مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > تغییر روتین مراقبت از پوست تابستان به پاییز

تغییر روتین مراقبت از پوست تابستان به پاییز

0
(0)

چگونه روتین مراقبت از پوست خود را از تابستان به فصل پاییز تغییر دهید؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به تغییر روتین مراقبت از پوست تابستان به پاییز خواهیم پرداخت . در ادامه برای داشتن پوستی سالم و شاداب با ما همراه باشید .
حالا زمان این است که لوازم مراقبت از پوست سبک تابستانه خود را کنار بگذارید (مانند مرطوب کننده ژلی) و به سراغ گزینه های سنگین تر و غنی تر بروید .

تغییر روتین مراقبت از پوست تابستان به پاییز

تغییر روتین مراقبت از پوست تابستان به پاییز

 

حالا که بوی پاییز بیشتر از هر زمان دیگر به مشام می رسد، زمان این است که به پوست خود توجه ویژه ای کنید . پاییز با خود آب و هوای خنک تر و سردتر می آورد و به این ترتیب میزان رطوبت هوا کاهش می یابد . این امر به معنی هوای خشکی است که روی پوست تاثیر می گذارد و آن را خشک تر می کند .

همه این ها را به حرارت و گرمایی که از رادیاتورها و بخاری ها منتشر می شود و هوای خشک را خشک تر می کند، اضافه کنید . در واقع تمامی این عوامل فاجعه ای به نام اگزما و خشکی و سوزش پوست را به همراه می آورد .
برای این که جلوی این فاجعه و اتفاقات را بگیرید . ما 5 توصیه بسیار مهم را از زبان متخصصان پوست به شما ارائه می کنیم تا بتوانید جلوی عوارض منفی آب و هوای پاییز روی پوست خود را بگیرید .

از یک مرطوب سنگین تر و غنی تر به کار ببرید

با مرطوب کننده سبک و بدون چربی که در تمام طول تابستان استفاده می کردید، خداحافظ کنید . زمان این است که از یک آبرسان قوی تر به کار ببرید . توصیه می شود از کرم های سنگین حاوی سرامید استفاده نمایید که حاوی اسیدهای چرب سالم و ضروری هستند که البته به طور طبیعی در پوست موجود می باشند اما در طول ماه های سرد سال نیاز به تقویت و بازسازی دارند .

به روتین مراقبت از پوست خود، لوسیون بدن نیز اضافه کنید

زمانی که رطوبت هوای تابستان پایان می یابد، پوست شروع به خشک شدن و احساس خارش می کند، زیرا رطوبت کمتری در هوا وجود دارد تا به آبرسانی آن کمک کند . ساده ترین روش برای جلوگیری از خارش پوست چیست ؟

استفاده از یک آبرسان قدرتمند از سر تا نوک پا . مرطوب کننده ها مانع حفاظتی را روی خارجی ترین قسمت پوست شکل می دهند .

 

تعداد دفعات لایه برداری پوست خود را کاهش دهید

هم چنان که آب و هوا سرد و سردتر می شود، بهتر است مصرف مواد تشکیل دهنده قدرتمندی مانند رتینوئیدها و گلیکولیک اسید را کاهش دهید .

توصیه می شود از پدها و یا ماسک های حاوی گلیکولیک اسید بیش از یک بار در هفته استفاده نکنید . تا به این ترتیب هم به تصحیح ناهماهنگی رنگ پوست که ناشی از قرار گرفتن در برابر نور خورشید در تابستان می باشد، کمک کنید و از طرف دیگر موجب خشک شدن پوست خود نشوید .

مکمل بخورید

شروع پاییز مصادف است با بازسازی پوست و ترمیم آثار مخرب ناشی از نور خورشید و گرمای هوا . آنتی اکسیدان های پوست می توانند در معرض عوامل محیطی تابستان مورد آسیب قرار بگیرند .
توصیه مهم  برای تقویت آبرسانی پوست این است که به درون بدن خود نیز توجه کنید . یک مکمل مایع مصرف کنید، زیرا می تواند به بازسازی هر اینچ از پوست بدن تان کمک نماید . برخی از متخصصان پوست Aethern را توصیه می کنند :

 نشان داده شده است که آبرسانی و درخشش پوست صورت و دست ها را افزایش می دهد .

به یک دستگاه بخور و مرطوب کننده هوا فکر کنید

آبرسانی و رطوبت پوست صورت تان را در منزل با استفاده از یک دستگاه بخور و مرطوب کننده هوا ارتقاء دهید . هر زمان که سیستم حرارتی منزل خود را روشن می کنید، از این دستگاه استفاده نمایید تا جبران رطوبت از دست رفته فضای داخلی خانه شود . به این ترتیب پوست شما با هوای خشک در تماس نخواهد بود .

منبع مقاله :

https://www.allure.com/story/fall-skin-tips

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها