مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ

ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ

0
(0)

9 عدد از بهترین ریمل های رنگی تا به وسیله آن ها میکاپ های تک رنگ، بولد و برجسته را امتحان کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ برای شما مطالبی اورده ایم .

ریمل های رنگی رسما دوباره به میدان زیبایی و ترندهای روز بازگشته اند . ما شواهدی از سلبریتی ها مانند مارگرت رابی، جانل مونایی و لوسی بوینتون در اختیار داریم که این موضوع را اثبات می کند. خیلی هم استرس نداشته باشید.  روش های بی شماری وجود دارد تا از این ترند در روتین زیبایی خود به کار ببرید .

اگر می خواهید این تکنیک رنگارنگ را در میکاپ خود امتحان کنید  . یک لایه ریمل رنگی را روی ریمل مشکی همیشگی خود بیافزایید تا به مژه های تان سبک بی نظیری بدهید . حتی می توانید از این ریمل های رنگی به تنهایی برای مژه های خود استفاده کنید .
زمانی که به اندازه کافی برای استفاده از این ترند ترغیب شدید، روش های ساده ای وجود دارد تا ریمل های رنگی را امتحان کنید . به طور مثال می توانید تنها از یک ریمل رنگ بنفش یا صورتی روشن برای مژه های پلک بالا و پایین خود استفاده نمایید .

هم چنین می توانید مژه های بالا و پایین را با رنگ های متفاوتی زیبا کنید. حتی می توانید با ست کردن ریمل با رژلب یا خط لب تان، یک میکاپ تک رنگ و یکدست را امتحان کنید . هم چنین روش مورد علاقه ما استفاده از خط چشم و ریمل یک رنگ می باشد .

 ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ

ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ

بهترین بخش درباره این ترند زیبایی چیست ؟

نیازی نیست خیلی خود را به دردسر بیاندازید . در حقیقت، اگر ریمل رنگی شما، مژه های تان را به هم بچسباند یا پرحجم به نظر برسند . باز هم نمای زیبایی را به وجود می آورند . قرار نیست هیچ چیز عالی و بی نقص وجود داشته باشد . تنها ریمل رنگی مورد نظرتان را همان گونه که دوست دارید به کار ببرید و اگر ریمل مژه های را به هم چسباند یا اندکی پخش شد ، اصلا خودتان را ناراحت نکنید، هنوز میکاپ تان زیبا به نظر می رسد .
شما حالا می دانید که باید با آن ها چه کار کنید در این مقاله 9 عدد از بهترین ریمل های رنگی وجود دارد تا بتوانید این ترند میکاپ را امتحان کنید .

نام محصول :

Maybelline New York Snaps Cara Washable Mascara

 ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ

این ریمل دارای سایه رنگ های آبی و بنفش می باشد، ولی به اندازه کافی روشن است تا مردم متوجه تفاوت میکاپ شما شوند . اما شاید مطمئن نباشند که این تفاوت چیست . اگر به ترند ریمل های رنگی جذب شده اید ، این سایه بلک بری واقعا رنگ مناسبی برای شروع می باشد .

نام محصول :

Colourpop BFF Mascara

 ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ

تنها سایه رنگ روشن این ریمل باعث نشده است تا گزینه عالی و بی نظیری برای استفاده در میکاپ چشم باشد ، بلکه دارای پیگمنت های غنی و اپلیکاتوری است که برای استفاده ساده می باشد . برخی تنها از یک لایه از آن به کار می برند تا به مژه ها رنگ و لعاب زیبایی بدهند .

نام محصول :

L’Orèal Paris Voluminous Original Mascara in Cobalt Blue

 ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ

شاید از قبل نوع مشکی و حجم دهنده این ریمل را امتحان کرده باشد و از آن رضایت داشته باشید . حالا باید خود را آماده کنید تا از این رنگ آبی کبالتی استفاده کنید . با استفاده از یک یا دو لایه از این فرمول پیگمنت دار و ضخیم کننده مژه ها، مطمئن باشید که توجه همه چشم ها به سمت شما جذب خواهد شد .

نام محصول :

Dior Diorshow Pump ‘n’ Volume

 ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ
این ریمل رنگ مرجانی- صورتی زیبایی دارد و می تواند میکاپ نئونی شما را بسیار شگفت انگیز تر و جذاب تر نمایان کند . بهتر است زمانی که از این ریمل استفاده می کنید ، پوست و لب ها را به حالت طبیعی و بدون میکاپ نگاه دارید تا چشم ها بیش از هر چیزی جلب توجه کنند .

نام محصول :

Maybelline New York Great Lash Mascara in Royal Blue

 ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ

به این ریمل آبی به عنوان اولین سایه ریمل رنگی فکر کنید که می خواهید امتحان کنید . در استفاده از آن واقعا احساس راحتی می کنید، زیرا فرمول بی نظیری دارد و هم چنین استفاده از اپلیکاتور آن ساده است . حتی با یک لایه استفاده از آن متوجه سایه آبی رنگ زیبایی می شوید که موجب می گردد تا چشم های تان روشن تر و شاداب تر به نظر برسند .

نام محصول :

Yves Saint Laurent Beauté Vinyl Couture Mascara

 ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ

فرقی ندارد که رنگ آبی تیره، صورتی هندوانه ای و یا طلایی این ریمل ها را انتخاب کنید . در هر صورت فرمول این ریمل به گونه ای است که درخشش فوق العاده ای به چشم های تان می دهد و موجب می شود رنگ ریمل به زیباترین شکل ممکن روی چشم های تان خودنمایی کند .

نام محصول:

Sephora Collection Volume On Mascara

 ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ
شاید این ریمل رنگی کوچک باشد ، اما پیگمنت های غنی و با کیفیتی دارد . چه از رنگ صورتی روشن، سبز، کله غازی یا آبی تیره این ریمل استفاده کنید، فرقی ندارد، در هر صورت با چند حرکت، رنگ بسیار زیبایی روی مژه های تان شاهد خواهید بود  اپلیکاتور پرحجم و پر تراکم این ریمل می تواند دلیل دیگری برای خوشرنگ بودن این ریمل رنگی باشد، زیرا به تمامی مژه ها دسترسی دارد .

نام محصول:

Christian Louboutin Lash Amplifying Lacquer in Rouge Louboutin

 ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ
رنگ قرمز این ریمل همان طور که تصور می کنید، شگفت انگیز است . اپلیکاتور آن دارای دندانه های ریزی است که به شما اجازه می دهد تا به طور یکسان تمام مژه ها را با این سایه رنگ بسیار خیره کننده بپوشانید، این در حالی است که موجب لیفت و بلند شدن مژه ها نیز می شود .

نام محصول:

Nyx Worth the Hype Colored Mascara

 ریمل های رنگی برای میکاپ تک رنگ

این ریمل دارای سایه رنگ بنفش منحصر به فرد و کم نظیری است و واقعا مژه ها را با یک رنگ بسیار خیره کننده و جذاب در معرض نمایش قرار می دهد . بدون این که توجه را از سایر بخش های میکاپ صورت تان دور نماید.

منبع مقاله :

https://www.allure.com/gallery/best-colored-mascara

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها