مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , > آسیب زدن به ناخن با عادتهای بد

آسیب زدن به ناخن با عادتهای بد

3
(2)

عادتهای بدی که به ناخن ها آسیب می رساند را ترک کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداتی هفتاد رنگ در مورد موضوع آسیب زدن به ناخن با عادتهای بد مطالبی را گرد آوری کرده ایم .

اکثر افراد عادتهای بدی دارند که باعث آسیب به ناخن ها شده و باعث میشوند آنها قبل از اینکه به سایز دلخواه برسد بشکنند . ناخن های شما بازتاب کاملی از شما به عنوان یک فرد متشخص هستند .

بی شک داشتن ناخن های زیبا و بلند به دستان ما زیبایی و جلوه بیشتری می دهد ، پس چرا نباید این عادتها را ترک کنیم ؟!!مجله آنلاین آرایشی بهداشتی هفتادرنگ تحقیقاتی را در این زمینه از کارشناسان و متخصصان پوست و مو ناخن به عمل آورده و می خواهد نتایج این مصاحبات را با شما به اشتراک بگذارد که درباره عادت های نامناسبی است که به ناخن ها  آسیب وارد می نمایند.بدانید و از آنها دوری کنید.

عادت بد  : نوشیدن بیش از اندازه قهوه و خوراکی های ناسالم .

   آسیب زدن به ناخن با عادتهای بد

اگر چشم های شما پنجره روح تان محسوب شود ، ناخن های تان ممکن است پنجره یخچال تان به شمار بیایند . ناخن های شما می توانند معیاری برای سنجش سلامتی تان باشند . خوردن غذاهای ناسالم می تواند ناخن های خشک و ضعیف و شکننده ای را به وجود آورد. هر چه رژیم غذایی بهتری داشته باشید، ناخن، پوست و موی بهتر و سالم تری را نیز خواهید داشت .

چگونه باید این عادت را ترک نمود :

رعایت رژیم غذایی سالم و مغذی نه تنها برای سلامتی ناخن های تان مفید است بلکه شرایط کلی بدن تان را نیز عالی و بدون مشکل می سازد . خوردن سبزیجات، حبوبات، خوردن غذاهای حاوی کلسیم و منیزیم و خوردن آب بسیار زیاد می تواند نمونه هایی از داشتن یک رژیم غذایی مناسب باشد .

هم چنین سعی کنید تا غذاهایی که سرشار از ژلاتین است را در برنامه غذایی خود جا دهید . هم چنین در کنار تغذیه خوب می توانید از مستحکم کننده های مخصوص ناخن استفاده کنید که ویتامین های لازم را به ناخن ها و کوتیکول های شما می رساند .

عادت بد :  از ناخن های تان به عنوان یک ابزار استفاده میکنید .

آسیب زدن به ناخن با عادتهای بد

کندن برچسب ها، خراش دادن رمز شارژ، جا به جایی کلید ها در حلقه مورد نظر و غیره، همه ما چنین کارهایی را انجام داده ایم . و زمانی که با اثرات مخرب آن رو به رو شدیم، نتیجه کار بد خود را درک نمودیم .

چگونه می توان این عادت را ترک کرد :

پیشنهاد می شود که مدت زمان بیشتری را صرف باز کردن کنسروها ، شیشه ها، جعبه ها و غیره با ابزارهایی مانند قیچی چاقو و غیره کنید . به این ترتیب می توانید از ناخن های طبیعی و یا مانیکور شده تان محافظت کنید .

عادت بد : استفاده از مواد شوینده بدون دستکش .

آسیب زدن به ناخن با عادتهای بد

استفاده از مواد و محصولات شوینده بدون دستکش اشتباه فاحش و بزرگی است . ناخن های خود را برای مدت زمان طولانی نیز در تماس با آب قرار می دهید و اصلا به عواقب آن فکر نمی کنید . اما هوشیار باشید که نه تنها به پوست تان آسیب می زنید ، بلکه صدماتی را نیز به ناخن های خود وارد می نمایید . تماس مستقیم با آب به مدت زیاد و استفاده از مواد شوینده بدون دستکش به شدت ناخن های تان را خشک و شکننده می کند و عمر آن ها را کم می نماید .

چگونه می توان این عادت را ترک نمود :

سعی کنید زمانی که می خواهید از مواد شوینده استفاده کنید ، از دستکش استفاده کنید. همیشه این ابزار را در دسترس خود داشته باشید تا هر زمان که نیاز دارید، تنبلی به خود راه ندهید و بهانه ای در دست نداشته باشید .

محصول پیشنهادی : Casabella Waterblock Gloves

آسیب زدن به ناخن با عادتهای بدتوضیح محصول :

دستکش لاتکس با لایه پنبه ای. مانع ورورد آب می باشد . طراحی آن به گونه ای است که مانع لیز خوردن اجسام می گردد . اندازه این دستکش نیز مطابق با استاندارد های روز است . لایه دورنی آن بسیار مطابق با پوست دست ساخته شده است و محافظ مناسبی در برابر اثرات ناشی از تماس با آب و مواد شوینده به حساب می آید .

عادت بد : نادیده گرفتن استفاده از ضد آفتاب

آسیب زدن به ناخن با عادتهای بد

روند پیری دست های ما بسیار سریع تر سایر بخش های بدن است ، زیرا ما به سادگی آن ها را به دست فراموشی می سپاریم . این امر به معنای ظهور زود هنگام چین و چروک، خشکی و تغییر رنگ آن است .

چگونه می توان این عادت را ترک کرد :

در هنگام صبح، دست های خود را در برابر اشعه های مضر نور آفتاب در امان نگاه دارید، همان گونه که این کار را برای پوست صورت تان انجام می دهید . همیشه کرم دست حاوی SPF را به همراه داشته باشید تا همیشه از آن استفاده کنید . این امر واقعا ظاهر پوست و ناخن های دست تان را بهبود می دهد و آن ها را از خطرات احتمالی اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید دور نگاه می دارد .

عادت بد : استفاده نکردن از لوسیون .

آسیب زدن به ناخن با عادتهای بد

دست های خشک و پوست ضعیف و شکننده آن ها ، هیچ وقت معیاری برای زیبایی و یا حتی سلامتی نیست .  یک مانیکور زیبا زمانی که روی دست های خشک و پینه بسته باشد، زیبایی چندانی ندارد. شما نمی خواهید که دست های تان زبر و خشن باشد . ما نیز هم چین چیزی را نمی خواهیم .

چگونه می توان این عادت را ترک کرد :

کرم دست را همیشه همراه خود داشته باشید و همیشه از آن استفاده کنید . بهترین موردی که می توانید برای دست های خود انجام دهید این است که به طور مداوم از مرطوب کننده استفاده کنید تا لایه حفاظتی آن را تقویت کنید . و آن را از دی هیدراته شدن و سایر صدمات به دور سازید . این کار برای انجام دادن بسیار ساده است، پس چرا از همین حالا شروع نمی کنید ؟

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 2

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها