مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , > آقایان ،در انتخاب عطر دقت کنید

آقایان ،در انتخاب عطر دقت کنید

0
(0)

آقایان ،در انتخاب عطر دقت کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ خواهیم گفت که آقایان ،در انتخاب عطر دقت کنید و به این نکات توجه داشته باشید .

بسیار اتفاق افتاده است که عطر و یا ادکلنی را با قیمت بالا خریداری کرده اید اما متوجه شده اید که از بو و طعم آن راضی نیستید . نکته جالبی که درباره عطرها وجود دارد این است که عطر شباهتی به موسیقی دارد ، مناسبت های مختلف و روحیات مختلف موسیقی خاص خود را می طلبد عطر هم دقیقا به همین شکل است باید مناسب روحیات تان عطر بزنید .

ادکلن و عطر خود در هر فصل تغییر دهید .

آقایان ،در انتخاب عطر دقت کنید

آقایان ،در انتخاب عطر دقت کنید

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا گاهی اوقات ادکلن های شما به طرز عجیب و غریبی در اواسط سال عطر و بوی دیگری می دهند و تغیر می کنند ؟ همان طور که پوست ما نسبت به آب و هوای مختلف تغییر می کند ، PH موجود در آن نیز به همین تناسب دچار تغییر و تحول می شود .

به این دلیل است که ممکن می باشد ادکلن شما همان عطر و بوی یکسانی را در هر فصل نداشته باشد . آقایان معمولا در تمام فصل سال از یک عطر استفاده می کنند، اما بهتر است برای هر فصل از سال یک عطر داشته باشند و در هر فصل از بوی متنوع ادکلن خود لذت ببرند .

عطرهای مناسب هوای گرم

 تفاوت زیادی میان عطرهایی که در روزهای آفتابی استفاده ‌شوند، با عطرهایی که مناسب روزهای سرد زمستانی هستند وجود دارد. در روزهای گرم برای ماندگاری بوی عطر باید به دفعات بیشتری از آن استفاده کنید .

با این حساب، بهتر است که در فصل گرم از عطرهایی با رایحه خنک استفاده کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد.در فصل گرم، استفاده از رایحه‌های خنک ، تلخ و ‌‌‌سرد بسیار خوشایند است .

استفاده از رایحه های خنک در فصل تابستان، سرمای خوشایندی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند و درنتیجه از حس گرمای محیط می‌کاهد تا به یک حس تعادل دمایی برسید ..

محصول پیشنهادی:  Eight & Bob – The Original

آقایان ،در انتخاب عطر دقت کنید

آقایان ،در انتخاب عطر دقت کنید

ادکلن با رایحه چوب و سدر .

این ادکلن با رایحه سدر، صندل و مرکباتی که دارد می تواند برای آقایانی مناسب باشد که عطر تند و خاکی را دوست دارند .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها