مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , , > کالکشن جدید MAC

کالکشن جدید MAC

0
(0)

MAC از کالکشن جدید خود همراه با یک هایلایتر رنگین کمانی برای جشن Pride رونمایی می کند

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد کالکشن جدید MAC همراه با یک هایلایتر رنگین کمانی برای شما مطالبی را آورده ایم .

از جایی که برندهای آرایشی در سراسر دنیا، مدل های تجاری خود را مجددا ارزیابی می کنند تا مطابق با شرایط بیماری همه گیر کووید-19 باشند، MAC یکی از شرکت هایی است که ایده های جدید و خلاقانه ای در این زمینه ارائه می کند .

MAC اخیرا تحول هوشمندانه ای در ساخت و توزیع محصولات جدید در این شرایط حساس و بحرانی به وجود آورده است . اما این تنها دلیل نیست که این ایده به موقع وارد بازار شده است، بلکه به دلیل جشن Pride نیز ورود این کالکشن با این فرم و شکل بسیار به موقع به نظر می رسد .

22 ژوئن را می توان روز رونمایی از MAC Underground نامید .

 کالکشن جدید MAC

کالکشن جدید MAC

کالکشنی که خود برند آن را به عنوان یک سری محصولاتی معرفی می کند که به سرعت باورنکردنی در حال راه اندازی و پیشرفت است . در واقع به این ترتیب ساخت شمار محدودی از آیتم های جدید با سرعت بالایی در حال انجام می باشد .

به عنوان یک برند با روحیه خلاقانه و دارای سابقه طولانی در این زمینه، MAC همیشه یاد می گیرد . خلاقانه فکر می کند و همیشه موارد جدیدی را می سازد. در کالکشن MAC Underground، آن ها این فرصت را دارند تا محصولاتی که عاشق شان می باشند را در مقادیر کم و اندازه کوچک و به طور مستقیم از استودیو تولیدی به دست جامعه و عموم مردم برسانند .

برای مشخص کردن بیشتر این موضوع، اولین محصول از کالکشن MAC Underground یک هایلایتر به نام Extra Dimension Skinfinish می باشد که سایه رنگ خارق العاده آن Precious نامیده می شود . یک ترکیب رنگ شگفت انگیز ار رنگ های رنگین کمان با هدف جشن Pride .

این هایلایتر رنگین کمانی دقیقا ساخت محصولات جدید مورد علاقه برند MAC را استارت زده است . واقعا نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم که چه چهره های شگفت انگیز و جذاب و بولدی با استفاده از این کالکشن به وجود می آیند.

بر اساس گفته این برند ، کیفیت این پودر رنگارنگ می تواند موجب شود تا صورت تان را به زیبایی کانتور کرده و تراشیده نشان دهید . نمای رنگارنگ این محصول به زیبایی روی پوست محو می شود . این در حالی است که در هر جهتی از نور به یک رنگ دیده می شود . آبی روشن، صورتی رزی، زرد روشن و غیره .

 

اگر شما هم مانند ما شیفته این کالکشن و این هایلایتر شدید، مطمئنا می خواهید سریعا دست به کار شوید . 1000 واحد از Precious در دسترس خواهد بود که از همین امروز شروع می شود . برای دستیابی به این محصول باید جزو Mac Lover باشید .  تیمی متشکل از مشتریان وفادار این برند .

زمانی که ثبت نام کردید، اگر موجودی این امکان را برای شما فراهم کند ، ممکن است 10 صبح روز دوشنبه 22 ژوئن در وب سایت maccosmetics.com بتوانید هایلایتر رنگین کمانی خود را تهیه کنید .

 

 

 

منبع مقاله :

https://www.allure.com/story/mac-underground-small-batch-series-rainbow-highlighter-pride

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مقالات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها