مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , > استفاده از نرم‌کننده مو برای آقایان

استفاده از نرم‌کننده مو برای آقایان

2.5
(4)

چرا آقایان باید از نرم‌کننده مو استفاده کنند؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشنی هفتاد رنگ یه شما خواهیم گفت که استفاده از نرم‌کننده مو برای آقایان چه فواید و مضراتی دارد .
چرا خیلی از آقایان بدون این که حتی یک نرم‌کننده مو برای خود بگیرند، به زندگی خود ادامه می‌دهند . هیچ کس به آقایان نمی‌گوید که نیاز دارند تا دست به کار شوند و از موهای خود مراقبت کنند . همه ما می‌دانیم که شامپو، موهای ما را تمیز می‌کند، اما یک نرم‌کننده مخصوص آقایان واقعا چه مزایایی دارد ؟

لایه بیرونی موهای شما با سلول‌های میکروسکوپی ساخته شده است . این سلول‌ها زمانی که آسیب ببینند و یا از بین بروند، می‌توانند شرایط سختی را برای مو به وجود بیاورند . نرم کنند ها باعث تسکین و انعطاف‌پذیری این سلول‌ها می‌شوند تا موهای شما مرتب، نرم و سالم به نظر برسند .

نرم‌کننده‌ها واقعا روش اعجاب‌انگیزی برای نرم و مرطوب نگه‌داشتن موها در نظر گرفته می‌شوند . شامپو موهای شما را تمیز می‌کند ، اما ممکن است چربی‌های طبیعی و لازم و موردنیاز سلامتی مو را از بین ببرد .

به طور کلی، شامپوهای ارزان و بی‌کیفیت این چربی‌های اضافه را از بین می‌برند ، این در حالی است که بهترین شامپوهای طبیعی برای آقایان در بازار وجود دارد که اصلاً به این ترتیب نیست . نرم‌کننده‌ها رطوبت لازم را به موها بازمی‌گردانند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا سالم و درخشان باقی بمانند. تمامی انواع موهای آقایان، از چرب گرفته تا خشک، می‌توانند از این نرم‌کننده بهره ببرند .

استفاده از نرم‌کننده مو برای آقایان

استفاده از نرم‌کننده مو برای آقایان

انواع مختلفی از نرم‌کننده‌های موهای آقایان در بازار وجود دارد

اما به طور کلی، یک وجه اشتراک میان همه آن‌ها وجود دارد که مربوط به تعداد دفعات استفاده است . شما آقایان نیاز دارید تا تنها 1 تا 3 بار در هفته از نرم‌کننده مو استفاده کنید، بستگی به شرایط و طول موهای شما دارد .

به طور کلی موهای کوتاه 1 تا 2 بار در هفته به استفاده نرم‌کننده نیاز دارد . به دلیل این که رشته موها کوتاه می‌باشند ، می‌توانند مواد مغذی را از پوست سر دریافت نمایند. اگر شما موهای کوتاه و فرفری دارید ، مانند برخی از آقایان آفریقایی، باید بعد از شامپو از نرم‌کننده استفاده کنید . دلیل این امر هم این است که موهای کوتاه و فرفری بسیار دوام کمتری دارد و نیازمند مواد مغذی بیشتری می‌باشد تا سالم و زیبا باقی بماند .

موهای بلندتر آقایان نیاز به نرم‌کننده را به 2 تا 3 بار در هفته افزایش می‌دهند

بستگی به سلامت و طول موها نیز دارد . هر چه موهای شما بلندتر باشد، تغذیه موها از ریشه تا انتها سخت می‌شود و از این رو، استفاده از نرم‌کننده به دفعات بیشتر در هفته موردنیاز است . اطمینان به دست بیاورید که نرم‌کننده را به خوبی برای موهای خود به کار می‌برید . اگر موهای شما چرب‌تر می‌باشد، می‌توانید از نرم‌کننده تنها به نوک موهایتان بزنید .

بهترین نرم‌کننده مخصوص آقایان عاری از هرگونه سولفات است . سولفات‌ها باعث به وجود آمدن کف در شامپو و نرم‌کننده‌ها می‌باشند، و البته موها را خشک و آسیب‌پذیر می‌نمایند . بنابراین دقت کنید که از نرم‌کننده مخصوص آقایانی استفاده کنید که سولفات نداشته باشد . هم‌چنین بهتر است در خرید نرم‌کننده دقت داشته باشید که حاوی مواد مغذی مانند آلوئه ورا و ویتامین E باشد . هم‌چنین بهتر است نرم‌کننده مواد مغذی برای پوست سر را شامل شود، مانند درخت چای و روغن نعناع. این موارد پوست سر را تغذیه کرده و از رشد موها پشتیبانی می‌کند و شوره سر را کاهش می‌دهد .

چگونه آقایان از نرم‌کننده‌ها روی موهای خود استفاده کنند ؟

راحت است . بعد از شامپو کردن موهای خود توسط یک شامپو مخصوص آقایان، مقدار از نرم‌کننده را روی موهای خود قرار دهید . سپس به آرامی در سراسر موهای خود پخش کنید ، اگر موهای بلندی دارید نیز تا نوک موها این کار را انجام دهید . نیاز نیست تا برای چند دقیقه نرم‌کننده را روی سر خود بگذارید، زمانی که آن را روی موهای خود قرار دادید و در همه جا پخش کردید، به راحتی موهای خود را آبکشی کنید .

شاید چند هفته طول بکشد تا تأثیرات واقعی استفاده مداوم و اصولی نرم‌کننده را مشاهده کنید ، اما بعد از مدت می‌بینید و شاهد خواهید بود که موهایتان سالم‌تر و زیباتر شده است .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 4

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها