مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > کانتور مناسب با رنگ پوست

کانتور مناسب با رنگ پوست

1
(1)

کانتور مناسب با رنگ پوست خود را چگونه انتخاب کنیم ؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیک گفت که کانتور مناسب با رنگ پوست شما  چیست  .

هیچ وقت تنها از یک رنگ سایه چشم برای آرایش چشم دودی استفاده نخواهید کرد به همچنین هیچگاه به یک رنگ رژ لب بسنده نمیکنید . همین قاعده در انتخاب رنگ های کانتور ( که البته نباید آن را با برنزر اشتباه کرد ) صدق میکند و برای نشان دادن برجستگی و فرورفتگی های صورت میتوان از چند رنگ کانتور بهره گرفت .

 

برای کانتور ساده شما تنها به یک رنگ احتیاج دارید و اگر دوست دارید این کار را حرفه ای تر و زیبا تر انجام بدید باید دو رنگ را در نظر داشته باشید . و یک رنگ تیره تا بتواند به نشان دادن خطوط و استخوان های صورت کمک کند و همچنین یک رنگ روشن تر برای نشان داده سایه ها .  اکثرا وقتی با کلمه کانتور مواجه میشوید به یاد آرایش های غلیظ اینستاگرامی می افتید ولی این کار باید با ملایمت انجام شود . به همین دلیل هم پیشنهاد میکنیم از فرمول های کرمی بیشتر استفاده کنید. نکته دومی که همیشه باید به خاطر داشته باشید انتخاب رنگ های درست است .

 

کانتور : چگونه با مخلوط کردن رنگ ها چرخه رنگ را از نوع بسازید

پالت های کانتور و پالت های چند رنگه چرخه ای این امکان را به شما میدهند که با کم و زیاد کردن رنگ ها و بازی با آنها بتوانید رنگ مناسب پوست خود را پیدا کنید . برخی از پالت های چرخه ای میتوانند حاوی رنگ های هایلایت ، کانتور و رژ گونه باشند و شما میتوانید آنها را با هم تلفیق کرده به رنگ دلخواه خود برسید .

کانتور مناسب با رنگ پوست

کانتور مناسب با رنگ پوست

 

یه سایه های صورت خود بچسبید و از رنگهایی استفاده کنید که سایه های طبیعی صورت شما را نشان میدهند

درست همانطور که کرم پودرهای جدید سعی میکنند رنگ دقیق پوست شما را نشان بدهند ، برنزرها هم باید همین کاربرد را داشته باشند . برای انتخاب رنگ سایه کانتور میتوانید از راهنمای زیر استفاده کنید:

 

کانتور برای پوستهای روشن تا متوسط :

از رنگ های قهوه ای خنثی که از رنگ طبیعی سایه های صورت شما تقلید میکنند استفاده کنید .

کانتور برای پوست های برنزه و سبزه :

یک تناژ با زمینه طلایی جلوی خاکستری شدن پوست شما را میگیرد.

کانتور مناسب با رنگ پوست

کانتور مناسب با رنگ پوست

 

برای رنگ های تیره :

پوست های خیلی تیره و سیاه به گرما و رنگ های تیره کانتور نیاز دارند تا صورتشان خاکستری به نظر نرسد .

 

انتخاب رنگ ها در محصولات کرمی یا پودری

کانتور نباید به شکل آرایش به نظر برسد بلکه باید بیشتر به یک سایه طبیعی صورت  شبیه باشد که در اثر استخوان ها ایجاد شده ، به همین دلیل هم اکثر آرایشگران حرفه ای پیشنهاد میکنند که به جای برنزهای براق از کانسیلر برای این کار استفاده کنید تا نتیجه کار شبیه به خود پوست باشد.

فرمولهای پودری پیگمنت کمتری دارند و همین باعث میشود  طبیعی تر به نظر برسید . همینطور استفاده از پالت این امکان را به شما میدهد که تنها با یک محصول بتوانید در تمام فصول سال چه زمستان ها که پوستتان روشن تر است و چه تابستان که برنزه میشوید ، پوستتان را کانتور کنید . ولی در آخر باید این را در نظر داشته باشید که اگر دوست دارید آرایش شما ظاهری دراماتیک و ماندگاری بیشتری داشته باشد باید از کانتورهای کرمی با برنزر پر رنگ استفاده کنید .

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها