مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > میکاپ چشم های روشن جادویی

میکاپ چشم های روشن جادویی

0
(0)

راهنمایی برای میکاپ چشم های روشن جادویی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به میکاپ چشم های روشن جادویی خواهیم پرداخت .

زرد، آبی، بنفش و صورتی- اجازه دهید همه چیز شکل دیگری به خود بگیرد و موجب تعجب شما و اطرافیان تان شود .

یک میکاپ آرتیست رنگ های مورد علاقه خود را -بنفش و زرد ؛ صورتی و بنفش؛ زرد و نارنجی اما نه سبز و قهوه ای  با هم ترکیب نمود تا سبک میکاپ چشم های بسیار زیبا و جدیدی را برای عکس های کلوزآپ به وجود آورد . هر یک روشن تر و غنی تر از سبک دیگری بود. در این میکاپ ها از رنگ هایی به کار رفته است که فکر می کنیم همین حالا نیز از امتحان کردن آن ها لذت می برید .

میکاپ چشم های روشن جادویی

میکاپ چشم های روشن جادویی

اگرچه عکس برداری از این میکاپ چشم ها قبل از شیوع بیماری کووید-19 گرفته شده است، اما هنوز هم برای این دورانی که از ماسک ها استفاده می کنیم، بسیار مناسب می باشند. ما نمی دانستیم که به یک نقطه ای در سراسر جهان می رسیم که چشم ها در میکاپ صورت حرف اول را می زنند. نیمی از صورت شما می تواند میکاپ لایت و سبکی داشته باشد یا اصلا میکاپ نداشته باشد و بیشتر باید روی چشم های تان تمرکز کنید تا آن ها را به زیبایی هرچه تمام تر در معرض نمایش قرار دهید .

با امتحان کردن این سبک میکاپ های شاد و با طراوتی که این میکاپ آرتیست به وجود آورده است، می توانید حتی در دوران شیوع کرونا نیز از ظاهر خود لذت ببرید . این میکاپ آرتیست در این سبک ها سعی کرده است تا میکاپ پایه صورت را انجام ندهد، چیزی که هم اکنون در این دوران شیوع کرونا به آن نیاز داریم. دلیل او هم ایجاد تعادل میان سادگی و خلاقیت بود .

 

1.موج آبی

 

میکاپ چشم های روشن جادویی

میکاپ چشم های روشن جادویی

 

قبل از این که از سایه چشم آبی آکواتیک استفاده کنید، این را به یاد داشته باشید: فیروزه ای همیشه یک رنگ سخت و مشکل ساز می باشد، زیرا با هر تناژ پوستی همخوانی ندارد و برای هر روز و هر رویدادی مناسب نیست. برای تناژهای پوستی تیره و متوسط، این رنگ شاد و با طراوت می باشد. در هر صورت رنگ های آبی روشن می تواند تناژ خاکستری و سبز را در پوست های روشن و زیتونی بیشتر در معرض نمایش بگذارد و به این ترتیب پوست شما خسته و کدر به نظر می رسد. ولی در این جا یک استثنایی وجود دارد :

سایه چشم های روشن.

اگر چه این گفته قدیمی به ما می گوید که “اگر چشم های سبز دارید، نمی توانید از سایه چشم سبز استفاده کنید، اگر چشم های آبی دارید، نمی توانید از سایه چشم آبی استفاده کنید”، اما این میکاپ آرتیست همه این چیزها را بی فایده و نادرست می داند.

رنگ سایه ها و چشم ها باید با همدیگر کنتراست داشته باشند و چشم های آبی به طور طبیعی این چنین به نظر می رسند، زیرا اکثر مواقع این رنگ چشم ها دارای تناژ خاکستری و سبزی می باشند. واقعا جالب و شگفت انگیز است، این طور نیست؟ شما می توانید رنگ چشم های خود را با استفاده از سایه رنگ های روشن متفاوت، تغییر دهید.

زمانی که آماده اید تا میکاپ چشم فیروزه ای داشته باشید، سعی کنید با استفاده از سایه چشم در گوشه بیرونی و داخلی چشم ها شروع کنید و بهتر است این کار را با یکی از انگشتان تان انجام دهید. سپس با یک براش مویی، لبه های سایه را به سمت چین پلک محو کنید.

 

 

  1. محدودیت ها را زیر پا بگذارید

 

سایه چشم های روشن.

سایه چشم های روشن.

سایه چشم های الهام گرفته شده از گل های ارکیده و فوشیا در این سبک بسیار به تئوری رنگ ها و نور ارتباط دارد. این سبک چیزی شبیه به این می باشد :

تیره ترین رنگ (بنفش در این تصویر) در قسمت هایی به کار می رود که سایه چشم ها وسعت بیشتری می یابند و اجازه می دهند تا عمق میکاپ بیشتر شود .

روشن ترین رنگ (زرد) روی نقاط برجسته جایی که نور منعکس می شود به کار برده می شود. رنگ میانی (صورتی) میان این دو رنگ ها به کار می رود.

بسته به شکل و فرم چشم های تان، این رنگ ها در بخش های مختلفی نسبت به تصویری که در بالا مشاهده می کنید، به کار می رود. این میکاپ آرتیست عاشق این سبک می باشد، زیرا اگر چه رنگ های بولد و غلیظ در اطراف چشم های تان وجود دارد، ولی ویژگی های طبیعی چشم های تان در معرض نمایش می گیرد و به شما اجازه می دهد تا هم چنان خود واقعی تان باشید .

 

  1. سلطنت و حکمرانی با رنگ بنفش

 

میکاپ چشم های روشن جادویی

میکاپ چشم های روشن جادویی

 

 

 

برای داشتن این میکاپ چشم الهام گرفته شده از دهه 60، بهتر است تنها از یک سایه چشم استفاده کنید. چربی های روی پلک این مدل باعث شده است تا رنگ سایه چشم به گونه متفاوتی دیده شود.

در این جا هنگام استفاده از سایه چشم، از شکل پلک مدل الهام گرفته شده است. سپس روی بخش داخلی چشم ها کار شده است تا این شکل هندسی در اطراف چشم ها شکل بگیرد.

 

 

  1. میکاپ چشم ماهی

میکاپ چشم های روشن جادویی

میکاپ چشم های روشن جادویی

گاهی ممکن است برای میکاپ چشم از گل های واقعی الهام بگیرید و گاهی اوقات ممکن است از ظاهر زیبای یک ماهی که بسیار شبیه به گل می باشد، تحت تاثیر قرار بگیرید.

برای اطمینان از یکنواختی گلبرگ ها و باله های ماهی، میکاپ آرتیست تنها از لبه براش خطی همراه با آبی کلاسیک به کار می برد و سپس روی پلک های مدل کار می کند. در مرحله بعد، به سمت داخل چشم ها می رود و رنگ زرد لیمویی بنفش و ارغوانی را می افزاید.

کلید اصلی برای این که این سایه چشم ها با هم ترکیب و گل آلود نشوند این است که ابتدا از یک پرایمر سایه چشم استفاده کنید و هم چنین باید مرکز پلاک های تان را که هنگام پلک زدن تکان می خورد، خالی بگذارید. این رنگ ها بسیار قدرتمند و غنی می باشند، از این رو خیلی عالی می شود یک بخش از پوست پلک ها مشخص باشد تا فضای مناسبی به میکاپ چشم بدهد .

 

  1. میکاپ چشم آبی نامنظم

میکاپ چشم های روشن جادویی

میکاپ چشم های روشن جادویی

این میکاپ آرتیست می گوید که “یکی از سبک های مورد علاقه من این است که میکاپ چشم غلیظی انجام دهم و سپس بخش هایی از آن را پاک کنم.”

در این جا از یک براش همراه با یک سایه رنگ آبی کبالتی به کار می رود و سپس سایه چشم در پلک بالا و پایین مدل اعمال می شود.

در مرحله بعد، با یک تکه پنبه که در محلول آرایش پاک کن غوطه ور شده است، بخش هایی از میکاپ به صورت تصادفی پاک می گردد. مایع آرایش پاک کن روی پیگمنت های سایه چشم چکیده می شود و به این ترتیب برخی از بخش های میکاپ آبی تیره و برخی دیگر آبی روشن و برخی دیگر بدون هیچ رنگی دیده می شوند.

برای اینکه غلظت رنگ در برخی بخش های به قوت خود باقی بماند، می توانید روی بخش های برجسته چشم از پیگمنت های بیشتری استفاده کنید، مانند مرکز پلک یا استخوان ابرو .

 

  1. میکاپ چشم سوسکی

میکاپ چشم های روشن جادویی

میکاپ چشم های روشن جادویی

 

 

Beetle  یک نوع سوسک است که پوشش خارجی بدن او به رنگ متالیک می باشد که تناژهای مختلفی از سبز تا بنفش دارد . برای این که از چنین نمای زیبایی روی پلک های تان استفاده کنید، باید رنگ آبی و بنفش را محو کنید . این دقیقا خلاف و برعکس کاری است که اغلب انجام می شود . تیره ترین سیاه بنفش در نقاط برجسته به جای نقاط کانتور چشم به کار می رود، این در حالی است که آبی در بخش های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد .

  1. میکاپ نوار خطر

 

میکاپ چشم های روشن جادویی

میکاپ چشم های روشن جادویی

 

اگر تنها دو دقیقه وقت دارید تا میکاپ چشم تان را انجام دهید، تمام چیزی که نیاز دارید همین سبک است  . برای هر چشم تقریبا به یک دقیقه وقت نیاز دارید تا رنگ زرد را این چنین روی پلک های خود بکشید .

ابتدا باید پوست را به خوبی مرطوب کنید تا بتواند پیگمنت های رنگ زرد را به خوبی جذب کند . سپس از رنگ زرد باکیفیت (دارای پیگمنت های غنی) در گوشه داخلی چشم ها استفاده کرده و به صورت تصادفی خط هایی را به طرف بیرون چشم بکشید که حدوداً در راستای چین پلک باشد، بهتر است این کار را با یک براش مدادی انجام دهید .

این رنگ به این دلیل برای این میکاپ انتخاب شده است که با تناژ پوستی مدل تطابق بالایی دارد. شما می توانید با رنگ نارنجی و سایر رنگ های که با پوست تان تطابق دارد، این میکاپ چشم را امتحان کنید. هم چنین توصیه می شود که مژه های بالایی را خط چشم بکشید تا مطمئن شوید که شکل چشم های تان زیر این همه پیگمنت های غلیظ پنهان نمی شود .

 

 

منبع مقاله :

https://www.allure.com/story/bright-eye-shadow-looks-violette-makeup-artist

 

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها