مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , > جلوگیری از خراب شدن کرم پودر زیر عینک

جلوگیری از خراب شدن کرم پودر زیر عینک

0
(0)

چطور جلوی خراب شدن کرم پودر زیر عینک آفتابی را بگیریم ؟

در ابن مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ راههای جلوگیری از خراب شدن کرم پودر زیر عینک را به شما خواهیم گفت .

احتمالا این اتفاق برای همه شما افتاده که مدتها زمان برای آرایش خود سپری میکنید ولی به محض اینکه در هوای گرم بیرون از عینک آفتابی استفاده میکنید کرم پودر شما در ناحیه بینی کاملا خراب شده و یا حتی پاک میشود ، در این مقاله راه حل این مشکل را به شما یاد خواهیم داد .

جلوگیری از خراب شدن کرم پودر زیر عینک

قبل از آرایش پرایمر بزنید

این یک مشکل رایج است و بیشتر به دیلیل اصطکاک بین عینک و کرم پودر به وجود می آید ، پلاستیک و یا فلز فریم عینک شما میتواند به کلی آرایشتان را خراب کند . برای جلوگیری از این مشکل یک لایه نازک پرایمر زیر کرم پودر خود بزنید و در قسمت بینی دقت بیشتر داشته باشید .

روی اسفنج کرم پودر خود کمی اسپری تثبیت بزنید

برای اینکار در حالی که اسفنج شما کمی مرطوب بود روی آن اسپری تثبیت بزنید و سپس کرم پودر خود را روی اسفنج ریخته و به آرامی روی صورت بزنید ، این کار باعث میشود تا کرم پودر به خوبی به صورت بچسبد .

جلوگیری از خراب شدن کرم پودر زیر عینک

جلوگیری از خراب شدن کرم پودر زیر عینک

کرم پودر بزنید

با استفاده از اسفنج زیبایی مرطوب مثل همیشه کرم پودر بزنید ولی پیشنهاد میکنیم به جای فرمول براق از نوع مات آن استفاده کنید . کرم پودر ها ماندگار و مات گزینه ای مناسب برای روزهای داغ تابستان هستند .

 

پودر تثبیت بزنید

این یکی از مهم ترین مراحل برای جلوگیری از ریزش کرم پودر زیر عینک آفتابی است . پودر تثبیت جلوی شرجی و تکان خوردن کرم پودر را میگیرد . برای اینکار به آرامی به کمک اسفنج ( نه براش ) پودر را روی پوست فشار دهید .

جلوگیری از خراب شدن کرم پودر زیر عینک

در طول روز آرایش خراب شده را درست کنید

اگر این ترفندها را دنبال کنید به احتمال قوی آرایش شما تا آخر روز تغییر نخواهد کرد ولی اگر دچار مشکل شدید از کرم پودر استفاده کنید نه کانسیلر ، دوباره روی قسمت مورد نظر کرم پودر زده و دوباره روی آن پودر تثبیت بزنید . استفاده از کانسیلر روی قسمتی که قبلا پودر خرده است میتواند باعث ایجاد بافتی عجیب روی پوست شود .

https://www.makeup.com/makeup-tutorials/expert-tips/sunglasses-ruining-foundation

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها