مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > مدل موهای بهار و تابستان

مدل موهای بهار و تابستان

0
(0)

مدل موهای بلند خیره کننده که حتما در بهار و تابستان امسال باید امتحان کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد مدل موهای بهار و تابستان که حتما باید امتحان کنید برای شما مطالبی را آورده ایم .

مدل مو برای هر اندازه مویی عالی به نظر می رسد. اما موهای بلند تر به شما امکان بیشتری می دهند تا انواع رنگ ها، روش ها و سبک های مختلفی را امتحان کنید. اگر دختر تنبلی هستید و دوست دارید از خیر برخی از مدل موها بگذارید، ما شما را درک می کنیم . در این جا برخی از تصاویر و توضیحات درباره مدل موهای بلند و زیبا برای تان جمع آوری کرده ایم که می توانید با اندکی خلاقیت نیز حتی سبک مدل های زیباتری برای خود رقم بزنید .

داشتن موهای بلند به شما اجازه می دهد تا همان هنرمندی باشید که همیشه می خواستید، زیرا الان موهای تان مانند بوم نقاشی عمل می کند . چه رنگ موی موقتی را امتحان کنید و یا به دنبال اکسسوری های مو باشید، فرقی ندارد، در هر صورت سعی کنید مطابق با ترند های روز پیش بروید . همیشه مدل موهایی برای همه افراد موجود دارد. از این رو باید به خوبی فکر کنید که می خواهید چه مدلی برای موهای تان انتخاب کنید . در این مقاله با کمک سلبریتی ها سعی می کنیم به شما کمک کنیم تا مدل موی مناسبی را برای بهار و تابستان 99 انتخاب نمایید .

 

مدل موهای بهار و تابستان

مدل موهای بهار و تابستان

مدل موی در بالای سر دهه 70

نام سلبریتی : Naomi Campbell

به موهای خود حالت دراماتیک بیشتری بدهید و مانند این سلبریتی موهای تان را پر حجم تر کنید تا این سبک مدل مو در بالای سر را که با موهای رها و آویزان در قسمت پایینی همراه است، امتحان کنید. در قدیم این اصطلاح وجود داشت که هر چه موها بلند تر باشند، به خدا نزدیک ترند.مدل موهای بهار و تابستان

 

موج های موی منظم و شانه زده

نام سلبریتی : Amal Clooney

این یکی از مدل موهایی است که به سادگی به دست می آید و برای مدت زمان بیشتری روی موها باقی می ماند و شما با استفاده از یک شامپو خشک می توانید حتی روز بعد نیز از این مدل مو استفاده کنید.

 

مدل موهای بهار و تابستان

 

فرق وسط با موهای صاف

نام سلبریتی : Sandra Bullock

از این مدل مو برای بیرون رفتن به صرف قهوه و یا برای دورهمی دوستان خود می توانید استفاده کنید . این مدل مو واقعا برای مناسبت های بسیار خاص و حتی مدل موی روزانه، زیبا و عالی به نظر می رسد .

 

مدل موهای بهار و تابستان

دم اسبی حبابی

نام سلبریتی : Kendall Jenner

آیا موهای بلندی دارید که در اطراف تان آویزان می باشند ؟ شما نیاز به یک مدل موی دم اسبی حبابی دارید .  تنها کاری که باید بکنید است این که دم اسبی خود را با کش های متعدد دیگری بندید و اندکی آن را با دست حجم بدهید .

مدل موهای بهار و تابستان

بافت دم اسبی سمت چپ

نام سلبریتی : Cara Delevingne

این مدل مو برای موقعیت های خاص بسیار مناسب است . با این مدل مو می توانید در جشن ها و مهمانی خاص خود بدرخشید .

مدل موهای بهار و تابستان

دم اسبی پیچیده

نام سلبریتی : Amanda Seyfried

پیچ ها می توانند ما را یاد مدل موهای کودکانه بیاندازند ، اما این موضوع به این معنی نیست که دیگر نمی توانید از این مدل مو استفاده کنید . تنها کافی است تا دم اسبی خود را با پیچ های زیبا و حیرت انگیز همراه کنید .

مدل موهای بهار و تابستان

 

موج های ظریف

نام سلبریتی : Sophie Turner

موج موهای ظریف مخصوصا زمانی که همانند هنر پیشه های هالیوودی قدیمی باشند . می توانند نمای خیر کننده ای را ایجاد کنند . با این مدل مو و موج های ظریف و رویای، واقعا چشم هر بیننده ای به سمت شما جلب می شود .

 

مدل موهای بهار و تابستان

گوجه ای یک طرفه

نام سلبریتی : Jennifer Lawrence

از  حجم و بلندی موهای تان استفاده کنید تا یک مدل موی گوجه ای زیبایی ایجاد کنید . این مدل موی گوجه ای یک طرفه می تواند برای مراسم و جشن های مورد نظر شما گزینه خوبی به نظر برسد .

 

مدل موهای بهار و تابستان

دم اسبی در بالا

نام سلبریتی :  Sabrina Carpenter

یکی از ساده ترین تغییرات برای افرادی که موهای بلند دارند، دم اسبی در نیمه بالایی مو است. اگر موهای خیلی ضخیم دارید، بخش کوچکی از موها بالای سر خود را به صورت دم اسبی ببندید تا باقی موهای تان رها و آویزان باشند.

 

مدل موهای بهار و تابستان

موج موهای سشوار کشیده

نام سلبریتی : Rihanna

هر چه موها بلندتر و پر حجم تر باشند، بهتر است . این مدل مو با موج هایی که با سشوار پر حجم تر شده اند، بسیار زیبا می باشد . تنها کافی است موهای خود را با بیگودی های کوچک بپیچید تا این موج های ریز این چنینی به وجود بیاید و سپس با سشوار آن ها را پر حجم تر کنید .

 

مدل موهای بهار و تابستان

 

 

موهای فوق العاده صاف

نام سلبریتی : Selena Gomez

به شفافیت و برقی که این موهای لخت در معرض نمایش می گذارد، دقت کنید . این مدل موی فوق العاده صاف و صیقلی بسیار جوانانه و شیک به نظر می رسد.

 

مدل موهای بهار و تابستان

موج موهای طلایی

نام سلبریتی : Jennifer Lopez

زمانی که موهای بلند و پر حجمی دارید، یک راه برای زیبا تر نشان دادن آن، استفاده از هایلایت های طلایی است که در لا به لای مو ها تلألوی خاصی ایجاد می کند . در واقع، موها ترکیبی از تناژ تیره و روشن دارند که به زیبایی هر چه تمام تر به نظر می رسند .

 

 

منبع مقاله :

https://www.marieclaire.com/beauty/hair/g408/best-long-hairstyles-cuts/?slide=4

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها