مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو

معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو

0
(0)

8 ترفند بسیار موثر آلوئه ورا برای پوست و موی سالم تر

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو برای شما مطالبی را آورده ایم .
علاوه بر درمان آفتاب سوختگی، آلوئه ورا می تواند واقعا مزیت های بسیار زیادی برای پوست تان داشته باشد. دلیل محکمی برای این که آلوئه ورا یک ماده محبوب برای محصولات زیبایی تبدیل شده است، وجود دارد :

این ماده سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشد و از این رو برای تسکین پوست آسیب دیده و هم چنین تازه و با طراوت نگاه داشتن پوست بسیار عالی است . بهترین قسمت این ماجرا چیست؟ آلوئه ورا بسیار ملایم بوده و از این رو تمام انواع پوستی می توانند از مزیت های آن بهره مند شوند .

معجزه آلوئه ورا برای پوست و موبرای این که از مزیت های آلوئه ورا لذت ببرید، ما لیستی از ترفندهای خانگی تست و بررسی شده ای که می توانید در روتین مراقبت از پوست و موی خود بگنجانید را در این مقاله لیست کرده ایم. با ما همراه باشید .

ماسک صورت آلوئه ورا

معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو
ماسک صورت خود را با ترکیب قسمت های مساوی از عسل و ژل آلوئه ورا در یک کاسه درست کنید. آن را مستقیما روی صورت خود بزنید و اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه بماند و سپس بشویید. این ماسک به ارتقای سطح آبرسانی پوست شما کمک می کند و درخشش و پوست سالمی را برای شما مهیا می نماید.

میست و آبرسان صورت آلوئه ورا

معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو

معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو

با استفاده از میست و آبرسان صورت آلوئه ورا، در هر ساعت از شبانه روز پوست خود را احیا کنید. تنها یک قاشق غذاخوری گلاب و یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را در یک بطری اسپری بریزید. آن را کاملا تکان دهید تا اکسیرتان آماده شود. برای این که تاثیر خنکی آن را بیشتر کنید، بهتر است آن را در یخچال نگهداری کنید.

مرطوب کننده و کرم دور چشم آلوئه ورا

معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو

بخش های مساوی از ژل آلوئه ورا و روغن بادام شیرین را در یک ظرف ترکیب کنید. آن را کاملا مخلوط نمایید و هر شب با انگشتان تمیز از آن استفاده کنید تا پوست ظریف اطراف چشم های تان صاف و هموار شود. این ترکیب هم چنین به محو شدن حلقه های تیره دور چشم ها، مخصوصا زمانی که کمبود خواب دارید، کمک می کند.

سرم رشد ابرو و مژه آلوئه ورا

معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو

معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو

آیا می دانستید که آلوئه ورا می تواند هم چنین به رشد موها کمک کند؟ بنابراین می تواند یک سرم رشد ابرو و مژه خانگی عالی باشد. بخش های مساوی از روغن کرچک و ژل آلوئه ورا را با هم ترکیب کنید. شما می توانید آن را مستقیما با یک گوش پاک کن، براش یا اسپولی به مژه ها و ابروهای تان بزنید.

ژل اصلاح آلوئه ورا

معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو
با استفاده از ژل اصلاحی که خودتان در منزل درست می کنید، از بروز التهابات بعد از اصلاح پوست خود جلوگیری کنید و از پوست مخملی و صاف و هموار خود لذت ببرید. سه قسمت از ژل آلوئه ورا را با یک قسمت روغن زیتون ترکیب کنید و آن را مستقیما به پوست خود بزنید و سپس شروع به شیو کردن کنید.

اسکراب آلوئه ورا

معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو
با لایه برداری توسط اسکراب خانگی آلوئه ورا، آلودگی ها و سلول های مرده را از عمق پوست خود از بین ببرید. نصف فنجان ژل آلوئه ورا را با یک چهارم فنجان دانه های شکر قهوه ای ترکیب کنید. می توانید حتی برای این که خاصیت مرطوب کنندگی به این ترکیب بدهید، مقداری روغن نارگیل نیز به آن اضافه کنید. در نهایت، به آرامی اسکراب را روی پوست به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و سپس بشویید و از پوست درخشان و تازه خود لذت ببرید.

ماسک ضد شوره آلوئه ورا

معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو

آلوئه ورا هم چنین برای مقابله با شوره سر بسیار موثر است. شما می توانید شب ها ژل آلوئه ورا را مستقیما به ریشه موهای خود بزنید و سپس صبح روز بعد بشویید .

توصیه : مطمئن شوید که موهای شما قبل استفاده از ژل آلوئه ورا اندکی مرطوب و نمدار می باشد.

روش درمانی برای رشد موها با آلوئه ورا

معجزه آلوئه ورا برای پوست و مو

آلوئه ورا، عسل، روغن زیتون و زرده یک تخم مرغ را در یک کاسه بریزید و تا زمانی مخلوط کردن آن را ادامه دهید که یک خمیر یکدست به دست بیاید. سپس آن را به پوست سر و موهای خود بزنید و اجازه دهید 30 دقیقه بماند . در نهایت موهای تان را آبکشی کرده و از شامپو و کاندیشنر همیشگی خود استفاده کنید.

منبع مقاله : https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/aloe-vera-skin-care-hacks-191115/page9

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها