید، به این معنی است که از پوست در برابر اشعه‌ های UVA و UVB محافظت می‌ کند.

علاوه بر SPF، برندهای کره ای از سیستم PA (درجه حفاظت از اشعه UVA) بر اساس آزمایش PPD  استفاده می کنند که هر دو پرتو را اندازه گیری می کند.

به عنوان مثال، اگر یک کرم ضد آفتاب دارای PPD 8 باشد، برنزه شدن پوست شما هشت برابر بیشتر طول می کشد تا زمانی که هیچ ضد آفتابی استفاده نمی کردید. 

سیستم رتبه بندی PA به شکل زیر است: 

  • PA+: مقدار حفاظت UVA با PPD بین 2 تا 4
  • PA++: محافظت متوسط ​​در برابر UVA با PPD بین 4 تا 8
  • PA+++: محافظت بالا در برابر اشعه UVA با PPD بین 8 تا 16
  • PA++++: محافظت بسیار بالا در برابر اشعه UVA با PPD +16

 

اعداد PA و SPF اطلاعات مهمی در مورد چگونگی محافظت از پوست خود و مواردی که باید در مورد مراقبت از آفتاب به آن توجه کنیم، ارائه می دهند. برخی از برندهای آمریکایی نیز رتبه‌ بندی PA خود را به‌ عنوان یک مزیت اضافی در نظر می گیرند. 

 

آن ها دارای SPF بالاتری هستند 

کرم های ضد آفتاب کره ای معمولا دارای SPF بالاتری هستند. اساسا، هر چه SPF بالاتر باشد، پوست شما طولانی‌ تر از اشعه‌ های UVB محافظت می‌ شود.

حداکثر مقدار ادعای SPF مجاز در کره 50+ است. تا همین اواخر، FDA نیز محدودیت +50 را اعلام کرده بود و در آخرین بروزرسانی مقررات محدودیتی مشخص نشده بودند. 

SPF 15 تا 40 در ایالات متحده رایج تر است. این به احتمال زیاد به این دلیل است که کره مصرف‌ کنندگان آگاه‌ تری نسبت به مضرات نور خورشید دارد.

به‌ علاوه، به دلایلی که توضیح دادیم، کره به فیلترهای نسل بعدی دسترسی دارد که اجازه می‌ دهد SPF بالاتر بدون چربی و سبک وزن داشته باشد.

 

تمدید مجدد آن ها در طول روز بسیار لذت بخش است

بخش مهمی از استفاده از کرم ضد آفتاب، تمدید آن هر دو ساعت یکبار برای محافظت از پوست شما است.

بسیاری از ضد آفتاب های کره ای به گونه ای بسته بندی و طراحی شده اند تا در صورت نیاز به راحتی دوباره استفاده شوند. کره همیشه راه‌ حل‌ های مؤثری برای سهولت استفاده و به نفع پوست شما ارائه کرده است. 

به عنوان مثال، Iope Air Cushion SPF 50 در قالب بالشتک فشرده عرضه می‌ شود، بنابراین می‌ توانید از کرم ضد آفتاب استفاده مجدد کنید و می‌ توانید به‌ طور یکپارچه آرایش خود را با پوششی رنگی تازه و باطراوت کنید.

سایر گزینه های راحت شامل اسپری ها و پودرهای SPF است، بنابراین لازم نیست نگران این باشید که آن ها آرایش شما را برهم می زنند.

 

منبع مقاله: https://www.instyle.com/korean-sunscreen-7484763

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها