مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > استفاده از افترشیو برای خانم ها

استفاده از افترشیو برای خانم ها

3
(1)

آیا خانم ها باید از افترشیو استفاده کنند؟

امروزه این سوال در میان خانم ها بسیار همه گیر شده است . عبارت “افتر شیو یا AFTER SHAVE” بیشتر در مراقبت پوستی آقایان ذکر می شود . بیشتر محصولات افترشیو برای آقایان تبلیغ می شود.

البته خانم ها نیز از مرطوب کننده روزانه خود به عنوان افترشیو استفاده نمی کنند . حتی با این وجود که طرز استفاده از آن ها نیز یکسان می باشد . اما این سوال مهم در این جا پیش می آید که آیا موادی در افترشیو آقایان موجود دارد که برای خانم ها مناسب نیست؟

استفاده از افترشیو برای خانم ها

استفاده از افترشیو برای خانم ها

آیا چیزی وجود دارد که ما را نسبت به آقایان متمایز می سازد؟ در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که آیا نیاز به استفاده از افتر شیو برای خانم ها می باشد یا نه . در ادامه با ما همراه باشید.

برای این که در این زمینه جواب واضح و روشنی به شما ارائه نماییم، با یک متخصص عضو the art of shaving گفت و گویی انجام شده است . که نتیجه آن را با شما به اشتراک می گذارم  . تا بتوانید به پاسخی که می خواهید، دست یابید.

همان طور که می دانیم، افترشیو شامل مواد ضد عفونی کننده و پاک کننده ای است که از سرایت عفونت جلوگیری می کند و مانند مرطوب کننده و نرم کننده ای عمل می کند که موجب کاهش التهاب می گردد .

پوست پاهای خانم ها معمولا خشک تر از پوست صورت آقایان است (زیرا غدد چربی کمتری در این بخش ها وجود دارد) . از این رو افترشیو آقایان باعث می شود تا پاهای خانم ها بسیار خشک شود . (به علاوه این که شما خانم ها نیازی به مواد فعالی مانند مونتول ندارید تا باعث بی حسی پوست شود).

هم چنین، شما خانم ها با استفاده از مرطوب کننده روزانه خود، کاری که باید انجام می دادید را انجام داده اید تا پوست خود را دوباره هیدراته کرده و تسکین دهید .

به تجربه ما، بیشتر خانم ها در واقع از قبل از یک لوسیون مرطوب کننده به عنوان بخشی از پروسه مراقبت از پوست بدن خود استفاده می کنند تا خشکی پوست پاها را کاهش دهند . به عبارت دیگر، کمتر خانمی را می توانید بیاید که هرگز از لوسیون مرطوب کننده استفاده نکرده باشد .

زمانی که شما به شیو پاها و دیگر بخش های بدن می پردازید، در واقع لایه بالایی پوست مرده خود را از بین می برید. از این رو شما باید آماده هیدراته کردن و مراقبت از پوست جدید خود باشید .

بسیار اهمیت دارد تا هر جایی از بدن خود را که شیو می کنید، مرطوب نمایید تا پوست تان هیدراته، تسکین یافته و مغذی و سالم باقی بماند . این مرحله هرگز نباید به دست فراموشی سپرده شود.

هم چنین نمی توان از اهمیت تاثیر نوع پوست و الویت های زندگی شخصی هر فرد در این زمینه چشم پوشی کرد . محصولات متعددی وجود دارد که خانم ها برای مراقبت پوست خود بعد از شیو استفاده می کنند .

استفاده از افترشیو برای خانم ها

استفاده از افترشیو برای خانم ها

استفاده از افترشیو برای خانم ها و انتخاب انواع لوسیون ها و روغن هایی که در این زمینه در بازار موجود می باشد بسیار راحت می باشد . به این ترتیب، دقیقا باید دریابید که برای پوست تان چه موردی بیشتر تاثیر دارد و سپس به انتخاب محصولاتی به عنوان افترشیو بپردازید .

زمانی که می خواهید یک محصول بعد از اصلاح را برای خودتان بیابید . دقیقا باید به چه مواردی دقت کنید؟

استفاده از افترشیو برای خانم ها بسیار اهمیت دارد تا لوسیون مرطوب کننده ای را بر گزینید که موادی در بر دارد که معروف به هیدارته کردن و آبرسانی کردن بسیار عالی پوست می باشد (مانند گلیسرین) .

و یا موادی که خاصیت ضدالتهابی دارد (مانند پانتنول و آلتوئین) که به تسکین پوست بعد از انجام عمل شیو بسیار کمک می کند . خانم هایی که پوست های حساسی دارند ممکن است از لوسیونی نفع ببرند که دارای اسانس کمتری می باشد و یا بدون عطر هستند.

محصول پیشنهادی ما در این مقاله در تصویر زیر است . این محصول به خوبی می تواند برای شما نتیجه بخش باشد . و پاها و هر قسمت از بدنی که شیو می کنید را بسیار تسکین می دهد. امتحان کنید.

نام محصول:

THE ART OF SHAVING AFTER-SHAVE BALM UNSCENTED.

استفاده از افترشیو برای خانم ها

استفاده از افترشیو برای خانم ها

 توضیح محصول:

 این محصول می تواند یک جزء ضروری در شیو کردن موهای بدن باشد . در فرمول این محصول نرم کننده، مرطوب کننده، مواد گیاهی با کیفیت و روغن و عصاره های طبیعی وجود دارد . این بالم افترشیو به احیای رطوبت و تسکین پوست خشک بعد از شیو کردن بسیار کمک می کند.

مواد تشکیل دهنده:

شیا باتر، عصاره هسته دانه انگور، روغن جوجوبا، چرندوس کریسپوس (خزه ایرلندی) و عصاره CENTELLA ASIATICA (گوتوکولا).

هم چنین دارای گلیسرین و روغن های ضروری و عاری از الکل و رنگ های مصنوعی است. این محصول توسط متخصصین پوست و مو، تست و بررسی شده است.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها