مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , > فیکساتور چیست ؟

فیکساتور چیست ؟

0
(0)

فیکساتور چیست ؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهبم گفت که فیکساتور چیست  و چگونه از آن استفاده کنید .

فیکساتور به محصولات آرایشی می گویند که در قالب پودر و اسپری موجود می باشند . و باعث ماندگاری بیشتر میکاپ و آرایش می شوند . مواد پایه آن ها، الکل می باشد ، البته ممکن است حاوی روغن هایی باشند، اما الکل یکی از چهار ماده برتر فیکساتورها به شمار می آید. اگر از اسپری فیکس بدون این که میکاپی را روی صورت خود داشته باشید، استفاده کنید .

تاثیر فیکساتور

تنها روی اولین لایه آرایش شما خواهد بود (یعنی اولین لایه کرم پودر یا پنکک و یا هر چیز دیگر که ابتدا روی پوست تان می زنید) . این فیکساتورها هم چنین عطر و رایحه قوی دارند تا بتوانند بوی نامطبوع الکل را پوشش دهند . هدف این محصولات این است که به افزایش ماندگاری میکاپ کمک کنند .

فیکساتور چیست؟

فیکساتور چیست؟

 

در برخی انواع اسپری فیکساتور ها، خاصیت ضد آب را نیز شاهد می باشیم. هم چنین محصولات فیکساتوری در بازار وجود دارند که دو کاره می باشند، یعنی هم قبل از زیرسازی پوست و هم بعد از اتمام آرایش صورت به کار می روند .

اما باید این موضوع را بیان نمود که بیشتر اسپری های فیکس به گونه ای طراحی شده اند که تنها یک بار زمانی که میکاپ به پایان رسید، استفاده شوند، نه به عنوان پرایمر. این محصولات فیکساتور از هر برندی نسبت به برند دیگر متفاوت می باشد . جالب است بدانید که برخی افراد از اسپری مو به جای فیکساتور استفاده می کنند، اما این را باید بدانید که شاید این امر باعث ماندگاری بالای آرایش شود، اما برای پوست مضر است و هرگز توصیه نمی شود .

فیکساتور چیست؟

هم چنین محصولات فیکساتور برای انواعی از پوست موجود است .

به طور مثال فیکساتورهای برای پوست های چرب حاوی الکل و دیگر اکریلات و کوپلیمرها می باشند که این مواد در اسپری موها نیز وجود دارند . محصولات فیکساتور برای پوست های خشک نیز فاقد الکل می باشند . و موادی را در بر دارند که موجب هیدراته و مرطوب شدن پوست می شوند و با پوست سازگاری دارند ، چیزی شبیه به تونرها .

فیکساتور چیست؟

فیکساتور چیست ؟

شاید با خود فکر کنید که چه تفاوتی میان اسپری های ست کننده آرایش (قبل از میکاپ) و فیکساتورها (بعد از آرایش) وجود دارد ؟

شاید یک زمانی تفاوتی میان این موارد وجود داشت . شرکت ها و برندها سعی می کنند تا از اسامی خاصی برای محصولات خود استفاده کنند که از قبل وجود نداشته اند و از این جهت درآمد خود را بالا ببرند . اما بهترین راه برای این که مشخص کنید که اسپری و پودر فیکس یا ست کننده برای چه قسمت هایی از صورت و در چه مواقعی  مناسب است، به این ترتیب می باشد که به مواد تشکیل دهنده آن ها نگاهی بی اندازید .

فیکساتور چیست؟

مورد دیگر که درباره فیکساتور ها ضرروی است تا بدانید به این ترتیب است که آیا برای پوست مضر می باشند یا خیر ؟

از جایی که اسپری یا پودر فیکس بعد از اتمام آرایش به کار می رود، به دلیل لایه هایی از کرم پودر و یا سایر موارد آرایش روی پوست، جذب نمی شوند . اما اگر در هر صورت از این اسپری ها قبل از آرایش و به عنوان پرایمر استفاده می کنید، به مواد تشکیل دهنده آن دقت داشته باشید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها