مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > چرا خانم ها طرفدار ناخن های ژلیش می باشند؟

چرا خانم ها طرفدار ناخن های ژلیش می باشند؟

5
(1)

چرا خانم ها طرفدار ناخن های ژلیش می باشند؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت چرا خانم ها طرفدار ناخن های ژلیش می باشند ؟
تا جایی که یادم می آید ، بیشتر خانم ها عاشق لاک ناخن بوده اند. شخصا از دوران دبیرستان به ویترین مغازه های آرایشی و بهداشتی نگاه می کردم و از دیدن شیشه لاک های رنگارنگی که آن جا وجود داشت به هیجان می آمدم . من خیلی از آن ها را امتحان می کردم . و سپس رنگی که نظر مرا جلب می نمود را انتخاب می کردم و به کالکشن لاک ناخن خود اضافه می نمودم .
در واقع بخش قابل توجه ای از پول تو جیبی من صرف خرید لاک می شد و به این ترتیب یک کالکشن بزرگ از لاک ناخن داشتم . از آن به بعد هم چیز خاصی تغییر نکرد . هنوز هم جعبه لاک من پر از رنگ های جورواجور است .
مدت ها بود که من هم چنان از روش سنتی برای لاک زدن ناخن هایم استفاده می کردم .

بدون ژل، بدون طراحی و بدون هیچ سالن ناخن کاری . اما سه ماه پیش در یک روز بارانی، زمانی که برای پدیکور به آرایشگاه رفته بودم، آرایشگرم به من پیشنهاد کرد از مانیکور ژلیش استفاده کنم .

او مدعی بود که این روش حداقل بیش از سه هفته ماندگاری دارد و می تواند موجب محکم شدن ناخن هایم شده و هم چنین در دراز مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های من می شود . در هر صورت با بی میلی قبول کردم و از آن پس بود که دنیایم عوض شد .

چرا خانم ها طرفدار ناخن های ژلیش می باشند؟

چرا خانم ها طرفدار ناخن های ژلیش می باشند؟

مانیکور ژلیش چیست؟

مانیکور ژلیش به سادگی ترکیبی از پودر دیپ با تاپ کت ژلی است . برای افرادی که با این موضوع آشنایی ندارند باید گفت که دیپ شامل استفاده از یک لایه پایه یا بیس روی ناخن ها و سپس فرو بردن ناخن ها در پودر و تکرار این روسه برای دوبار دیگر می باشد. دیپ می تواند یک لایه قوی را روی ناخن های تان به وجود بیاورد . ناخن کارها اغلب این لایه را سوهان و بافر می کشند که خیلی ضخیم نباشد و یک دست و هموار به نظر برسد . تاپ کات ژلی نیز روی این مواد به کار می رود .به این ترتیب قدرت و استحکام مانیکور ناخن های تان چند برابر می شود .

چرا خانم ها طرفدار ناخن های ژلیش می باشند؟
البته ممکن است بسته به این که به کدام سالن مراجعه می کنید، خدمات دیگری مانند ماساژ دست، برش کوتیکول و طراحی ناخن نیز انجام شود . اما همه این خدمات نیز هزینه ژلیش ناخن را افزایش می دهند .
زمانی که برای اولین بار برای انجام مانیکور ژلیش مراجعه نمودم ، یک رنگی بین بنفش و خاکستری را انتخاب کردن و سپس سه هفته بعد از آن، واقعا از ماندگاری و یکدست ماندن رنگ ناخن هایم شگفت زده شدم . در تمام طول این مدت به ناخن هایم افتخار می کردم و با غرور به آن ها نگاه می کردم .
نه تنها مانیکور ناخن هایم برای مدت زمان بیشتری باقی ماند، بلکه هر جا که می رفتم مورد تعریف دوستان و اطرافیانم قرار می گرفتم . سه هفته بعد نیز برای ترمیم ژلیش ناخن هایم رفتم و دوباره زیبای ناخن هایم را تمدید کردم .

چرا خانم ها طرفدار ناخن های ژلیش می باشند؟

چرا خانم ها طرفدار ناخن های ژلیش می باشند؟

چگونه مطمئن شوید که بهترین مانیکور ژلیش را انجام داده اید؟

همگی سالن ها مثل هم نیستند و همه مانیکوریست ها به یک شکل عمل نمی کنند . خودم نیز در این زمینه تجربه بدی داشتم و از اطرافیانم شنیدم که گاهی آن ها نیز از نتیجه ژلیش ناخن های شان راضی نبودند .
هم چنان که برای یافتن بهترین آرایشگاه و ناخن کار تحقیق می کنید، بسیار اهمیت دارد تا قبل از این که روی صندلی آرایشگاه بنشینید، جوانب احتیاط را بسنجید .

پروسه دیپ واقعا تکنیکی و تخصصی است . از این رو باید فردی را بیابید که ماهر، هنرمند، صبور و مشتاق و علاقه مند به کارش می باشد . تا بتواند بهترین شکل، طراحی، ضخامت و رنگ را به ناخن های تان بدهد .
می توانید صفحات رسانه اجتماعی آرایشگر مورد نظر خود را بررسی کنید تا نمونه کارهای او را ببینید و نظرات مشتریان شان را بخوانید .

حتی می توانید با آن ها به صورت آنلاین یا حضوری درباره تجربه مثبت شان صحبت کنید.
توصیه دیگر من این است که درباره رنگی که می خواهید برای مانیکور ژلیش استفاده کنید . خیلی فکر کنید، زیرا برای مدت زمان طولانی روی ناخن های تان می ماند . هم چنین آماده این باشید تا توسط اطرافیان تان بسیار مورد تعریف و تمجید قرار بگیرید .

منبع مقاله :

https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/gel-hybrid-nail-polish-181010/page3

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها