مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

2
(1)

7 ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد 7 ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی مطالبی را گرد آوری کرده ایم که با الهام گرفتن از آنها همیشه مانند یک سلبریتی بدرخشید .

چند وقت پیش به سئول سفر کردم . آن موقع بود که احساس کردم که واقعا نمی توانم جلوی خودم را بگیرم تا به ناخن مردم خیره نشوم . هر کسی را ملاقات می کردم به نظر می رسید که ناخن های جالب تری نسبت به نفر قبلی دارد . یکی از دوستانم طراحی ناخن گلدار و شطرنجی داشت . دیگری دارای ناخن مصنوعی های بلند با تزیینات نقره ای بود .

ترندهای طراحی ناخن در کره جنوبی بیشتر سبک ساده تر و جالب تر دارد تا این که خیره کننده و دارای زرق و برق باشد . مردم اغلب رنگ هایی را انتخاب می کنند که مناسب فصل باشد . و ناخن های شان را با کریستال های ریز کوچک تزئین می کنند . اگر چه ناخن های کوتاه تر به طور کلی بیشتر مورد نظر می باشد، اما برخی از مشتریان نیز به دنبال ناخن های مصنوعی بلند بودند .

 ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

هم چنین برخی از آرایشگاه ها در کره جنوبی به این که ناخن های چنگال مانندی را برای مشتریان مهیا می کنند ، مشهور می باشند . برخی از سوپر استارهای کره جنوبی نزد این ناخن کارها می روند تا ناخن هایشان را به گونه ای شکل بدهند . و طراحی کنند که اندکی غیر معمولی به نظر برسد، حالا گرد باشد یا مربعی فرقی ندارد  .

من شخصا در سفر خود به کره جنوبی به یک ناخن کار مراجعه کردم که نه تنها روی ترند های ناخن کره ای بلکه روی ترند های طراحی ناخن در سراسر جهان تسلط داشت . اینستاگرام به او کمک کرد بود تا مهارت های خود را در سطح جهانی به اشتراک بگذارد . او ناخن های من را بر اساس یکی از بروز ترین شکل های ناخن مانند سبک آبرنگی و اکلیل های پراکنده تزیین نمود .

 ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

تمامی این آرایشگرها، ترندهای برتر طراحی ناخن در کره را به اشتراک می گذاشتند . همه این ترندها توسط چیزهای آشنایی الهام گرفته شده اند :

یک شکلک، یک کفش، یک آهنگ، یک محصول زیبایی و یک پدیده طبیعی . ممکن است این ایده های طراحی ناخن شگفت انگیز بتواند الهام بخش شما شود تا مانیکور ناخن های تان را به زیباترین شکل ممکن در معرض نمایش بگذارید .حال در خانه این کار را بکنید یا در هر جای دیگر فرقی ندارد .

 ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

1-ستاره اکلیلی

من در این آرایشگاه با انواع مختلفی از اکلیل ها آشنا شدم . آن ها شکل و رنگ هایی را به من نشان می دادند که حتی نمی دانستم وجود دارند، مانند قلب ها، پروانه ها و ستاره های نئونی، پاستلی و اوپال . اکلیل ها به شکل ستاره چشمک زدن نیز وجود دارند که واقعا مد روز می باشند .

هم چنین طراحی ناخن به این شکل که مقداری اکلیل ساده به ناخن های شفاف شیری افزوده شود . به گونه ای که در گوشه بالا سمت چپ قرار داشته باشد نیز بسیار هیجان انگیز است . این شکل ایموجی ستاره چشمک زن نیز می تواند روی ناخن ها به زیباترین شکل ممکن دیده شود.

شما می توانید به راحتی این ترند را با خریدن اکلیل های ستاره ای چهار گوشه و پرس کردن آن ها روی مانیکور ناخن های تان امتحان کنید .

 ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

2-ناخن های رژلبی

یکی از بهترین طراحی ناخن های که امروزه در کره جنوبی بسیار درخواست می شود  ناخن های رژلبی می باشد . حتی برخی از سلبریتی های کره ای نیز در مصاحبه های خود گفته اند که چقدر این شکل ناخن غیر منتظره را که انعکاس دهنده محصولات آرایشی و زیبایی است را دوست دارند .

من فکر می کنم که شکل ناخن ها درست مانند طول موها و ابروها در میکاپ می باشد. تنها با اندکی تغییر در شکل ناخن ها می توانید به راحتی در ظاهر کلی آن ها تغییر شگفت انگیزی ایجاد کنید . این شکل ها می توانند دستان تان را کشیده تر نشان دهند و یا طرح منحصر به فرد موردنظر تان را بیشتر در معرض نمایش بگذارد.

 ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

3-ناخن هایی با نمای شفق قطبی

بسیاری از دختران کره ای از این نوع طراحی ناخن استفاده می کنند . و هم چنین هر سالن ناخن کاری در کره در نمونه کار های خود،  این طراحی را نیز به مشتریان نشان می دهد .

در این ترند، یک لاک ناخن پوشیده شده با ذرات مغناطیسی، ناخن ها را هر چه زیباتر در معرض نمایش می گذارد . سپس یک نوار آهنربایی روی ناخن ها قرار می گیرد تا پیگمنت ها در یک طرف جمع شوند و این نمای شیک و زیبای شفق قطبی را ایجاد کنند .

این طراحی را برای افرادی که ناخن های کوتاهی دارند، در نظر بگیرید . شما می توانید رنگ های دیگری را ترکیب و هماهنگ کنید . و یا مکان تجمع پیگمنت ها را در بالا و پایین و یا وسط ناخن ها تغییر دهید و حتی می توانید روی آن را با بدلیجات مخصوص ناخن تزئین کنید .

البته نسخه های خانگی این ترند نیز در دسترس می باشد .

 

 ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

4-شکلک ها

در این سبک شکلک ها و صورتک ها با حالت های مختلف نشان داده می شود .

بسیاری از ناخن کارها در کره از این سبک در نمونه کارهای خود نیز استفاده می کنند . اگر دوست دارید چنین طراحی ناخنی داشته باشید، می توانید به راحتی این ترند کره ای را در خانه نیز امتحان کنید .

 

 ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

5-ناخن های باله

سبک باله یک ترند طراحی ناخن محبوب دیگر در کره می باشد که این روزها خیلی رونق گرفته است . در این سبک طراحی، ناخن های مصنوعی نوک مسطح و کنار های گردی دارند، درست مانند کفش باله . آن ها با هر رنگ ناخنی که تصور کنید، زیبا دیده می شوند .

 

 

 ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

 

6-اکلیل های پراکنده

من احساس می کنم که طراحی ناخن هر چه پراکنده تر باشد، بهتر است . این موضوع در ارتباط با اکلیل ها نیز صدق می کند . من خودم به شخصه عاشق استفاده از اکلیل های بزرگ روی ناخن می باشم . این ترند طراحی ناخن در کره روز به روز بیشتر محبوب می شود ، حتی محبوب تر از استفاده از سنگ های تزئینی ناخن بزرگ . اکلیل ها ماندگاری بیشتری دارند ، زیرا به طور مسطح روی ناخن قرار می گیرند، اما سنگ های تزئینی ناخن برجسته می باشند .

حتی می توانید لاک ناخن های اکلیلی مختلفی را با هم ترکیب کنید که با یک لایه ژل روی آن، نمای بی نظیری روی ناخن های تان به وجود می آورند .

 ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

ترند برتر طراحی ناخن در کره جنوبی

7-آبرنگی

سبک رویایی آبرنگی این روزها بیش از هر چیزی مورد توجه می باشد . شما می توانید حتی تاتو هایی به این شکل، سایه چشم هایی با این رنگ های شاد و حتی ناخن هایی با این طراحی جذاب و باطراوت داشته باشید .

در این سبک، ناخن کاران از لاک های مخصوصی استفاده می کنند تا این نمای رنگی و زیبا را به وجود بیاورند .

 

منبع مقاله: https://www.allure.com/gallery/nail-trends-nail-art-ideas-seoul-south-korea

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها