مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , , , > چه کرم پودری بهترین کاور را ایجاد می کند؟

چه کرم پودری بهترین کاور را ایجاد می کند؟

0
(0)

چه کرم پودری بهترین کاور را ایجاد می کند؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ ، به شما درباره ی چه کرم پودری بهترین کاور را ایجاد می کند خواهیم گفت لطفا با ما همراه باشید.

کرم پودر لایه پایه اکثر آرایش ها و میکاپ ها است. کرم پودر که برای افزایش رنگ چهره با اندکی افزودن رنگ در عین حال محو کردن ظاهر عیوب طراحی شده است، دارای کاورهای مختلف و همچنین طیف وسیعی از گزینه های کاور و پوششدهی است.

چه به دنبال کرم پودری با کاور کامل برای ارائه ظاهری زیباتر برای عکاسی باشید و چه می خواهید چیزی سبک و طبیعی برای آرایش روزانه داشته باشید، فرمول های کرم پودر بسیار زیادی برای رنگ پوست مورد نظرتان وجود دارند.

در ادامه، ما جزئی تر به انواع مختلف کرم پودرها، از جمله کرم پودری که بهترین کاور را ارائه می‌ دهد، و همچنین برخی از گزینه‌ های پیشنهادی برای افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند، می‌ پردازیم. 

 

کرم پودر با کاور فول

کرم پودر با کاور فول کامل دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – کرم پودری که برای کاور کامل پوست شما برای ظاهری بی عیب و نقص طراحی شده است.

در حالی که همه انواع پوست می توانند این نوع کرم پودر را استفاده کنند، معمولاً برای افرادی که دارای آکنه، جوش یا پوست های مستعد جوش هستند، مناسب است، زیرا مانند جادو عمل می کند تا ظاهر ناهموار پوست را بپوشاند.

از آنجایی که این کرم پودر در گروه محصولات سنگین تر قرار می گیرد، بهتر است در فصول سردتر و خشک‌تر مانند پاییز و زمستان استفاده شود. با این حال، راه‌ هایی برای جلوگیری از ذوب شدن کرم پودر با کاور کامل در تابستان وجود دارد. 

اگر کرم پودری با کاور کامل را ترجیح می دهید، استفاده از پرایمر مات کننده قبل از استفاده از آرایش می تواند به حفظ آن کمک کند و از تعریق کرم پودر جلوگیری کند.

برای اطمینان از داشتن پوششی خوب و یکنواخت، بهتر است پوست خود را قبل از استفاده آماده و آماده نگه دارید – و ما فقط در مورد آن پرایمر مات کننده صحبت نمی کنیم.

قبل از استفاده از کرم پودر با کاور کامل، باید با استفاده از فرمول لایه‌ بردار مانند سرم اسید سالیسیلیک، پوست را به بهترین شکل ممکن لایه برداری، صاف و هموار کنید.

و اگر مستعد پوست خشک هستید، حتما یک اسکراب لایه بردار فیزیکی را نیز در برنامه هفتگی خود بگنجانید. 

محصول پیشنهادی ما:

چه کرم پودری بهترین کاور را ایجاد می کند؟

نام محصول: jane iredale PurePressed Base Mineral Foundation 30g (Various Shades)

 

کرم پودرهای طبیعی

کرم پودر طبیعی با مواد تمیزی که برای تقویت و مراقبت از پوست و بر اساس مزایای مراقبت از پوست طراحی شده اند، فرمول بندی می شود.

این نوع  کرم های زیرسازی معمولاً در گروه محصولات سبک تر هستند و در مقایسه با کرم پودرهای با کاور کامل، بیشتر شبیه به رنگ پوست می باشند، زیرا بدون پوشاندن  و پنهان کردن ظاهر طبیعی شما، ته رنگی را که می خواهید ارائه می‌ دهند. 

از آنجایی که این فرمول‌ ها سبک‌ تر هستند، می‌ توانید آن ها را تقریباً در هر زمان از سال و در هر فصلی استفاده کنید.

همانطور که گفته شد، این بهترین گزینه برای عکسبرداری نیست، بنابراین چیزی با کاور کمی بیشتر انتخاب بهتری برای مهمانی ها و جشن ها همراه با عکاسی خانوادگی است که باید  پوست را کمی بیشتر تقویت کنید.

به طور کلی، کرم پودرهای طبیعی یک گزینه عالی برای استفاده روزانه هستند.

آن‌ ها به اندازه‌ ای سبک هستند که در آخرین مرحله در روتین مراقبت از پوست به کار روند اما کاور ظریف آن به یکنواخت شدن همه‌ چیز کمک می‌ کند و درخششی کلی و زیبا به شما می‌ دهد. 

 

محصول پیشنهادی ما:

چه کرم پودری بهترین کاور را ایجاد می کند؟

نام محصول: Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup (1 oz.)

 

کرم پودر مات

کرم پودر مات در دو فرمول مایع و پودری تولید می شود و به گونه ای طراحی شده است که به پوست جلوه مات کنندگی بیشتری می دهد.

این نوع کرم پودر برای کسانی که پوست چرب دارند بهترین است، زیرا اثر مات کنندگی می تواند به حفظ چربی اضافی و درخشندگی کمک کند.

با این حال، فونداسیون‌ های مات می‌ توانند برای انواع پوست در فصول خاص، به خصوص در تابستان که همه ما کمی بیشتر مستعد عرق کردن هستیم، خوب عمل کند.

از آنجایی که کرم پودر مات به مات شدن پوست کمک می کند، برای افرادی که پوست خشک یا بالغ در ماه های پاییز و زمستان دارند، واقعاً مناسب نیست، زیرا آب و هوای خشک همراه با کاور مات می تواند پوست را ضعیف تر نشان دهد.

برعکس، انواع پوست های چرب می توانند در تمام طول سال از این نوع کرم پودر استفاده کنند تا درخشندگی پوست آن ها کاهش یابد. هنگام استفاده از فونداسیون مات، هنوز هم باید پوست خود را  از قبل آبرسانی و تغذیه کنید. 

اگر مستعد چربی هستید، یک سرم اسید سالیسیلیک برای جلوگیری از چربی اضافی و یک مرطوب کننده سبک انتخاب کنید تا بدون احساس سنگینی زیاد، پوست خود را آبرسانی کنید.

سپس قبل از استفاده از کرم پودر از یک پرایمر مات کننده استفاده کنید.

محصول پیشنهادی ما:

چه کرم پودری بهترین کاور را ایجاد می کند؟

نام محصول: Chantecaille Future Skin Oil-Free Foundation 30g

 

پنکک یا کرم زیرسازی پودری

این محصول به شکل پودر است. گاهی اوقات به عنوان پودر فشرده یا پنکک از آن یاد می شود، این نوع کرم پودر در انواع مختلفی از کاورها (از جمله ملایم، متوسط ​​و کامل) وجود دارد و معمولاً اثر مات کنندگی بیشتری دارد (به لطف فرمول مبتنی بر پودر). 

مشابه کرم پودرهای مات، افرادی که پوست چرب دارند، می توانند از این نوع کرم پودر سود ببرند، زیرا می تواند به متعادل کردن درخشندگی پوست کمک کند.

با این حال، اگر پوست‌های مختلط دارید و تمایل دارید ناحیه T-Zone خود را از چربی یا برق زدگی خلاص کنید، پنکک می‌ تواند گزینه‌ ای عالی برای تمدید کرم پودر در اواسط روز باشد.

از آنجایی که پودر فشرده مات تر می شود، بهتر است با پوستی تازه و بدون لکه های خشک شروع کنید. بنابراین، اگر فردی هستید که این نوع کرم پودر را ترجیح می‌دهید،

حتماً یک اسکراب لایه‌ بردار هفتگی را در روتین زیبایی خود بگنجانید و  از آن برای حذف پوست مرده و خشک استفاده کنید. 

 

محصول پیشنهادی ما:

چه کرم پودری بهترین کاور را ایجاد می کند؟

نام محصول: jane iredale Amazing Matte Loose Finish Powder (10 g.)

 

کرم پودر مایع

همان طور که از نام آن پیداست، کرم پودرهای مایع قوام مایع بیشتری دارد که می تواند از یک حس آبکی فوق العاده سبک تا بافتی کرمی و تقریباً لوسیون مانند متغیر باشد.

این نوع کرم پودر دارای کاور سبک، متوسط ​​و کامل است و معمولاً با برس یا اسفنج استفاده می شود تا پوششی بدون خط و خش داشته باشد. بسته به نوع کاور، کرم پودری است که می توان روزانه و در هر فصلی از آن استفاده کرد. 

چیزی که کرم پودر مایع را بسیار متمایز می کند، این است که علاوه بر پوشش دهی متفاوت، ظاهرهای متفاوتی نیز دارد،

بنابراین می توانید مواردی را بیابید که فوق العاده آبرسان هستند و ظاهری درخشان ارائه می کنند و همچنین گزینه هایی را پیدا کنید که برای پوست های چرب تر، پوست را مات می کنند.  

 

علاوه بر این، کرم پودرهای مایع معمولاً به راحتی روی پوست محو می شوند و در صورت تمایل، می توانید آن ها را با یک مرطوب کننده نیز مخلوط کنید تا رنگ پوست مورد نظر خود را ایجاد کنید و کاور مورد نظر خود را سفارشی کنید. 

محصول پیشنهادی ما: 

چه کرم پودری بهترین کاور را ایجاد می کند؟

نام محصول: jane iredale Amazing Matte Loose Finish Powder (10 g.)

 

کرم پودر با کاور کامل بهترین پوشش را ارائه می دهد. با این حال، موارد زیادی وجود دارد که ممکن است کاور ملایم تر سبک تر بیشتر ترجیح داده شود.

برای کسانی که می‌ خواهند ظاهری بدون آرایش داشته باشند، کرم پودر طبیعی طراحی شده  است تا پوست بدون پوشش زیاد بتواند زیبایی خود را در معرض نمایش قرار دهد. 

کسانی که پوست مختلط دارند ممکن است از یک کرم پودری فشرده برای تمدید در اواسط روز بهره‌مند شوند. 

با همه این ها، می‌ توانید فرمول‌ های کرم پودر با کاور کامل را به صورت مایع، پودری و مات نیز بیابید، به طور کلی گزینه‌های کاربردی زیادی وجود دارند که می توانید از میان آن ها بهترین را برای خود انتخاب کنید. 

 

منبع مقاله: https://www.dermstore.com/blog/which-foundation-provides-the-best-coverage/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مقالات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها