مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , , , > معرفی بهترین شامپوهای ملایم

معرفی بهترین شامپوهای ملایم

2
(1)

آیا نیاز دارید تا موهای خود را هر روز بشویید؟ از شامپو ملایمی استفاده کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ بهترین شامپوهای ملایم را معرفی می کنیم .
به طور کلی، توصیه نمی شود هر روز موهای خود را بشویید . اما با تمام این وجود، شامپوهای بسیاری در بازار در دسترس می باشند که فرمول های بسیار سختی دارند و به این ترتیب می توانند موهای تان را خشک کرده و چربی و رطوبت طبیعی آن ها را از بین ببرند .

معرفی بهترین شامپوهای ملایم

معرفی بهترین شامپوهای ملایم

متاسفانه، کنار گذاشتن شستشوی روزانه موها برای برخی از افراد اصلا خوشایند نیست . مخصوصا آن دسته افرادی که از مشکلات پوست سر مانند شوره رنج می برند و یا افرادی که موهای نازک و باریکی دارند که به سرعت چرب به نظر می رسند . نگران نباشید و نیاز نیست بترسید :

شامپوهای ملایم بسیاری وجود دارد که موهای شما را شاداب و باطراوت می نمایند، بدون این که موجب آسیب به آن ها شود .  ما در این مقاله برخی از محصولات مورد علاقه خود را خدمت شما معرفی می کنیم . معرفی بهترین شامپوهای ملایم

نام محصول :

Oribe Serene Scalp Anti-Dandruff Shampoo, $46

با استفاده از این شامپو ضد شوره ملایم، با شوره سر مقابله کنید، بدون این که چربی های طبیعی پوست سر خود را از بین ببرید. این محصول با سالیسیلیک اسید فرمول بندی شده است که به طور ملایمی پوست سر شما را درمان می نماید. این محصول کاملا تسکین دهنده است و حاوی مواد سختی نیست که اغلب شامپوهای ضد شوره شامل می شوند. (ما واقعا عاشق رنگ زیبای صورتی بطری آن نیز می باشیم).

معرفی بهترین شامپوهای ملایم
نام محصول :

Nexxus Hydra-Light Weightless Moisture Shampoo for Normal to Oily Hair, $10.19

موهای خود را با این شامپو بدون سیلیکون ملایم، آبرسانی شده نگاه دارید. این محصول با مواد معدنی اعماق دریا ترکیب شده است که رطوبت موها را متعادل می نماید و هم چنین به موهای شما یک درخشش بی نظیر می دهد و هم چنین موجب می گردد تا موهای پرپشت و پرحجم زیبایی داشته باشید.

معرفی بهترین شامپوهای ملایم

 

نام محصول :

Playa Every Day Shampoo, $28

این شامپو بدون SLS می باشد که یک فرمول پاک برای داشتن موهای سالم تر در نظر گرفته می شود. این محصول با نارگیل ترکیب شده است که به طور ملایمی آلودگی ها را از بین می برد، این در حالی است که هنوز هم موجب متعادل نگاه داشتن چربی طبیعی موهای شما می شود. این محصول برای افرادی که موهای لخت، مجعد و یا فرفری دارند توصیه می شود.

معرفی بهترین شامپوهای ملایم

نام محصول :

Kiehl’s Amino Acid Shampoo, $20

این شامپو ملایم با روغن نارگیل و آمینو اسیدهایی ترکیب شده است که موها را پاک، تمیز، نرم و لطیف کرده و به موهای تان حجم می دهد. هم چنین موجب می شود تا موهای شما رطوبت طبیعی خود را حفظ نماید، این در حالی است که هم چنین موجب تغذیه تارهای مو می گردد.

معرفی بهترین شامپوهای ملایم

نام محصول: Moroccanoil Moisture Repair Shampoo, $24

موهای آسیب دیده خود را با این شامپو ملایم ترمیم کنید. این محصول با روغن آرگان، کراتین و اسید های چرب غنی شده است. واقعا خاصیت مرطوب کنندگی دارد و موجب ترمیم نوک موهای آسیب دیده و مرده و تارهای شکسته موها می شود. هم چنین رنگ مو را حفظ می کند و البته بدون سولفات ها، فسفات ها و پارابن ها می باشد.

 

معرفی بهترین شامپوهای ملایم

نام محصول: Shu Uemura Muroto Volume Shampoo for Fine Hair, $48

این شامپو به طور ملایم موهای شما را تمیز می کند و حجم موهای تان را برای مدت زمان طولانی تری حفظ می نماید. این محصول موجب تعادل چربی های طبیعی موهای شما شده و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری می کند. هم چنین بدون پارابن و سیلیکون است.

معرفی بهترین شامپوهای ملایم

نام محصول: Bumble and Bumble Gentle Shampoo, $27

در نهایت، این شامپو بسیار ملایم می تواند موهای شما را مرطوب کرده و تمیز نماید . هم چنین دارای روغن آووکادو (که سرشار از ویتامین A، B و C است) و گلیسیرین با خاصیت آبرسانی می باشد . این شامپو عاری از هرگونه فرمالدئید، روغن های معدنی، پارابن ها و فتالات ها می باشد که برای پوست های حساس سر بسیار عالی عمل می کند .

منبع مقاله :

https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/mild-shampoos-everyday-washing-200115/page8

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مقالات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها