مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > چگونه کرم پودر مناسبتان را بخرید

چگونه کرم پودر مناسبتان را بخرید

5
(1)

چگونه کرم پودر مناسبتان را بخرید!

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد اینکه چگونه کرم پودر مناسبتان را بخرید را مطالبی را گرد آوری کرده ایم .

همانطور که همه ما میدانیم برای انتخاب کرم پودر مناسب هر فرد ابتدا باید نوع پوست و ته رنگ پوستمان را بشناسیم . برای تشخیص نوع پوست خود میتوانید از تست پوستی سایت هفتادرنگ استفاده کند برای این کار روی عکس زیر کلیک کنید و با پاسخ به سوالات آن نوع پوست خود را بشناسید و برای تشخیص ته رنگ پوست خود از مقاله نحوه شناخت ته رنگ پوست استفاده کنید .

 

چگونه کرم پودر مناسبتان را بخرید

چگونه کرم پودر مناسبتان را بخرید

بعد از مشخص کردن ته رنگ پوست و نوع پوستتان به انتخاب کرم پودر می‌رسیم .  هدف شما باید کرم پودری با رنگ خنثی باشد که ته رنگ آن متمایل به ته رنگ پوست شماست .

اگر ته رنگ چهره شما سرد است، کرم پودری را انتخاب کنید که فقط کمی صورتی باشد .

اگر ته رنگ پوستتان گرم است کرم پودری را انتخاب کنید که فقط کمی به زردی و یا طلایی متمایل باشد .

حواستان باشد خرید کرم پودرهایی که دقیقاً برای پوست‌های سرد و یا گرم ساخته‌شده‌اند گاهی می‌تواند پوست شما را زیادی صورتی یا زرد نشان بدهد . همیشه موارد خاص هم وجود دارد .

مثلاً اگر پوست شما رنگی روشن با ته رنگ قرمز دارد استفاده از کرم پودری که کمی به قهوه‌ای قرمز متمایل باشد انتخابی مناسب برایتان خواهد بود .
کرم پودرهایی که رنگ کاملاً خنثی دارند بهترین گزینه برای پوست‌های سبزه هستند . هم‌چنین این افراد می‌توانند با کرم پودرهایی که به طلایی متمایلند نیز سبزی ته رنگ پوستشان را متعادل کنند .

چگونه کرم پودر مناسبتان را بخرید

چگونه کرم پودر مناسبتان را بخرید

 

 

چند نکته باید توجه داشته باشید :

نحوه انتخاب

پوست هر فرد با دیگری فرق دارد. اگر یک کرم پودر روی پوست دوستتان زیبا به نظر می‌رسد لزوماً روی پوست شما هم همین جلوه را ندارد . شما باید متناسب با نوع و رنگ پوستتان کرم پودرتان را انتخاب کنید . اگر پوست خودتان به‌اندازه کافی صاف هست می‌توانید از کرم پودرهای حاوی مرطوب‌کننده یا انواع مایع آن با پوشش دهی کم استفاده کنید .

نحوه استفاده از کرم پودر

شما می‌توانید کرم پودرتان را از طریق اسفنج مخصوص، برس یا شوت آرایشی و همینطور دست‌هایتان روی صورتتان پخش کنید. با استفاده از اسفنج‌های مخصوص می‌توانید به‌راحتی کرم پودر را به‌صورت مساوی روی سطح پوستتان پخش کنید ؛ البته باید هر چند ماه یک‌بار آن‌ها را عوض کنید و بعد از هر بار استفاده آن‌ها را با صابون بشویید . بهتر است این اسفنج را با ضربات آرام روی پوست بزنید چراکه کشیدن آن مانند قلم‌مو فقط کرم پودر را از روی پوستتان پاک می‌کند. توجه کنید که گردنتان را نباید فراموش کنید؛ دورنگی بین صورت و گردنتان می‌تواند ظاهری ناخوشایند ایجاد کند .

بعد از استفاده

همیشه این را به خاطر داشته باشید که بعد از استفاده از هر کرم و یا مایعی باید یک نوع پودر برای تثبیت آن بکار ببرید . قیمت این پودرها واقعاً مهم نیست و شما حتی می‌توانید آن را از داروخانه محل زندگی‌تان نیز تهیه کنید. این پودرها را حتماً با پد مخصوص روی صورتتان بزنید و از کشیدن آن خودداری کنید .

 

در انتها پیشنهاد می‌کنیم که وسواس زیاد نداشته باشید ، کرم پودرتان را در زیر نور آفتاب تست کنید و ببینید که روی پوستتان به چه شکلی جلوه می‌کند . توجه داشته باشید اگر تفاوت زیادی بین رنگ چانه و گردنتان احساس می‌کنید ‌احتمالاً رنگ مناسبی را انتخاب نکرده‌اید .
شاید به نظرتان این کار خیلی سخت و طاقت‌فرسا باشد اما بعد از پیدا کردن کرم پودرمناسب پوستتان همه‌چیز ساده‌تر شده و آرایشتان نیز زیباتر به نظر می‌رسد .

درباره‌ی نویسنده :

The Paula’s Choice Research Team به ارائه مشاوره تخصصی در زمینه‌ی آرایشی و بهداشتی می‌پردازد تا شما بتوانید پوست زیبایی داشته باشید . پائولا بیگون نویسنده‌ی مشهور 20 کتاب در مورد مراقبت از پوست و آرایش است .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها