مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > طرحهای ناخن محبوب سلبریتی ها

طرحهای ناخن محبوب سلبریتی ها

0
(0)

طرحهای ناخن محبوب سلبریتی ها

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ ما برای شما طرحهای ناخن محبوب سلبریتی ها آورده ایم ،تا با ایده گرفتن و الهام از انها مثل یک سلبریتی همواره بدرخشید و الهامی برای سال جدید شما باشد .

 

از سبک های کلاسیک تا سبک های مدرن و فشن، در کل سلبریتی ها دوست دارند تا طراحی ناخن های خود را در مراسم فرش قرمز، توییتر، اینستاگرام و غیره نمایش داده و جلوه دهند .

Sarah Hyland

 

طراحی ناخن های سلبریتی ها

این بازیگر زن برگ های طلایی را روی پیش زمینه مشکی برای ناخن های خود انتخاب کرده است که بسیار شیک و جذاب است.

KATIE HOLMES

طراحی ناخن های سلبریتی ها

ناخن های KATIE برای مراسم GOLDEN GLOBES واقعا با طراحی کرمی خاکستری که دارد عالی می باشد. اکلیل های نقره ای در این طراحی واقعا چشم هر بیننده ای را جذب می کند. ما این نمای آمبره مانند روی ناخن را بسیار می پسندیم.

CAMILA ALVES

طراحی ناخن های سلبریتی ها

او حلقه عروسی و ازدواج خود را با ناخن هایی به رنگ رز گلد همراه با خط سفید در بالای ناخن در معرض نمایش می گذارد. این طراحی بسیار شبیه مانیکور فرنچ می باشد.

MEGAN FOX

طراحی ناخن های سلبریتی ها

این طراحی ناخن زیبا روی دستان MEGAN FOX که با جواهرات او همخوانی بالایی دارد، موجب شده است تا بسیار مدرن و زیبا به نظر برسد. این طراحی برای کپی کردن بسیار ساده است. نوک ناخن های خود را به صورت هلالی به رنگ مشکی در آورید و برای ریشه و قسمت پایین ناخن از رنگ خاکستری استفاده کنید.

JENNIFER LOPZ

طراحی ناخن های سلبریتی ها

طراحی ناخن های سلبریتی ها

طراح ناخن JENNIFER LOPZ این تصویر را از ناخن های وی که طراحی با سبک VERSACE را نمایان می سازد برای موزیک ویدئوی وی به نام I LUH YA PAPI در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این طراحی بسیار زیبا و دلنشین است.

طراحی ناخن های سلبریتی ها

طراحی ناخن های سلبریتی ها

در تصویر بالا طراحی مورد علاقه دیگری از JENNIFER LOPZ را شاهد می باشیم. این  طراحی به رنگ طلایی است. همان طور که می بینید ناخن انگشت حلقه Jennifer طراحی متفاوتی نسبت به سایر انگشت ها دارد که همین امر برجستگی این طراحی را به رخ می کشد. هم چنین رنگ طلایی ناخن او با جواهراتی که استفاده کرده است، تطابق بالایی دارد و آن را جذاب تر می سازد.

 

RIHANNA

طراحی ناخن های سلبریتی ها

RIHANNA طراحی ناخن جدید خود را در اینستاگرام منتشر کرد. در این جا ما رنگ صورتی گلد بی بی را مشاهده می کنیم. در این جا طراحی هلالی برای نوک ناخن و رنگ رز گلد بی بی را برای پیش زمینه ناخن شاهد هستیم. این طراحی نظر ما را جلب می کند تا از آن کپی کنیم.

طراحی ناخن های سلبریتی ها

طراحی ناخن های سلبریتی ها

هم چنین در تصویر بالا طراحی محبوب دیگری از RIHANNA مشاهده می نمایید. این طراحی به رنگ قرمز مشکی بسیار جذاب و شیکی است. او در این طراحی به طور کلی فرم ناخن هایش را تغییر داد و از رنگ یکدست مشکی و قرمز براقی استفاده نموده است.

HAILEE STEINFELD

طراحی ناخن های سلبریتی ها

طراحی ناخن های سلبریتی ها

این بازیگر زن از طراحی لیختن اشتاین برای ناخن های خود به کار برده است که هماهنگی بالایی با لباسی که پوشیده است، دارد. این تناسب می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

KIM KARDASHIAN

طراحی ناخن های سلبریتی ها

همیشه طراحی ناخن ها نباید یک مورد بسیار عجیب و غریب باشند. گاهی ساده ترین طراحی ها به زیباترین طراحی ها تبدیل می شوند. مصداق این جمله را می توانیم در طراحی ناخن KIM KARDASHIAN مشاهده کنیم. این طراحی ساده بر پایه مانیکور فرنچ می باشد. هر فرد مبتدی نیز می تواند از این طراحی استفاده کند و روی ناخن های خود پیاده نماید. می توانید یک رنگ متالیک را برای سراسر ناخن و از یک لایه و خط نازک مشکی به صورت افقی برای نوک ناخن ها استفاده کنید. این طراحی برای ناخن هایی مناسب است که چهار گوش می باشند.

BEYONCE

طراحی ناخن های سلبریتی ها

BEYONCE طراحی جدید ناخن های خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. اگر چه ما نگاه کاملی به کل مانیکور انجام شده او نکردیم، اما در همین حد نیز طراحی بسیار زیبایی به نظر می آید. این طراحی از نقاشی های خیابانی الهام گرفته شده است.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها