مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , > راه تشخیص لوازم آرایش اصل

راه تشخیص لوازم آرایش اصل

0
(0)

چطور لوازم آرایش اصل را از جعلی تشخیص دهیم

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ راه تشخیص لوازم آرایش اصل را از لوازم تقلبی به شما خواهیم آموخت تا با این تکنیک ها در زمان خرید بهترین و با کبفبت ترین کالا را خریداری کنید .

لوازم آرایش جعلی می‌تواند تهدید بزرگی برای پوست شما باشد، زیرا امکان دارد این محصولات آرایشی را به مدت طولانی روی پوست خود استفاده کنید بدون اینکه متوجه مواد سمی و مخرب داخل آن شوید . در اینجا ترفندهایی را برای تشخیص لوازم آرایش جعلی از لوازم آرایش اصل را به شما یاد می‌دهیم .

بررسی و دقت به قیمت

برندهای شناخته‌شده معمولاً توسط نمایندگان فروشی شناخته‌شده به مردم عرضه می‌شوند، اما اگر از به‌صورت آنلاین خرید می‌کنید حتماً دقت کنید که وب‌سایت موردنظر اجازه فروش برند موردنظر شما را داشته باشد. برندهای جعلی معمولاً با قیمتی پایین‌تر در وب‌سایت‌های مختلف به فروش می‌رسند و اگر شما قیمت اصلی یک برند را بدانید به‌راحتی می‌توانید جعلی بودن آن‌ها را تشخیص دهید.

راه تشخیص لوازم آرایش اصل

راه تشخیص لوازم آرایش اصل

کشیدن روی پوست

مطمئن باشید اگر لوازم آرایشی که خریده‌اید جعلی باشد، به‌خوبی روی پوست کشیده نمی‌شوند. راه بهتر این است که نوع اصل و جعلی آن را با هم روی پوست بکشید و بافت، رنگ و ماندگاری آن‌ها را با هم مقایسه کنید. شاید این کار نیاز به کمی صبر و حوصله داشته باشد ولی بهتر از صدمه زدن به پوستتان است.

به بسته‌بندی محصول نگاه کنید .

پلاستیک‌های کم کیفیت، رنگ‌پریده و آینه‌های کج همه نشانگر لوازم آرایش جعلی هستند. در بسیاری از موارد حتی نام محصول درست نوشته‌نشده است.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها