مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > ناخن هایتان را قوی کنید

ناخن هایتان را قوی کنید

0
(0)

چطور میتوانم ناخن هایی قوی تر داشته باشم ؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که چگونه ناخن هایتان را قوی کنید . در ادامه با ما همراه باشید .

چه چیزی باعث ضعیف شدن ناخن ها میشود

دلایل این موضوع میتواند متفاوت باشد ، امکان دارد ناخن های شما نازک ، نرم و یا سفت و خشن باشد . ولی مستحکم بودن ناخن با توانایی مقاومت آن در برابر فشار و خم نشدن و نشکستن تعریف میشود و قدرت ناخن به سفتی آن بستگی دارد و نه به ضخامت.
از طرفی قدرت ناخن های شما میتواند کاملا ژنتیکی باشد ولی گاهی عادت های نادرست مانند استفاده نادرست از لاک های ژل ، اکرلیک و یا عدم رعایت سلامت و استفاده از داروهای خاص نیز میتواند ناخن های شما را ضعیف کند . گاهی ناخن شما تنها در شرایطی که کوتاه است مقاومت دارد و گاهی مشکل اصلی شما بستر ناخنتان است و نه خود ناخن . مشکل ناخن شما هر چیزی که باشد در این مقاله راه هایی را به شما یاد میدهیم که میتوانید تا حدی به سلامت و بالاتر بردن مقاومت ناخنتان از آن ها استفاده کنید .

ناخن هایتان را قوی کنید

ناخن هایتان را قوی کنید

1- سوهان کشی صحیح ناخن

همیشه کوتاه نگه داشتن ناخن ها به سلامت آنها کمک زیادی میکند . برای سوهان کشی ناخن ها بهتر است همیشه آنها را به یک سمت سوهان بکشید و از سوهان کشی سریع و عقب و جلو ناخن اجتناب کنید . اگر دوست دارید ناخن هایتان را بلند کنید بهتر است ناخن ها را به شکل طبیعی کوتیکول سوهان بکشید . این کار باعث میشود تا ناخن تعادل بیشتری داشته باشد و به راحتی دچار شکستگی نشود.

2- از لاک های تقویتی استفاده کنید

بهتر است گاهی به ناخنهای خود استراحت بدهید و از کاشت اکرلیک و لاک ژل استفاده نکنید ، این کار باعث میشود تا جلوی خشکی ناخن خود را بگیرید. در این مدت نیز بهتر است از لاک های تقویتی استفاده کنید و اگر دوست دارید لاک بزنید نیز از لاک تقویتی به عنوان یک بیس کت زیر لاک رنگی استفاده کنید .

3- از کندن لاک اجتناب کنید

شاید این کار به نظرتان وسوسه انگیز باشید ولی اینکار باعث آسیب به ناخن های طبیعی شما میشود . بنابراین همیشه از لاک پاک کن و پنبه برای پاک کردن لاک استفاده کنید .

4- آبرسانی به ناخن ها

یکی از کارهای مهم برای بالا بردن استحکام ناخن استفاده از روغن کوتیکول به صورت روزانه است . این کار باعث آبرسانی و رطوبت رسانی به ناخن های شما میشود . ناخن ها و موهای ما از پروتئین های یکسان ساخته شده اند و همانطور که به موهای خود رسیدگی میکنید باید مراقب ناخن هایتان نیز باشید .

https://www.makeup.com/nails/nail-care/how-to-strengthen-nails

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها