مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , > ترندهای کوتاهی مو در پاییز

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

0
(0)

7 ترند کوتاهی مو که می توانید پاییز امسال امتحان کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما در مورد ترندهای کوتاهی مو در پاییز خواهیم گفت .
شما هم بوی پاییز را احساس می کنید؟
در حالی که سال 2020 به عنوان یکی از غیر قابل پیش بینی ترین سال های زندگی مان تبدیل شده است، اما در هر صورت چیزهایی وجود دارد که هنوز می توانید روی آن حساب باز کنید . همیشه شروع فصل باعث می شود تمایل شدیدی داشته باشیم تا مدل موی کنونی خود را تغییر دهیم .
از جایی که بیشتر سالن ها و آرایشگاه ها مجددا بازگشایی شده اند . ممکن است به دنبال مدل کوتاهی مو باشید که ماه ها برای تان ماندگاری داشته باشد تا نیازی به اصلاح مجددا آن نداشته باشید .

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

خوشبختانه، ترندهای پاییز امسال نیاز به نگهداری و رسیدگی خاصی ندارند . و برای تمامی انواع موها و هر اندازه مو مناسب در نظر گرفته می شوند .
تاثیر کووید-19 روی ترندهای موی پاییز باعث شده است تا مردم بیشتر به سبک هایی تمایل داشته باشند که نیاز به نگهداری و رسیدگی بالایی ندارند .

این مدل های کوتاهی هم چنان که موهای تان رشد کنند نیز عالی به نظر می رسند و همين امر موجب می شود تا جذابیت و زیبایی موهای شما طول عمر بیشتری داشته باشد . این ترندها حالت و مدل دادن به موها را ساده می سازند و هم چنین زمانی که در معرض هوا خشک شوند نیز در بهترین حالت خود به نظر می رسند .
زمانیی که می خواهید سبک پاییزه مورد علاقه خود را انتخاب کنید . دقت کنید که آیا خواستار روتین مراقبت از موی ساده ای هستید و یا تمایل به مدل های کوتاهی دارید که باید هر روزه وقت بسیاری برای حالت دهی و مدل دادن آن ها صرف کنید .

در هر صورت پیشنهاد ما این است که در این دوران سخت اپیدمی ویروس کرونا بیشتر در منزل بمانید . و به همین دلیل بهتر است مدلی را انتخاب کنید که بتوانید به سادگی خودتان آن را حالت دهید . و یا این که در حالت طبیعی نیز بسیار عالی به نظر برسد .

خیلی از خانم ها به طور کلی دوست دارند ظاهر و تیپ طبیعی داشته باشند و طرفدار پروپاقرص بافت طبیعی موها، چتری های رشد کرده و همراه با مقداری اندکی حالت وز می باشند .

در ادامه با ما همراه باشید تا مدل های کوتاهی را به شما معرفی کنیم که با انتخاب یکی از آن ها می توانید پاییز امسال تغییری در ظاهر و استایل خود به وجود آورید و مدت ها نیز از آن لذت ببرید .

 

لایه های کوتاه یا موهای خرد کوتاه

ترندهای کوتاهی مو در پاییز
این سبک شبیه به مدل موهای قبل از دوران کووید-19 می باشد ، اما هنوز هم می تواند به دلیل سادگی در نگهداری و رسیدگی، در پاییز امسال نیز گزینه مناسبی در نظر گرفته شود . مخصوصا برای افرادی که دوست دارند موهای طبیعی داشته باشند .
اضافه کردن لایه های کوتاه به مدل موهای تان می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال تغییر اساسی هستند، بدون این که طول موهایشان کم شود .

این سبک کوتاهی مو موجب می گردد تا فرها و موج های طبیعی موها بیش از گذشته در معرض توجه باشند . به عنوان مثال به موهای لایه لایه و چتری های بی نظیر سلنا گومز در تصویر بالا نگاه کنید .
بهتر است بعد از حمام موهای خود را با یک تیشرت و یا حوله میکروفایبر خشک کنید و سپس از سشوار با سری پخش کننده استفاده کرده تا از وزی موها بکاهید .

پیکسی ها و بازکات ها

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

به دنبال یک روش ساده و بی دردسر برای کوتاه کردن موهای خود هستید؟ در طول دوران قرنطینه، سلبریتی هایی مانند “روبی رز” با انتخاب این مدل کوتاهی بازکات، یک روتین مراقبت از مو واقعا ساده ای را در پیش گرفتند .
این سبک واقعا عالی و بی نظیر می باشد و اعتماد به نفس بالایی به آدم می دهد. خیلی از خانم ها عاشق این چنین مدل موهای بسیار کوتاه می باشند .
اگر می خواهید طول موها را در بالای سر حفظ کنید، سراغ انواع پیکسی های شلخته و کوتاه بروید .
به این ترتیب زمانی که موهای خود را با انگشتان تان بر هم می ریزید نیز می توانید بافت منحصر به فردی به آن ها بدهید، از طرف دیگر می توانید از مقدار کرم یا ژل مو استفاده کنید تا نمای خیس و شگفت انگیزی به موهای خود ببخشید.

موهای یکدست

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

مدل موی کوتاهی که طول موها از هر طرف یک اندازه هستند در پاییز امسال بسیار مد روز خواهد بود، زیرا واقعا نیاز به نگهداری و رسیدگی خاصی ندارد و در هر صورت به سادگی حالت می گیرد .
از جایی که شاخص اصلی این سبک این است که موها به صورت رها آویزان باشند، برای تمامی انواع و بافت های مو کاربرد دارد . هم چنین می توانید این مدل موی خود را به شیوه های گوناگونی حالت دهید .
به عنوان مثال می توانید موهای تان را مانند سوفی ترنر این چنین حالت دهید و یا به صورت دم اسبی یا گوجه ای ببندید . توصیه می شود از کش موهای پارچه ای استفاده کنید تا جذابیت مدل موهای تان را دو چندان نمایید .

چتری های دهه 70

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

درگیری و مشکل با موها در دوران قرنطینه برای افرادی که موهای چتری دارند بیشتر است . زیرا کوتاه کردن ماهانه چتری ها در دوران اپیدمی کرونا خیلی عاقلانه نیست و سلامتی تان به خطر می افتد . بنابراین به سراغ سبک و مدل موی بلندتری بروید که زمانی که چتری موهای تان رشد کرد هم چنان زیبا و عالی به نظر برسد .
به این ترتیب نیاز نیست عجله داشته باشید و برای این که چتری موهای تان را کوتاه کنید هر دو هفته یک بار به آرایشگاه بروید و یا خودتان در خانه این کار را انجام دهید . این سبک چتری دهه 70 میلادی در هر اندازه و با هر نوع و بافت مویی بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد، حال فرقی ندارد موهای فرفری، موج دار و یا صافی داشته باشید .
بهتر است چتری موهای خود را با شانه گرد سشوار بکشید به صورت طبیعی روی پیشانی رها کنید .

مدل باب تا چانه

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

 

این مدل کوتاه باب تا چانه دوباره در فصل پاییز امسال ترند روز خواهد بود. این سبک بسیار طرفدار دارد زیرا بسیار تطبیق پذیر و چند کاره است . می توانید با این مدل، فرها، موج ها و یا حتی موهای لخت و صافی را امتحان کنید .
فرقی ندارد که موهای طبیعی تان صاف، فرفری و مجعد و غیره باشد .

در هر صورت مدل موهای بابی که تا چانه می رسند واقعا سبک کلاسیک و جذابی به شمار می روند. لباس های یقه باز و دکلته با این مدل مو هماهنگی بسیار زیبایی ایجاد می کنند .
در حالی که مدل موهای باب نیاز به اصلاح و رسیدگی مرتب دارند تا طول و اندازه خود را حفظ کنند .  اما اگر موها رشد کنند و لایه های اندکی در میان آن ها دیده شود نیز باز هم عالی به نظر می رسند . برای داشتن نمای بسیار صاف و صیقلی مانند این سلبریتی، می توانید بعد از سشوار کشیدن، از اتوی مو  استفاده کنید .

مدل لوب

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

مانند مدل موی باب، مدل لوب نیز هم چنین در سال 2020 بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت . بلندی این مدل تا روی استخوان ترقوه می باشد و همین امر موجب می شود تا بتوانید موهای تان را هرگونه که دوست داشته باشید، حالت دهید . این سبک مخصوصا مناسب کسانی است که نمی خواهند موهای خیلی کوتاهی داشته باشند .
اگر طرفدار موج های ظریف و زیبا هستید، از یک اتو مو استفاده کنید تا موج های S شکل را روی موهای خود ایجاد کنید . در نهایت از یک اسپری یا تافت مو به کار ببرید تا حالت موهای تان را برای مدت زمان طولانی تری حفظ کنید .

باب آندرکات

ترندهای کوتاهی مو در پاییز

اما حالا می خواهیم به یک مدل موی کلاسیکی بپردازیم که شکل جدیدی به خود گرفته است و برای پاییز امسال بسیار مناسب در نظر گرفته می شود . باب آندرکات که در چهره این سلبریتی شاهد هستید می تواند همان چیزی باشد که به دنبالش می باشید .
باب آندرکات گزینه عالی برای فصل پاییز است، زیرا هم چنان که موهای تان رشد کند نیز چیزی از زیبایی ظاهری آن کم نمی شود. با این سبک می توانید موهای تان را به روش های مختلفی حالت دهید :

طبیعی، سشوار کشیده و لخت، بافت دار، موج دار و فرفری .
با استفاده از این سبک می توانید مدل های مختلفی را امتحان کنید، بدون این که نیاز داشته باشید به آرایشگاه مراجعه کرده و موهای تان را اصلاح کنید . شما می توانید با مدل باب تا چانه شروع کنید .

به این ترتیب زمانی که موهای تان رشد می کند، می تواند به مدل موی باب بالای شانه و سپس مدل موی باب روی شانه و یا حتی مدل لوبی که به زیر شانه می رسد، تبدیل شود .

چه بخواهید مدل موی باب آندرکات خود را صاف یا موجدار کنید، فرقی ندارد، در هر صورت نیاز به یک ابزار دارید . در این جا پیشنهاد می شود از یک اتو مو استفاده کنید تا بتوانید موهای تان را همان گونه حالت دهید که می خواهید.

منبع مقاله :

https://www.instyle.com/hair/fall-haircut-trends-2020

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها