مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > تفاوت فیکساتورهای پودری و اسپری

تفاوت فیکساتورهای پودری و اسپری

0
(0)

تفاوت فیکساتورهای پودری و اسپری

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد تفاوت فیکساتورهای پودری و اسپری برای شما مطالبی را گرد آوری کرده ایم . تفاوتهای فیکساتورها و روشهای استفاده از ان گوناگون می باشد.

همان طور که می خواهید میان پودرفیکس و اسپری فیکس یک مورد را انتخاب کنید، باید این را بدانید که آن ها به یک روش در روتین آرایشی و میکاپ تان به کار نمی روند. پودر فیکس باید در طول میکاپ استفاده شود، این در حالی است که اسپری باید بعد از پایان آرایش به کار رود .
پودر فیکس باید بعد از این که کار زیرسازی پوست تان به اتمام رسید، استفاده شود . در این مرحله پودر فیکس کمک می کند که لایه بیشتری روی پوست اضافه شود و مقاومت زیرسازی و کرم پودر را افزایش می دهد. به این ترتیب پوست صورت شما مات بوده و حالت شاینی و براق کمتری دارد. اسپری فیکس در آخرین مرحله از میکاپ استفاده می شود تا به صورت ساده کار آرایش تان را تمام کند و ماندگاری آن را افزایش دهد .

تفاوت فیکساتورهای پودری و اسپری

تفاوت فیکساتورهای پودری و اسپری

اسپری فیکس روی تمامی صورت شما استفاده می شود، مانند چشم ها و لب ها و غیره، و از میکاپ صورت تان به صورت کلی محافظت می کند.
برخلاف اسپری های فیکس، پودرهای فیکساتور روی برخی از قسمت های پوست تان استفاده می شوند که چشم ها و لب ها را شامل نمی شود. به این دلیل است که پودر فیکس از ریمل شما در برابر ذوب شدن، لکه دار شدن و محو شدن محافظت نمی کند. اگر از یک پودر فیکس استفاده می کنید، مطمئن باشید که از ریمل و رژلب با ماندگاری بالا و ضد آب به کار می برید تا همه بخش های آرایش شما به طور یکسان ماندگار باقی بماند

تفاوت فیکساتورهای پودری و اسپری

تفاوت فیکساتورهای پودری و اسپری

مزیت های استفاده از پودر فیکس و اسپری فیکس .

اگر شما به استفاده از پودر و اسپری فیکس به عنوان بخشی از روتین میکاپ خود عادت کرده اید، باید بدانید که مزیت هایی وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید:

  • آن ها هر دو میکاپ شما را حفظ می کنند، از این رو برای مدت زمان طولانی تری باقی می مانند.
  • اسپری فیکس می تواند میکاپ شما را در طول روز تازه تر نشان دهد، بدون این که ترک خوردگی و یا محو شدنی در کار باشد.
  • پودر فیکس، روغن های اضافه روی پوست تان را جذب می کند.
  • هر دو پودر و اسپری فیکس باعث می شوند تا ظاهر مات تری را برای آرایش و میکاپ خود داشته باشید.
  • اسپری فیکس برای افزایش ماندگاری رژلب و ریمل عالی است.
  • اسپری فیکس زمانی که می خواهید بخش هایی از صورت خود را بیشتر در معرض نمایش بگذارید، می تواند به عنوان هایلایتر استفاده شود.
  • هر دو اسپری و پودر فیکس از پوست شما در برابر باکتری و آلودگی های محیطی حفظ می کند که ممکن است در طول روز در معرض آن ها قرار داشته باشید. این محصولات پوست شما را برای مدت زمان طولانی تری سالم نگاه می دارند.
تفاوت فیکساتورهای پودری و اسپری

تفاوت فیکساتورهای پودری و اسپری

مواردی که باید قبل از خرید پودر و اسپری فیکس از تفاوتهای فیکساتورها به یاد داشته باشید .

حالا شما از تفاوتهای فیکساتورها همانند ویژگی های آن ها برای پوست مطلع هستید، شما ممکن است وسوسه شوید که آن ها را متحان کنید. اما باید ملاحظاتی را قبل از این که آن ها را بخرید، به یاد داشته باشید.

  • باید بدانید که چه نوع پوستی دارید:

این مورد قبل از خرید کردن هر گونه محصول زیبایی که برای پوست خود می خرید، ضرورت دارد. پوست های چرب دارای نیاز های متفاوتی نسبت به پوست های ترکیبی و خشک می باشند. تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع مختلفی از اسپری و پودرهای فیکس را برای هر نوع پوست در بازار روانه کرده اند.

  • رنگ پودر فیکس و اسپری فیکس را با تن پوستی خود مطابقت دهید:

 به یاد داشته باشید که در هنگام خرید پودر و اسپری فیکس باید به سایه رنگی که دارد، توجه کنید و نزدیک ترین مورد به تن پوست خود را برگزینید. این محصولات هم چنین با تن پوستی تمامی افراد در سراسر جهان مطابقت دارد و منحصر به چند نوع رنگ پوست نمی شود.

توصیه مهم: اطمینان به دست بیاورید که از محصولات هیپوآلژیک استفاده می کنید. زمانی که می خواهید محصولات آرایشی را خریداری کنید، “آلرژی و حساسیت” بسیار نقش مهمی را ایفاء می کنند. اما اگر می دانید که پوست شما حساس و مستعد آلرژی است، باید از پودر و اسپر های فیکس هیپوآلرژیک استفاده کنید. و اگر نمی توانید مورد را بیابید که به طور کامل هیپوآلرژیک باشند، باید لیست مواد تشکیل دهنده آن ها را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که ماده ای که به آن حساس هستید، در آن محصولات موجود نیست.

نتیجه گیری .

در حالی که می توانید هم از پودر و هم از اسپری فیکس برای زیبا تر دیده شدن آرایش خود استفاده کنید، باید تفاوتهای فیکساتورها را بدانید و این را به یاد داشته باشید که آن ها محصولات یکسانی نمی باشند.

شاید به یک هدف به کار روند، اما به روش های مختلفی استفاده می شوند و روی پوست تان تاثیر می گذارند. شما هم چنین می توانید آن ها را همراه یکدیگر استفاده کنید، زیرا در مراحل مختلفی از پروسه میکاپ به کار می روند. اما همیشه این را به یاد داشته باشید که از محصولات با کیفیتی استفاده نمایید تا از واکنش های آلرژیک و حساسیت بدن و از عوارض جانبی به دور باشید که ممکن است برای پوست و سلامتی شما به همراه داشته باشند. خوشبختانه، این روزها بازار لوازم آرایشی دارای اسپری و پودر فیکس ها با قیمت های قابل قبول و مناسب برای انواع نوع و رنگ پوستی می باشد. از این رو شما برای انتخاب میان محصول مناسب نیازهای خود، مشکلی نخواهید داشت.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها