مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > آسیب زدن اکستنشن های مصنوعی به مژه های طبیعی

آسیب زدن اکستنشن های مصنوعی به مژه های طبیعی

0
(0)

آیا مژه ها و اکستنشن های مصنوعی می توانند به مژه های طبیعی شما آسیب بزنند؟

آسیب زدن اکستنشن های مصنوعی به مژه های طبیعی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما درباره آسیب زدن اکستنشن های مصنوعی به مژه های طبیعی خواهیم گفت لطفا با ما همراه باشید.

مژه‌های مصنوعی و اکستنشن مژه ممکن است برای مژه‌های بادوام که به سادگی شگفت انگیز هستند، بی‌ معنی به نظر برسند، اما همانطور که مشخص است، می‌ توانند بیش از آنکه مفید باشند، ضرر داشته باشند.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که آیا مژه مصنوعی واقعاً می تواند به مژه ها یا چشم های طبیعی شما آسیب برساند، جای درستی آمده اید. 

با متخصصان و کارشناسان صحبت کردیم تا تمامی زوایای پنهان این موضوع را به ما توضیح دهند. مژه‌ هاي مصنوعی در صورت نصب نادرست يا در سالني كه مطابق با استانداردهاي بهداشتي نباشد، مي‌ تواند به مژه‌هاي طبيعي شما صدمه بزند.

همانطور که بوتاکس و فیلر نیز ممکن است به صورت اشتباه در صورت تزریق شود و به سمت بافت های اطراف حرکت نماید، همین موضوع در مورد مژه ها نیز صدق می کند. 

باور این موضوع ممکن است سخت به نظر برسد، زیرا بسیاری از مردم هرگز با مشکل جدی در نصب مژه مصنوعی مواجه نمی شوند، اما آن ها فقط باید خود را خوش شانس بدانند.

اما برای درک بهتر مژه های مصنوعی، ابتدا باید به موارد پایه باز برگردیم تا ببینیم واقعاً چیست. مژه‌های مصنوعی و اکستنشن مژه‌ ها را می‌ توان از مواد مختلفی،

از مواد مصنوعی گرفته تا حتی موهای طبیعی انسان، درست کرد. اگر مژه های حساسی دارید، نوع ابریشمی را “به جای هر ماده دیگری” توصیه می کنیم.

انتخاب ابریشم می تواند به شما کمک کند تا به بهترین وجه دیده شوید و حتی احساس خوبی داشته باشید.

سپس، باید مطمئن شوید که سالن خود را به طور کامل بررسی کرده اید و همیشه از اشتباهات خود پس از نصب مژه مصنوعی و اکستنشن جلوگیری می کنید. 

 

اقداماتی برای کمک به اطمینان از نصب بی عیب و نقص مژه مصنوعی

آسیب زدن اکستنشن های مصنوعی به مژه های طبیعی

متاسفانه مژه‌ های مصنوعی می‌ توانند باعث تعدادی عوارض جانبی و صدمات از جمله “تحریک یا عفونت چشم”، “واکنش‌های آلرژیک”، گل مژه اطراف پلک‌ ها و در بدترین حالت “از دست دادن مژه های طبیعی خود” شود.

با این حال، خبر خوب این است که بسیاری از افراد بدون هیچ مشکلی از مژه مصنوعی و اکستنشن مژه استفاده می‌ کنند،

و ما می خواهیم نکاتی را برای کمک به شما ارائه کنیم که بدون آسیب به مژه های اصلی خود بتوانید از این مژه های مصنوعی استفاده کنید. 

 

بهترین نکته چیست؟ مژه ها را مانند هر قرار جلسه درمانی و زیبایی مهمی از جمله بوتاکس، درمان کنید.

درست مانند بوتاکس و فیلر، نزد تکنسینی بروید که نمونه کارهای بسیار زیادی دارد که شما آن‌ ها را تحسین می‌ کنید. با این حال، کار شما به این جا ختم نمی شود.

قبل از رفتن به  سالن، مطمئن شوید که از وجود مدرک تکنسین و گواهی معتبر آن سالن و آرایشگاه اطمینان حاصل می کنید. 

 

توجه به حس درونی شما می تواند انتخاب عاقلانه ای باشد، زیرا دوستان شما احتمالاً شما را از رفتن سالن هایی که تجربه خوبی با آن ها داشته اند، پشیمان نمی کنند.

سپس، از بررسی وب سایت یا پیج فضای مجازی سالن برای اطمینان از وجود گواهینامه های آن نترسید.

بسیاری از مجوزهای صنعت زیبایی، مانند مجوزهای مربوط به زیبایی‌ شناسان و متخصصان زیبایی را می‌ توان در وب‌ سایت‌ های دولتی نیز یافت، بنابراین نترسید قبل از رفتن به سالن، به دنبال تضمین سلامت مژه های خود در آینده باشید.

در نهایت، همیشه می‌ توانید از مژه کار خود مدرک و گواهی شان را درخواست کنید (سلامت شما مهمتر از چگونه به نظر رسیدن شما است. به این ترتیب اگر اشتباهی صورت بگیرد، بر عهده شما نیست بلکه بر عهده آن ها است).

 

چگونه برای ایمنی و زیبایی بیشتر، مژه های مصنوعی خود را حفظ کنید 

آسیب زدن اکستنشن های مصنوعی به مژه های طبیعی

بنابراین، شما وظیفه خود را انجام داده اید و نوبت نصب مژه های مصنوعی خود را پشت سر گذاشتید، و در نتیجه مژه هایی پر زرق و برق دارید که باعث می شود احساس سلطنتی  و اشرافی داشته باشید. حیرت آور است، اما بعدا چه می شود؟ 

تمیز کردن مژه‌ هایتان به صورت شبانه نه تنها مژه‌ هایتان را تمیز نگه می‌ دارد، بلکه به طولانی‌ تر شدن عمر مژه‌ ها نیز کمک می‌ کند.

این همچنین در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود زیرا به معنای مراجعه های کمتر به سالن می باشد. شما فقط باید روی چند محصول تمیز کننده با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

به هر حال، این محصولات قرار است در نزدیکی چشم های فوق حساس شما استفاده شوند. شما همیشه باید مطمئن شوید که پاک‌ کننده مژه فاقد روغن است، زیرا روغن یک عامل لغزنده است و می‌ تواند چسب را به مرور زمان پاک کند.

Lashify و Velor هر دو پاک کننده های عالی مژه هستند. پاک کننده آرایش Velour’s Lash Clean دارای رتبه 5 ستاره از 80 بررسی در وب سایت این برند است و فقط 23 دلار قیمت دارد،

در حالی که پاک کننده Melt Away Lashify با قیمت 21 دلار کمی مقرون به صرفه تر است و دارای رتبه 5 ستاره از بیش از 2200 نظر مثبت است. 

برای استفاده از این پاک‌ کننده‌ ها، کافی است یک پد پنبه‌ ای را به آن آغشته کنید و به آرامی روی چشم‌ ها، مژه‌ ها و خطوط مژه‌ تان را بمالید تا کثیفی ها پاک شود و مژه ها به‌ طور کلی تمیز شوند.

وقتی این کار را هر شب انجام دهید، می‌ توانید مطمئن شوید که مژه‌ هایتان سفت و زبر نمی شوند و باکتری‌ها و موارد دیگر رشد نمی‌کنند. 

منبع مقاله: https://www.glam.com/1483707/can-fake-lashes-damage-your-natural-lashes/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها