مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > پلاپینگ مو چیست؟

پلاپینگ مو چیست؟

0
(0)

پلاپینگ مو چیست؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که پلاپینگ مو چیست  و چگونه می توانید از این روش استفاده کنید .
در این جا هر جزئیاتی که باید درباره آخرین ترند زیبایی موجود در TikTok بدانید را با شما در میان می گذاریم .
این تکنیک ساده موجf می شود در عرض 15 دقیقه، موهای فر و موج دار زیبا و البته بدون وزی داشته باشید .

پلاپینگ مو چیست؟

پلاپینگ مو چیست؟

دوران قرنطینه فرصت مناسبی بود تا انواع مدل موها را امتحان کنم. ابتدا به روش خشک شدن موها در هوای آزاد جذب شدم . چند هفته پیش هم به یک آرایشگاه رفتم که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند و سپس موهایم را بلوند نمودم .

اما تازه ترین ترند زیبایی که هم اکنون خیلی به آن علاقه مند شده ام چیزی است که در سراسر TikTok فراگیری شده است .

در واقع این روش به موهای شما موج های بدون وز باشکوهی می دهد که Plopping نام دارد . بیش از 10 میلیون ویدئو در این شبکه اجتماعی وجود دارد که به روش پلاپینگ اختصاص یافته است .

پلاپینگ به روش پیچیدن موهای مرطوب با یک دستمال یا تی شرت گفته می شود تا فرهای آن به زیبایی شکل شود .
پلاپینگ مو چیست؟

پلاپینگ مو چیست؟

اگر چه پلاپینگ کردن مو در TikTok یک امر نو ظهور به شمار می آید . اما سال های سال که به عنوان یک راز آرایشگری شناخته می شود . حتی برخی از آرایشگران بیش از 15 سال است که از این روش با نام های دیگری به کار می برند .

پلاپینگ به موها اجازه می دهد تا در یک موقعیت و حالت خاصی خشک گردند . بدون این که سنگین احساس شوند و یا آب اضافه موها موجب صاف شدن الگوی موجی موها شود .

در ادامه درباره این ترند زیبایی مو بیشتر صحبت می کنیم .

پلاپینگ مو چیست؟

این یک روش برای موج دار و فر کردن موها بدون نیاز به هیچ حرارتی به کار می رود . و در عین حال به خشک شدن موها نیز کمک می نماید .

موها درست مانند بیگودی ها و رولرهای مو که در قدیم مورد استفاده قرار می گرفتند . در این یک پارچه و با دستمال پیچیده می شوند .

اما این روش نمای طبیعی تری به موهای شما می دهد . و هم چنین این امکان را فراهم می آورد تا الگوی طبیعی موهای شما بیشتر مشخص شود .

پلاپینگ مو چیست؟
چگونه موهای خود را پلاپ کنید؟

• ابتدا موها را شسته و کاندیشن نمایید .
• سپس یک دستمال، پیراهن آستین بلند، پارچه و یا حتی حوله استفاده کنید تا موها را در آن بپیچید .
• از کمر خم شوید و اجازه دهید موهای شما رو به روی تان قرار بگیرند و سپس سرتان را کج کنید به گونه ای که انتهای موهای تان در وسط پارچه مورد نظر قرار داشته باشد . بعد از آن، قسمت بالایی پارچه را تا روی موها و پشت گردن تان بیاورید .
• زمانی که موها خود را به خوبی با این پیراهن یا دستمال جمع نمودید، حالا گوشه های آن را پشت سر برده و گره بزنید تا سفت شود .
• سرتان را به سمت بالا برگردانید .
• اگر مدتی طول کشید تا در این زمینه مهارت بیابید، نگران نباشید . همه در ابتدا چنین تجربه ای داشتند . مدت زمانی که موهای خود را پلاپ می کنید، به خودتان بستگی دارد . برای افرادی که اهمیت نمی دهند که موهای شان اندکی نمدار باشد، 15 تا 20 دقیقه توصیه می شود .  شما می توانید کار را با سری پخش کننده سشوار تمام کنید و یا اجازه دهید تا موها در پارچه ای که پیچیده شده است، مدت زمان بیشتری باقی بماند تا خشک شود .

از چه محصولاتی باید هنگام پلاپینگ مو استفاده کنید و چرا؟

شما می توانید از هر شوینده و کاندیشنر بدون سیلیکون، سبک و حل در آب برای موهای خود استفاده کنید تا به راحتی بتوانید گره موها را باز کرده و روی آن ها کنترل کافی داشته باشید . مانند هر چیزی دیگری، شما باید امتحان کنید که چه محصولاتی بهترین نتیجه را برای شما به وجود می آورند . شاید نیاز باشد با تغییر فصل نیز، این محصولات موی خود را تغییر دهید .

منبع مقاله :

https://www.elle.com/beauty/hair/a28300/diary-of-a-hair-plop/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها