مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , > ترند روز رنگ موهای پاییز2020

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

0
(0)

انواع رنگ موهای پاییزه که در سال پاییز 2020 بسیار ترند روز خواهند شد

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما ترند روز رنگ موهای پاییز2020 را معرفی خواهیم کرد . در ادامه با مه همراه باشید .
اگر پاییز امسال وسوسه رنگ مو به جان تان افتاده است ، و برگ های رنگارنگ پاییزه و حال و هوای بارانی و شاعرانه این فصل نیز وسوسه شما را دوچندان می کند، باید بدانید که تنها نیستید .
بعد از ماه ها قرنطینه و تعطیل شدن مشاغل، آرایشگران دوباره سالن های خود را باز کردند و همزمان با این بازگشایی، با سیر عظیمی از درخواست های رنگ موی پاییزه از جانب مشتریان خود رو به رو شدند . اما به دلیل این که آب و هوا خیلی قابل اطمینان نیست .

بیشتر مردم به دنبال سبک رنگ موهایی می باشند که نیاز به نگهداری و رسیدگی اندکی دارد . و می تواند برای مدت زمان بیشتری دوام بیاورد . بدون این که نیاز باشد تا دوباره به سالن و آرایشگاه ها مراجعه کنید .
با نزدیک شدن فصل ژاکت ها و سویشرت ها، چه رنگ موهایی بیش از هر چیزی مورد توجه خواهند بود ؟ ما از کارشناسان و متخصصان درباره سایه رنگ موهای ترند روز سوال کردیم تا بتوانیم جدیدترین و بروزترین سبک ها را با شما به اشتراک بگذاریم .
از این رو دست شما برای انتخاب میان انواع رنگ های قهوه ای، بولند و یا هر چیز دیگر باز است . امسال سایه رنگ های فندقی، مسی روشن، قهوه ای عسلی، بلوند گرم، بلوند-قهوه ای، رنگ های با نشاط و البته لولایت ها و خاکستری ترکیبی و رنگی که اخیرا به آن قهوه ای سرد گفته می شود ، بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت .
قبل از این که رنگ مویی را بخرید و یا به سالن و آرایشگاهی بروید . می توانید از ترندها و ایده های الهام بخش رنگ موی پاییزه 2020 موجود در این مقاله الهام بگیرید .

رنگ موی عسلی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

از جایی که در طول ماه های تابستان بیشتر شاهد سایه رنگ های پلاتینیومی بودید، اما بلوندها گرم برای فصل پاییز مناسب می باشند. به دنبال تناژهای عسلی روشن باشید که در موهای بلوند شما، چشمگیر و جذاب به نظر می رسند.

رنگ موی سنگ های قیمتی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

بسیاری از سلبریتی ها به دنبال رنگ های روشن سنگ های قیمتی می باشند، مانند این رنگ موی ارغوانی که روی موهای این سلبریتی مشاهده می کنید و رنگ های مانند فیروزه ای و حتی زرد . در پاییز امسال شما احتمال زیاد این چنین رنگ موهایی را با بافت های بسیار منحصر به فرد و ضخیمی مشاهده خواهید کرد .

قرمز آتشین

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

با توجه به حال هوای این روزهای دنیا، مردم به اندکی رنگ و لعاب در زندگی خود نیاز دارند . در نتیجه، یکی از بزرگ ترین ترندهای فصل، قرمز آتشین می باشد که داشتن چنین رنگ مویی بسیار ساده تر از انواع رنگ موهای بولد سنگ های قیمتی می باشد .

مسی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

اگر مطمئن نیستید که از رنگ قرمز پررنگ خوشتان می آید یا خیر و اگر به دنبال ظاهر طبیعی تری می باشید . رنگ موی شکلاتی که به مسی روشن و یا تناژهای بژ می زند.  به زیبایی پاسخگوی نیاز شما خواهند بود و بسیار هم مد و ترند روز می باشند .

خاکستری روشن

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

خاکستری یک از جدیدترین ترندهای رنگ موی 2020 می باشد . در طول قرنطینه، سلبریتی های بسیاری اجازه دادند تا موهای شان خاکستری رنگ شوند- اما حتی رنگ موی خاکستری طبیعی نیز باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد . پاییز امسال، انواع تناژهای خاکستری را از ریشه تا نوک موها مخصوصا روی موهای بلند مشاهده خواهید کرد- مانند رنگ موی استیلی که روی موهای این سلبریتی می بینید .

مشکی پر کلاغی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

رنگ های ترکیبی جای خود را به انواع رنگ موهای ساده داده اند . درست مانند این رنگ موی پرکلاغی که در تصویر بالا مشاهده می کنید . چرا ؟ زیرا بسیار صیقلی و براق به نظر می رسند و نگهداری از آن ساده است .

 

ریشه موهای تیره

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

این سبک در پاییز امسال بسیار محبوب خواهد شد، مخصوصا برای افرادی که می خواهند اندکی از رنگ موهای بلوند خود فاصله بگیرند . این سبک تقریبا با هر سایه رنگ مویی به زیبایی دیده می شود .

ریشه موهای قابل مشاهده

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

سبک رنگ مو با تاکید روی ریشه موها، درست مانند این سلبریتی، به چهره شما عمق بیشتری می دهد . هم چنین یک رنگ مو با نگهداری اندک به شمار می رود که فقط با رفتن به آرایشگاه و سپردن موهای تان دست یک آرایشگر حرفه ای به دست می آید . برای این کار روی ریشه های مو کار می کنند و یا به سراغ سبک آمبره می روند .

 

هایلایت های برجسته

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

 

به جای رنگ موهای طبیعی، بسیاری از مردم به دنبال هایلایت های برجسته مانند این سلبریتی می باشند . این سبک در واقع هایلایت های باطراوت و روشنی را در معرض نمایش قرار می دهد .

 

بلوند پلاتینیومی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

این روزها سلبریتی های بیشتری به دنبال تغییر از رنگ موی قهوه ای به سمت تناژهای بلوند خنک می باشند، مانند رنگ موی پلاتینیومی .

بلوند کمرنگ و ظریف

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

زمانی که فصل پاییز از راه می رسد، مردم بیشتر می خواهند رنگ موی روشن و هایلایت شده خود را کمرنگ کرده و به سراغ انواع تناژهای گرم و غنی تر بروند . از جایی که با شیوع ویروس کرونا امکان تمدید رنگ مو به طور مداوم در سالن ها و آرایشگاه ها وجود ندارد . این سبک رنگ مو بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت . هم چنین این سبک موجب کمرنگ شدن رنگ موی قبلی تان شده و حتی با رشد موهای تان نیز به زیبایی دیده می شود .

قرمز مخملی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

رنگ موهای قرمز مخملی برای فصل پاییز بسیار عالی می باشند . در واقع یک سبک رنگ موی باطراوت و با نشاط است که درست مانند بسیاری از ترندهای فصل پاییز، از دهه 90 میلادی الهام گرفته شده است .

موهای رنگین کمانی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

ترند امتحان کردن رنگ های مختلف در طول قرنطینه هم چنان در فصل پاییز نیز ادامه دارد. باید انتظار دیدن انواع سایه رنگ های منشوری را داشته باشید، مانند موهای این سلبریتی که دارای تناژهای آبی، صورتی، بنفش و حتی سبز می باشد.

بالیاژ

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

انتظار نداشته باشید که بالیاژی به زیبایی این سلبریتی را به سادگی به دست بیاورید . اما در هر صورت یک رنگ موی کم دردسر است که با هر مدل مویی به زیبایی تمام دیده می شود .

بلوند قارچی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

برای افرادی که به دنبال یک رنگ موی طبیعی تر می باشند، تناژهای کره ای و یا بژ شفاف و ظریف به جای بلوند روشن پیشنهاد می شود. موهای این سلبریتی یکی از بهترین مثال های این سبک رنگ مو می باشد.

اگر طرفدار رنگ موی قهوه ای هستید می توانید به این سلبریتی به یکی از بهترین مثال ها در زمینه رنگ موی طبیعی با جلوه و جذابیت چشمگیر نگاه بیاندازید . تناژ شکلاتی گرم موهای او انواعی از رنگ های مسی روشن و بژ را در خود دارد که برای فصل پاییز بسیار مناسب به نظر می رسد .

موهای روشن اطراف صورت

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

این ترند موجب می شود تا موهایی که در جلوی صورت تان قرار دارد روشن تر شده و صورت تان را هایلایت و درخشان نمایان کند . این تکنیک می تواند برای تمامی رنگ موهای پایه اعم از بلوند، قهوه ای و حتی مشکی به کار رود. قانون اصلی این است که بهترین ترکیب رنگ را انتخاب کنید .

 

ریشه موهای طبیعی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

این رنگ موی دو تناژی بسیار محبوب است، زیرا موجب می شود تا ریشه موهای رشد کرده بین تمدید رنگ موها نیز به زیبایی دیده شود .

آبی جذاب

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

ما در پاییز امسال رنگ موهای یکدستی را مشاهده خواهیم کرد . اما دیگر تاکید اصلی روی رنگ های سنتی نیست . می توانید برای این سبک از رنگ آبی، قرمز، صورتی و حتی نقره ای یخی استفاده کنید .

خاکستری طبیعی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

موهای خاکستری یکی از جذاب ترین ترندهای رنگ مو برای سال 2020 می باشد. در طول قرنطینه، بسیاری چاره ای ندارند تا اجازه دهند که موهای خاکستری شان رشد کند . ما این روزها افراد بیشتری را می بینیم که این واقعیت را پذیرفته اند. امسال به دنبال تناژهای خاکستری متوسطی از ریشه تا نوک موهای خود باشید .

تناژهای خنک تر

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

رنگ موها با تناژهای خنک مانند بلوند خاکستری روشن، بلوند توت فرنگی خنک و قهوه ای تیره و غنی اسپرسویی در پاییز امسال بسیار محبوب خواهند شد .

 

یخی دودی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

نقره ای می تواند با هر تناژ پوستی مطابقت داشته باشد، از پوست های مهتابی مانند این سلبریتی گرفته تا پوست های زیتونی و تیره تر . به دنبال تناژ خاکستری باشید که با ریشه تیره موها به زیبایی دیده می شود . و هم چنین کار را برای نگهداری و رسیدگی از آن ها ساده می سازد .

ماهاگونی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

امسال رنگ موهای قرمز پررنگی را مشاهده خواهیم کرد که درست از رنگ های فصل پاییز الهام گرفته شده اند . به رنگ موی قهوه ای پررنگ با تناژهای بلوطی فکر کنید که عمق بسیاری به چهره و موهای تان می دهد .

کاراملی طلایی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

این سلبریتی تناژهای کاراملی را به رنگ موی پایه خود اضافه کرده است . برخی خانم ها عاشق رنگ موهای تیره در فصل پاییز می باشند، اما گاهی اوقات اضافه کردن تناژهای روشن تر می تواند موها را هم چنان در طول ماه های پاییز و زمستان آفتابی و درخشان نگاه دارد .

شاید افرادی که موهای خیلی تیره ای دارند از این سبک استقبال نکنند . زیرا این رنگ مو به معنای روشن کردن برخی از قسمت های مو می باشد که رشد مجدد موها می تواند نمای کلی آن را بر هم بریزد . و به این ترتیب باید به تمدید رنگ موی خود در فاصله زمانی مشخصی فکر کنید .

قهوه ای-بلوند هایلایت شده

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

می خواهید در فصل پاییز یک رنگ موی روشن تر را امتحان کنید اما مطمئن نیستید که چه رنگی با تناژ پوستی شما همخوانی دارد ؟ این سبک رنگ مو برای هر کسی به بهترین وجه ممکن جواب می دهد. این سبک با تمامی تناژهای پوستی مطابقت دارد .

ما عاشق این رنگ مو روی موهای بلند هستیم، زیرا واقعا به طور طبیعی آفتابی و درخشان دیده می شود، مانند این است که تمام روز را در ساحل به سر برده باشید . برای جلوگیری از برنجی رنگ شدن و حفظ یکپارچگی رنگ موهای تان، از شامپو بنفش استفاده کنید که تناژهای ناخواسته را خنثی می کند .

قرمز پررنگ

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

شاه بلوطی و قرمز برای فصل پاییز رنگ های ترند و مد روز محسوب می شوند . تناژهای گرم برای هر رنگ پوستی مناسب به نظر می رسند . آن ها موجب می شوند تا رنگ پوست شما به زیبایی دیده شود و چهره تان را جوان تر می کند. چه کسی دوست ندارد که جوان تر دیده شود ؟ این رنگ موی غنی و بولد می تواند در کنار تمامی این مزیت ها، در فصل پاییز جلوه زیباتری ایجاد کند .

هایلایت های کره ای

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

واقعا هیجان انگیز است که پاییز امسال می توانیم تناژهای کره ای مختلفی را مشاهده کنیم . اگر دوست ندارید رنگ موهای بسیار روشنی را امتحان کنید، تناژهای بلوند گرم را مد نظر داشته باشید که نسبت به تناژهای خاکستری به مراقبت کمتری نیاز دارند . این سبک رنگ مو برای هر کسی مناسب به نظر می رسد، مخصوصا افرادی که چشم های سبز و آبی دارند .

قهوه ای شکلاتی سیر

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

می خواهید رنگ موهای تان را اندکی تغییر دهید، بدون این که از رنگ موی طبیعی خود فاصله بگیرید ؟ این رنگ موی غنی برای فصل پاییز و زمستان بسیار عالی می باشد . در واقع این یک سبک بی دردسر است که هیچ گاه نیز از مد نمی افتد .

بلوند کره ای با ریشه تیره

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

این سایه رنگ بلوند مخصوصا برای افرادی که تناژ پوست گرم دارند، به زیبایی تمام دیده می شود . توجه کنید که اگر موهای تان را دکلره می کنید، آبرسانی موهای تان بسیار اهمیت دارد . استفاده از ماسک ها و روش های درمانی دیگر برای آبرسانی مو به صورت یک بار در هفته توصیه می شود تا بتوانید رطوبت موهای تان را حفظ کنید .

 

بلوند طلایی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

اگر رنگ پوست گرمی دارید، می توانید از رنگ موی این سلبریتی تقلید کنید . این سبک به چهره شما عمق بیشتری می بخشد .

بلوند خورشیدی

ترند روز رنگ موهای پاییز2020

ترند رنگ موی تابستانه که در فصل پاییز نیز می تواند شیک و زیبا و مناسب به نظر برسد، این سایه رنگ بلوند گرم خورشیدی می باشد . دیگر هیچ خبری از بلوندهای یخی، خنک و خاکستری نیست . خانم هایی که می خواهند چهره جوان و موهای هایلایت شده خورشیدی داشته باشند، می توانند به این سبک رنگ مو فکر کنند .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها