مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > تزریقات و جوانسازی پوست

تزریقات و جوانسازی پوست

0
(0)

تزریقات و جوانسازی پوست

برای جوان‌سازی پوست راه‌های بسیار مختلفی وجود دارد. این راه ها شامل لینک‌های ساده، دستگاه‌های جوان ساز، فیشیال های ساده و تزریقات پیشرفته هستند . در مراحل مختلف هریک از این راه ها میتوانند به نوعی اثربخش باشند.امروزه یکی از راههای اصلی که برای جوانسازی پوست استفاده میشود تزریق است که در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ میخواهیم ابتدا به معرفی اجمالی تزریقات و جوانسازی پوست بپردازیم و در دراز مدت آنها را به صورت تخصصی معرفی نماییم .

تزریقات در زیبایی شامل 2 دسته هستند .

  1. تزریق سم بتولیوم یا همان بوتاکس: این راه برای پر یا صاف کردن خطوط دینامیک صورت (خطوطی که در اثر حرکت ایجاد می‌شوند.) مانند خط لبخند، اخم، پیشانی و اطراف چشم استفاده می‌شود.
  2. تزریق فیلرها یا پرکننده‌ها: یکی از متداول‌ترین و ساده‌ترین آن‌ها هیلیارونیک اسید از جنس سیمان سلولی برای خطوطی که استاتیک (ثابت) هستند به‌کاربرده می‌شوند.

قبل از اینکه وارد جزییات شویم باید ابتدا زیبایی‌شناسی را بررسی کنیم؛ یک پزشک متخصص باید ابتدا زیبایی و زوایای صورت (زوایای بین چشم و بینی، چانه و …) و فاصله‌ی بین اجزای صورت را بشناسد سپس تصمیم بگیرد که بهترین راه برای زیباتر سازی صورت مراجعه‌کننده چیست؟

وقتی ما خود را در آینه نگاه می‌کنیم فقط این خطوط را می‌بینم و از آن‌ها ناراضی هستیم اما این وظیفه‌ی یک پزشک است که با یک آنالیز درست تصمیم بگیرد که محو کردن این خطوط با کدام‌یک از راه‌های پر کردن یا فلج کردن عضله صورت یا متدهای جدیدی مانند لیفت صورت امکان‌پذیر است؛ زیرا گاهی پر کردن این خطوط با فیلرها باعث سنگینی در آن نقطه از صورت می‌شود که نتایج خوبی را به دنبال ندارد.

برای دستیابی به یک زیبایی طبیعی شناخت پزشک از آناتومی صورت و تبحر او در این زمینه بسیار مهم است. توصیه ما این است در سن و موقع مناسب شروع به تزریق نمایید و از عملکرد پزشک و مواد انتخابی او اطمینان حاصل کنید و توصیه اخر اینکه به هر قیمتی به دنبال جوانسازی پوست خود نباشید.

بیوگرافی دکتر مهری ابریشمچی:

تزریقات و جوانسازی پوست

 من مهري ابريشم چي دارای ١٨سال سابقه كار در زمينه استتيك در شهر تهران هستم.
در اين سالها دوره هاي آموزشی متعددی در ايران وكشور هاي ديگر از جمله كنگره هاي آموزشي دبي، فرانسه وايتاليا گذرانده ام. با استفاده از برترين برند هاي روز دنيا با رعايت استانداردهاي تزريق، اينجا  در خدمت کسانی هستم كه خواهان زيبايي طبيعي با تكيه بر سلامتي هستند.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها