مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , , > معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آب

معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آب

3.7
(3)

8 کرم پودر ضد آب که در برابر گرم ترین آب و هوا نیز مقاومت می کند

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آب خواهیم پرداخت .در ادامه با ما همراه باشید .

زمانی که موج گرمای آخر تابستان اوج می گیرد، غیر ممکن است که میکاپ و مدل موهای تان را در حالت مناسبی حفظ کنید. حتی اگر در داخل منزل و به دور از نور خورشید باشید، عرق و چربی اضافه هنوز هم می توانند برای این که کرم پودرتان سر جای خود بماند، مشکلاتی را به وجود آورند. معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آب
خوشبختانه، برندهای بسیاری این مشکل را کاملا درک می کنند و بر این اساس فاندیشن و کرم پودرهای ضد آبی را روانه بازار می نمایند که می توانند به طور کامل در برابر عرق کردن ناشی از گرما مقاوم باشند. ما در اینترنت بسیار جستجو کردیم، نظرات کاربران را خواندیم و حتی برخی از کرم پودرها را خودمان امتحان کردیم تا دریابیم که بهترین کرم پودرهای ماندگار و بادوام که در هر شرایطی مقاوم می باشند، کدام یک هستند.

معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آب

نام محصول: M.A.C. Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation, $36

(برای خرید این محصول کلیک کنید)

این کرم پودر از برند M.A.C یکی از حیرت انگیز ترین کرم پودرهای ضد آب است. واقعا محصول مورد علاقه میکاپ آرتیست ها می باشد، به گونه ای که سال های سال است از آن استفاده می کنند و ما دلیل این امر را درک می کنیم. این فاندیشن تا 36 ساعت ماندگاری دارد و می تواند به عنوان کرم پودر و کانسیلر به کار رود. بله کاور و پوشش دهی آن نیز کامل است.

معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آب

نام محصول: Kat Von D Lock-It Foundation, $37

این کرم پودر از دیدگاه برخی از میکاپ آرتیست ها و تاتوکارها یک کرم پودر با پوشش دهی و کاور کامل به شمار می رود که ماندگاری بالایی دارد. پوشش دهی بالای این محصول به اندازه ای است که تاتوها را می پوشاند و برای تمامی انواع پوست امن و بی خطر است. هم چنین وگان و بدون مواد شیمیایی مضر برای حیوانات می باشد، از این رو می توانید درباره آن احساس خوب و بهتری داشته باشید. مزیت دیگر؟ واقعا پیگمنت های بسیاری دارد. به ما اعتماد کنید، مقدار اندکی از این فاندیشن می تواند تمام صورت تان را بپوشاند.

معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آب

 

نام محصول: Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Foundation, $44

این محصول به قدری با دوام است که در برابر عوامل متعددی مقاومت می کند. فرمول این فاندیشن وگان و بدون مواد شیمیایی مضر برای حیوانات می باشد که دارای ترکیبی از سه ماده تشکیل دهنده بی نظیر می باشد. REPLEXIUM® به کاهش چین و چروک ها کمک می کند،Moss Cell Tech™ No. 1 موجب آبرسانی پوست می شود و AirCool™ که پوست تان را شاداب و با طراوت نشان می دهد.

معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آب

نام محصول: Make Up For Ever Water Blend Face & Body Foundation, $30

میکاپ آرتیست ها نیاز به کرم پودری دارند که در تمام طول روز و در برابر عوامل مختلف مقاومت داشته باشد و ذوب نشود. این محصول به طرز باورنکردنی سبک است و از 80 درصد آب ساخته شده است و بافت مایع-ژلی منحصر به فردی دارد که پوست را درخشان و آبرسانی شده نگاه می دارد، آن هم در تمام طول روز.

معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آب

نام محصول: Hourglass Vanish Seamless Finish Foundation Stick, $46

برای استفاده سریع و ساده از کرم پودری که بتوانید روی ماندگاری آن برای ساعت ها حساب باز کنید، این محصول گزینه مناسبی می باشد. این استیک کرم پودری به راحتی رتبه 10 را از 10 به دست آورده است. این فاندیشن برای استفاده ساده است و از جایی که اندازه کوچکی دارد، مناسب برای حمل کردن در کیف و چمدان مسافرتی می باشد. هم چنین موجب می شود تا بتوانید به روش های مختلفی از آن بهره مند شوید. به علاوه در مقایسه با کرم پودرهای سنتی، پیگمنت های دو برابری دارد.

معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آب

نام محصول: Nars All Day Luminous Powder Foundation Broad Spectrum SPF 24, $49

اگر طرفدار کرم پودرهای مایع نیستید، مطمئنا نام این محصول پودری از برند Nars به گوش تان خورده است. در هر وب سایت از Nordstrom گرفته تا Sephora، این محصول توانسته است رتبه بالایی را به دست بیاورد. این کرم پودر می تواند در تمام بخش های پوست پخش شود تا هر گونه لکه های تیره، کبودی ها و دیگر نواقص پوستی را به خوبی بپوشاند. به علاوه این محصول همراه با یک اسفنج پفی می باشد که می توانید برای کرم پودر زدن از آن استفاده کنید.

 

معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آبنام محصول: Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup, $43

(برای خرید این محصول کلیک کنید)

24 ساعت روز در مقابل این محصول زانو می زند. آب، چربی و عرق، هیچ یک با فرمول بدون رایحه و با کاور کامل این کرم پودر سازگاری ندارد. این فاندیشن به گونه ای طراحی شده است تا در تمام طول روز و شب ماندگاری داشته باشد. به علاوه، در سایه رنگ های بسیار متنوعی در دسترس می باشد- 55 سایه رنگ- تا هرگونه بافت و نوع پوستی را پوشش دهد.

معرفی بهترین کرم پودرهای ضد آب

 

نام محصول : Smashbox Studio Skin 24 Hour Wear Hydra Foundation, $36

اگر به دنبال یک کرم پودری هستید که برای پوست های مستعد آکنه امن می باشد و فرمولی می خواهید که خیلی روی پوست تان در طول روز احساس سنگینی ایجاد نکند، این محصول با پوشش دهی و کاور بالا به شما پیشنهاد می شود که در تمام 24 ساعت روز چربی پوست تان را کنترل می نماید.

منبع مقاله :

https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/summer-water-resistant-foundations-200902/page9

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 3

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    مقالات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها