مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

0
(0)

بزرگ ترین ترندهای مدل موی پاییز 2020 که همین حالا باید از آن ها اسکرین شات بگیرید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020 معرفی خواهیم کرد .
خوب فصل پاییز از راه رسیده است و قبول کردن این واقعیت که فصل تابستان به پایان رسید، واقعا سخت و دشوار است . اما این موضوع به این معنا نیست که ترندهای مو جدیدی وجود ندارد . و دیگر نمی توانید شیک و بروز باشید . در این مقاله می خواهیم شما را با بزرگ ترین ترندهای مدل موی پاییز 2020 آشنا کنیم که در چند ماه دیگر همه جا مشاهده خواهید کرد .

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

مطمئنا ما درباره ماه های آینده صحبت می کنیم . اما به این معنی نیست که نمی توانید از همین حالا دست به کار شوید و انواع بافت ها، رنگ و شینیون ها را امتحان کنید . البته در این دوران قرنطینه هم کاری جز امتحان کردن این سبک های مختلف ندارید، درست است ؟

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

ما از همین حالا می گوییم که فرق های یک طرفی دوباره بازگشته اند . خیلی از ما از کودکی چنین مدل مویی داشتیم . اما دقت کنید که فرق وسط در فصل پاییز امسال خیلی مد روز نخواهد بود .

مدل موی باب صاف و یکدست

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

اگر این ترکیب یقه اسکی و کلاه زیبای مشکی حس پاییز را در شما به وجود نمی آورد، واقعا تسلیم هستیم. در پاییز امسال شاهد مدل موی باب صاف و یکدست خواهیم بود. درست بعد از این که نیمی از سال را در قرنطینه همراه با موهای بلند و رشد کرده و نامرتب به سر برده اید، حالا با بازگشایی دوباره آرایشگاه ها در آینده نزدیک، پیج اینستاگرام تان می تواند تصاویری از شما را با مدل موی کوتاه و رنگ زیبا در معرض نمایش بگذارد.

اکستنشن مو

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

واقعا موها هیچ وقت تا این حد جذاب و شیک و زیبا به نظر نمی رسیدند . اما اگر هنوز نسبت به این مدل مو دو به شک هستید، چرا به سراغ اکستنشن مو نمی روید ؟

فرقی ندارد که به سراغ اکستنشن، بافت ها، موج ها و فرهای مو بروید، در هر صورت پاییز امسال مدل موی های آزاد و ظریف دوباره به میدان فشن و مد باز می گردند .

بافت موهای دوتایی

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

بافت موهای دوتایی الهام گرفته شده از دهه 90 میلادی، در سال 2020 نیز هم چنان پا بر جا می باشند، اما این تفاوت که بافت موها اندکی تغییر کرده است . برای این که چنین مدل مویی داشته باشید، بخش کوچکی از موهای دو طرف صورت خود را به صورت بافت سه تایی ببافید و باقی موهای تان را به صورت آزاد رها کنید .

می توانید روی تمامی موهای تان، تافت مو اسپری کنید تا مدل موی مورد نظرتان را برای مدت زمان طولانی تری مرتب و منظم حفظ کنید .

شینیون های مرتب

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

 

برخلاف شینیون های مخملی و شلخته سال 2019، فصل پاییز 2020 تماما در ارتباط با شینیون های است که مرتب و منظم و دارای شکل مشخصی می باشند . برای زیباتر کردن هر چه بیشتر این شینیون ها می توانید از روبان های مطابق با رنگ موهای تان استفاده کنید و آن را دور دم اسبی و یا انتهای بافت موهای تان گره بزنید تا یکی از جدیدترین ترندهای روز را دنبال کنید .

 مدل موی ساده

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

چگونه می توانید مدل موی تابستانه ای داشته باشید :

-موهای با موج های ساحلی که محلول نمک روی آن اسپری کرده اید .

چگونه مدل موی پاییزه داشته باشید :

-موج های ظریف و زیبا که به سادگی با اتو مو صاف کننده با دمای پایین و یک تافت مو به سادگی به دست می آیند.

هدبندها

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

 

بله هدبندها در تمام طول سال 2019 ترند روز بوده اند، اما برای پاییز 2020، این سبک اندکی از هدبندی های پفی بهاره فاصله می گیرد و بیشتر هدبندهای تزیین شده و آراسته و منحصر به فرد روی کار می آیند .

برای امتحان کردن این ترند زیبا می توانید از هدبندی های سیمی و یا مرواریدی و یا هدبندهای تزئین شده با جواهرات بدلی استفاده کنید. واقعا با انتخاب این هدبندها هرگز دچار اشتباه نمی شوید .

موهای صاف در جلو و دم اسبی در پایین

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

موهای صاف و صیقلی در جلو و دم اسبی در پایین با موهای پرحجم، ترند شماره یکی است که می توانید پاییز امسال امتحان کنید . اگر از قبل موهای فرفری دارید، فقط باید موهای تان را به سمت عقب شانه کنید . و از ژل مو برای صاف کردن جلوی موهای خود استفاده کنید و سپس باقی موها را به صورت دم اسبی در پایین سر ببندید و موهای آویزان شده از دم اسبی را شانه بزنید تا حجم بیشتری به خود بگیرند .

آیا موهای صافی دارید ؟ موهای خود را به صورت دم اسبی در پایین سر ببندید و سپس انتهای موهای تان را فر کنید و با تافت مو سر جای خود ثابت نگاه دارید . و در نهایت این قسمت از موها را شانه کرده و حجم بدهید .

اکسسوری های مو

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

سال 2019 سال اکسسوری های مو بود، به طوری که مطمئنا مجموعه ای از سنجاق ها، کلیپس ها و گیره های متنوع و رنگارنگی در کشوی میز آرایشی خود دارید. اما ترند پاییز 2020 چیست؟ ساده و مینیمال . درست مانند این یک عدد سنجاق کوچک تزئینی .

هایلایت های کاراملی روشن

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

بعد از این که نصف سال را به دلیل شیوع ویروس کرونا در منزل حبس بوده ایم، بدون این که به آرایشگران خود دسترسی داشته باشیم ، احتمالا هر کسی در فصل پاییز می خواهد موهایش را کوتاه کرده و رنگ کند تا به این ترتیب تغییر در تیپ و استایل خود به وجود بیاورد .

بزرگ ترین ترندی که در این فصل مشاهده خواهید کرد، چه می باشد؟ هایلایت های کاراملی روشن در نیمه پایین موها که یک تغییر جدید در بالیاژ کلاسیک به شمار می رود .

استفاده از ربان

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

به جای این که پاییز امسال به سراغ مدل موی کلاسیک دم اسبی بافته شده بروید، می توانید دم اسبی بلند و صاف خود را با اکسسوری ها، سنجاق ها و ربان هایی به این شکل زیبا نمایان کنید . اگر احساس می کنید که استفاده از ربان، تیپ تان را بچه گانه نشان می دهد، می توانید رنگ ربان را با رنگ موهای تان ست کنید .

ریشه مو به رنگ نئونی

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

مدت ها است که شاهد ریشه موها به رنگ نئونی هستیم که از بیلی آیلیش الهام گرفته شده است . حالا این سبک در فصل پاییز 2020 نیز ترند روز خواهد بود، با این تفاوت که این رنگ مو برای تقریبا بیشتر قسمت های مو به کار می رود . می توانید از یک رنگ دو تناژی یا تیره و روشن استفاده کنید مانند تصویر بالا و یا تنها از یک رنگ نئونی به کار ببرید .

استفاده از سنجاق در بالای سر

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

یک ترند موی بسیار بزرگ در فصل پاییز، فرهای ظریفی است که با سنجاق در بالای سر قرار می گیرند و یا موج های مویی که به صورت چمن های واقعی در هم گره می خورند .

توصیه مهم: استفاده از پودر حالت دهنده روی ریشه موها به شما کمک می کند تا قبل استفاده از سنجاق و گیره، به موها حجم بدهید، حتی اگر موهای شما بسیار نازک باشد.

استفاده از کش موهای پارچه ای بزرگ

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز2020

در حالی که این روزها بیشتر سنجاق ها و کلیپس های کوچک محبوب می باشند، اما استفاده از کش موهای پارچه ای بزرگ نیز به سرعت در حال محبوب شدن هستند . در پاییز امسال انتظار داریم تا کش موهای بزرگ برای بستن و حالت دادن به موها به کار روند . از یکی از این کش موهای پارچه ای بزرگ دور مدل موی دم اسبی در پایین و بالا، دم اسبی در نیمه پشت سر و یا در انتهای بافت موهای تان استفاده کنید .

منبع مقاله :

https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/g32872918/hairstyle-trends-fall-2020/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها