مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > مدل موهای تابستانه

مدل موهای تابستانه

0
(0)

ایده های مدل موهای تابستانه مناسب برای روزهای گرم و مرطوب و زمانی که ورزش می کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ ابده هایی در مورد مدل موهای تابستانه  برای شما در این روزهای گرم برای شما آورده ایم .در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه گرما را شکست دهید .

 

زمانی که میزان دمای هوا در تابستان آسمان خراش می شود و رطوبت به حداکثر خود می رسد . تقریبا هر روز دردسرهایی را با موهای تان تجربه می کنید . اگر موهای بلندی داشته باشید  این موضوع بدتر می شود . آویزان بودن موها در پشت تان مانند این است که پتویی روی شانه های تان انداخته باشید . برای اینکه از شر گرما و حرارت و رطوبت خلاص شوید، ما در این مقاله برای شما ایده هایی برای مدل موهای تابستانه مهیا کرده ایم .

مدل موهای تابستانه

مدل موهای تابستانه

نه تنها می توانید از این ایده ها برای زمانی که می خواهید در روز های گرم تابستان بیرون بروید و یا زمانی که در حین ورزش کردن عرق می کنید . اسکرین شات بگیرید، بلکه باعث می شوند در عین شیک و زیبا به نظر رسیدن، مراقب موهای تان نیز باشید .

بیایید صادق باشیم : همه ما حاضریم برای این که مدل موی مان خراب نشود، عرق کردن را تحمل کنیم . ولی زیبایی موها نباید مهم تر از سلامتی مان باشد .

 

مدل موی گوجه ای در بالا و اطراف
مدل موهای تابستانه

مدل موهای تابستانه

 

در آب و هوای گرم، انتخاب مدل موی که تمام موها را از پشت گردن و اطراف صورت تان جمع کند . واقعا گزینه عالی به شمار می رود .  مدل موی محبوب گوجه ای در بالای سر نیز هیچ گاه از مد نمی افتد ، مخصوصا اگر در اطراف صورت تان، لایه هایی از مو به صورت پراکنده وجود دارد . این روش هم چنین برای موهای با بافت آفریقایی یا دردلاک نیز مناسب می باشد .

تنها باید آن ها را در بالای سر خود به صورت گوجه ای جمع کنید . واقعا زنده باد مدل موی گوجه ای بی دردسر. لازم به ذکر است که مدل گوجه ای شلخته نیز در این جا به کار شما می آید . اگر موهای کوتاه تری دارید که به پشت سرتان نمی رسد، از چندین مدل گوجه ای در اطراف سرتان استفاده کنید . می توانید از جلو تا پشت سر فرق باز کنید و در هر طرف سر، موها را به صورت گوجه ای ببندید .

توصیه :

اگر می خواهید زمانی که هوا خنک شد و یا بعد از تمرین، مدل گوجه ای موهای خود را باز کنید ، سعی کنید در ابتدا موها را بسیار شل ببندید و آن را با گیره های کوچک محکم کنید . نه این که موهای تان را با کش های سنتی به صورت سفت و سخت ببندید . این سنجاق ها به اندازه کافی قدرت دارند تا موهای تان را سر جای خود نگاه دارند . بدون این که فشاری روی موهای تان وارد کنند یا موجب گره خوردن موهای تان شوند .

 

 

بافت های رویایی

مدل موهای تابستانه

مدل موهای تابستانه

بافت موها، هم کاربردی و هم جذاب و چشمگیر هستند و برای این که کثیفی یا نواقص موهای خود را بپوشانید و بعد از ورزش کردن نیز بتوانید از آن استفاده کنید . گزینه بسیار عالی در نظر گرفته می شوند. اگر نگران ریشه موهای چرب خود هستید . پس ابتدا اندکی شامپو خشک استفاده کنید . این امر موجب جذب چربی های باقی مانده روی موها می شود که بعد از ورزش کردن یا قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید در تابستان به وجود می آیند . و موجب می گردند تا مدل موی تان برای مدت زمان بیشتر ماندگاری داشته باشد .

آیا در بافت مو مهارت دارید ؟

می توانید از بافت فرانسوی و یا بافت هلندی از بالای سر تا پشت سرتان استفاده کنید . برای این که بافت تان نمای بی نظیری داشته باشد، از پودر حجم دهنده به موها استفاده کنید . مخصوصا اگر تارهای مو شما نازک و کم حجم می باشند .

این امر موجب پر حجم به نظر رسیدن موهای تان شده و بافت ها را به خوب سر جای خود نگاه می دارد . برای این که بافت ساده تری را در منزل انجام دهید، می توانید بافت تیغ ماهی شل را امتحان کنید که از پشت گردن تان شروع می شود و هرگز از در طول تمرین و حرکات شما، باز نمی شوند . از طرف دیگر، بافت موها موجب ایجاد موج های بسیار زیبایی می شوند . ابتدا مقدار اسپری خشک حالت دهنده به موها بزنید و سپس شروع به بافت دوتایی کنید . به این ترتیب زمانی که بافت موهای تان را باز می کنید، موج ها و حالت زیبایی روی موهای تان مشاهده می کنید .

 

مدل موهای تابستانه

مدل موهای تابستانه

 

استفاده از اکسسوری های مو

گاهی اوقات شگفت انگیزترین مدل موی تابستانه می تواند ساده ترین آن باشد . می توانید از انواع مختلف هدبند و سنجاق سرهای تزیینی و کلیپس ها استفاده کنید . چه بخواهید موهای تان را با سنجاق به عقب جمع کنید یا می خواهید با یک کش موی شیک و تزیینی به مدل موی دم اسبی خود زینت بدهید .

فرقی ندارد، اکسسوری ها مو، ترند روز مخصوصا در فصل تابستان به شمار می روند . و به راحتی مدل موهای زیبایی را برای شما به وجود می آورند . اگر احساس می کنید که توسط این اکسسوری ها بیشتر عرق می کنید . می توانید از هد بندها جاذب رطوبت یا روسری های ساتن و ابریشمی استفاده کنید که موجب می شوند تا موهای تان مرتبط و منظم باقی بمانند .

توصیه :

در حالی که هنوز هد بند و روسری بر سر دارید، ریشه موها مرطوب خود را با سشوار درجه خنک خشک کنید . زمانی که بحث موهای فرفری می شود، پیشنهاد ما این است که به جای کش مو از هد بند استفاده کنید . این امر به شما اجازه می دهد تا موهای تان را به عقب جمع کنید . اما هم چنان فرهای زیبا و جذاب موهای تان جلب توجه می کنند که واقعا صحنه خارق العاده ای به نظر می رسد . آیا بعد از عرق کردن می خواهید موهای فر خود را احیا کنید ؟ به موهای فرفری خود مقداری کاندیشنر Leave-in یا باز کننده گره مو بزنید و سپس سرتان را تکان دهید .

 

 

منبع مقاله :

https://fashionmagazine.com/face-body/hair/summer-hairstyle-ideas-for-hot-sticky-days-and-sweaty-workouts/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها