مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , > بهترین زمان برای آفتاب گرفتن

بهترین زمان برای آفتاب گرفتن

0
(0)

بهترین و امن ترین زمان برای آفتاب گرفتن چه زمانی است؟

 

نام محصول: Clinique for Men™ Face Bronzer
(برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید)

 

برنزه شدن و آفتاب گرفتن همیشه یک روش زیبایی بروز و مدرنی هم برای خانم ها و هم برای آقایان محسوب می شود ، مخصوصاً زمانی که بحث سفر کردن و لذت بردن از پوشیدن لباس هایی در میان باشد که با رنگ پوست تیره و برنزه تطابق بالایی دارد . بیشتر مواقع به نظر می رسد که ما می خواهیم از پوست روشن خود دوری کنم و تغییری را در ظاهر خود به وجود بیاوریم . در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که بهترین و امن ترین زمان برای آفتاب گرفتن چه زمانی است  .

برخی افراد دیگر هم آفتاب می گیرند تا پوست شان حالت روشن تری پیدا کند ، از این رو این یک انتخاب دو جانبه است. انتخاب بر عهده شما است : پوست روشن تری می خواهید یا تیره تر .

اگر می خواهید در این زمینه به نتیجه مورد نظر خود دست یابید، این مورد را باید بدانید که آفتاب گرفتن و برنزه شدن نباید به صورت عجله ای انجام شود .  پروسه برنزه شدن پوست ممکن است اندکی خسته کننده و طاقت فرسا به نظر برسد ، اما هر کسی که می‌خواهد به این نتیجه دست یابد باید بابت آن هزینه ای را پرداخت کند .

بهترین زمان برای آفتاب گرفتن

بهترین زمان برای آفتاب گرفتن

ژل برنزه کننده صورت آقایان کلینیک

مزیت‌ها:
_ برنزه کننده فاقد روغن
_ برنزه کننده بدون نیاز به قرار گرفتن در معرض آفتاب
_ بافت نرم و سبک
معایب:
-ضد آب نمی‌باشد

 

برخی از انواع پوست ها هستند که در مدت زمان کوتاهی برنزه می شوند و برخی دیگر نیز نیاز به مدت زمان بیشتری دارند ، برخی مواقع دیده می‌شود که ماه ها طول می‌کشد تا برخی افراد بتوانند به خوبی برنزه شده و به نتیجه مورد نظر خود دست یابند .

عامل دیگری که بسیار در زمینه برنزه شدن و آفتاب گرفتن اهمیت دارد، زمان است . هنگامی که شما در این زمینه مدت زمان بیشتری را در نظر بگیرید، پوست تیره تر از آنچه که انتظار دارید به دست خواهید آورد و زمانی که مدت زمان اندکی را صرف این کار کنید، ممکن است به طور کامل برنزه نشوید .

بهترین زمان برای آفتاب گرفتن

بهترین زمان برای آفتاب گرفتن

 بسیار اهمیت دارد که نوع پوست خود را بشناسید و بر اساس آن تصمیم به برنزه کردن پوست خود بگیرید .

چه شما به سراغ سالن‌های مخصوص بروید و یا در ساحل خودتان بخواهید این کار را انجام دهید فرقی ندارد ، شما باید از زمان مشخص شده خود نهایت استفاده را ببرید و نوع پوست خود را در ذهن داشته باشید ، زیرا این دو عامل مهمی می‌باشند که در برنزه شدن و آفتاب گرفتن نتیجه بخش و موثر ، تاثیر گذار می باشند .

بهترین زمان برای آفتاب گرفتن

بهترین زمان برای آفتاب گرفتن

مایع برنزه کننده بل د تینت الکسیر لانکوم

مزیت‌ها:
دارای سه فاز آب و روغن و پرل می‌باشد

بافت سبک، آبرسان

شاداب کننده پوست

پوست را زیبا و سالم می کند

با تابشی خیره کننده همچون خورشید نمایان می‌سازد

 

 زمانی که بحث برنزه شدن به میان می آید ، خورشید بهترین گزینه است. محصولات برنزه کننده پوست نیز در بازار وجود دارد ، اما برای حمام آفتاب زمانی که می‌خواهید به پوست برنزه طبیعی دست یابید ، بهترین گزینه برای برنز شدن محسوب می شود .

بیشتر مردم از کرم ها و لوسیون هایی استفاده می‌کنند، اگرچه شاید آن ها همان نتیجه مشابه به حمام آفتاب را برای شما به ارمغان آورند، اما گاهی اوقات باعث ایجاد لک ها و سفیدی هایی روی پوست شما می‌شوند .

 هنگامی که از آفتاب استفاده می‌کنید، نیازی ندارید تا برای مدت زمان طولانی بایستید . خورشید و پروسه آفتاب گرفتن یا برنزه شدن بسیار به هم مرتبط می باشند . این دو مورد باید در کنار یکدیگر عمل نمایند تا نتیجه مورد نظر به دست آمده و موجب رضایت شما شود . شما می‌توانید در تخت ساحلی خود در زیر سایه یک چتر، دراز بکشید .

بهترین زمان برای آفتاب گرفتن

بهترین زمان برای آفتاب گرفتن

زمانی که شروع به آفتاب گرفتن می‌کنید باید آرام این کار را انجام دهید و هم چنان زمانی که مشخص کرده بودید را در ذهن خود به یاد داشته باشید .

همان طور که در ابتدا گفته شد خورشید و آفتاب نقش بسیار عمده ای را در این زمینه ایفا می کند و مدت زمانی که شما برای برنزه کردن پوست خود انتخاب می کنید نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

 آفتاب در ساعات اولیه صبح بسیار ملایم است و هم چنان که ساعات بیشتری از روز می گذرد، گرمای آن افزایش می یابد . از این رو شما باید بدانید که چگونه و چه موقعی از نور خورشید استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود یعنی رنگ برنزه پوست تان دست یابید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها