مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , > بهترین نکات میکاپ چشم

بهترین نکات میکاپ چشم

0
(0)

بهترین نکات میکاپ چشم برای انواع مدل چشم ها

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد بهترین نکات میکاپ چشم برای شما عزیزان مطالبی را گرد اوری کرده ایم .با ما همراه باشید .

میکاپ تماما در ارتباط با ایجاد توهم بصری است . یعنی چیزی با میکاپ نمایان می شود که در واقعیت این چنین نیست . در این جا توصیه هایی برای بزرگ تر نشان دادن هر یکی از انواع مدل و فرم چشم ها وجود دارد که موجب زیباتر شدن میکاپ چشم های تان می شود .

چشم ها با پلک افتاده (Hooded Eye)

از جایی که پلک های این نوع چشم می تواند موجب پخش شدن سایه چشم شود  . و همین امر چشم ها را کوچک تر نشان می دهد ، پیشنهاد می شود از مقدار پودر برانزر در راستای خط مژه پلک پایین خود استفاده کنید . این رنگ متالیک زیر چشم ها را روشن می کند و به این ترتیب اندکی چشم ها بزرگ تر دیده می شوند .

بهترین نکات میکاپ چشم

بهترین نکات میکاپ چشم

چشم های رو به بالا (Upturned)

این فرم چشم در گوشه های خارجی پهن تر می باشد ، از این رو روی این نواحی کار کنید . ابتدا پلک بالای خود را با یک سایه مات و تیره خط بکشید .(پیشنهاد می شود از رنگ قهوه ای یا شاه بلوطی استفاده کنید) ، سپس رنگ را تا چین پلک ها و به سمت یک سوم بیرونی پلک خود محو کنید . باقی فضای پلک را با مقداری رنگ شامپاینی پر نمایید .

 بهترین نکات میکاپ چشم

بهترین نکات میکاپ چشم

چشم های رو به پایین (Downturned)

این توصیه اندکی عجیب و غریب است . با یک مداد نرم و یا پودر تیره، گوشه های خارجی خط مژه پلک بالای خود را یک خط سنگین و عریض بکشید .  از این رو می توانید آن را به سمت بیرون و بالا محو کنید . تمام توجه را به آن قسمت ها معطوف کنید که واقعا چشم ها را بزرگ تر و لیفت شده نشان می دهند .

چشم های گرد (Round)

چشم های گرد از بالا تا پایین گرد می باشند . اما باز هم باید به زیبایی درشت نشان داده شوند . سایه چشم خود را دنباله دار بکشید . و سعی کنید خط ظریفی در این نواحی نشان داده شود . استفاده از مقداری ریمل بیشتر در یک سوم بیرونی مژه ها نیز نتیجه کار را زیباتر می کند .

منبع مقاله :

https://www.allure.com/story/how-to-make-hooded-eyes-look-bigger?mbid_relatedlink

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها