مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > چکارهایی قبل از برداشتن ابرو باید رعایت کنید

چکارهایی قبل از برداشتن ابرو باید رعایت کنید

0
(0)

هر آنچه که قبل از برداشتن ابروهای خود در خانه باید بدانید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد ابنکه چکارهایی قبل از برداشتن ابرو باید رعایت کنید برای شما مطالبی را گرد آوری کرده ایم .

اگر مرتبا برای برداشتن ابروهای خود به متخصص مراجعه میکنید احتمالا از شرایطی که ابروهایتان دارند در عذاب هستید . خیلی از سالن و اسپاها در سراسر کشور به دلیل شیوع ویروس کوید 19 خدمات مربوط به ابرو را ارائه نمیدهند زیرا نزدیک شدن به صورت کسی با موچین کار غیر بهداشتی به حساب می آید .

ولی همه ابروها نیاز به نگهداری دارند ، شاید برداشتن ابرو در خانه به نظرتان کاری ساده باشید ولی نکاتی هستند که باید قبل از انجام چنین کاری یاد بگیرید .

 

از داشتن نور و وسایل مناسب اطمینان حاصل کنید

برای شکل دادن به ابروها به یک موچین خوب نیاز دارید ، این موچین میتواند سری شیب دار داشته باشد تا با گرفتن مو از ته جلوی شکستن موها را بگیرد .

اگر قیچی مخصوص ابرو ندارید بهتر است از قیچی های دیگر مانند قیچی آشپزخانه و یا کاغذ نیز استفاده نکنید . بیشتر قیچی ها باعث کوپ ناهماهنگ ابروها میشوند و زیادی بلند با تیغه هایی محکم هستند . ولی قیچی ابرو تیز و سبک بوده و به راحتی کنترل میشود .

چکارهایی قبل از برداشتن ابرو باید رعایت کنید

چکارهایی قبل از برداشتن ابرو باید رعایت کنید

از آینه های بزرگ کننده استفاده نکنید ، ابروها به صورت شما تعادل و تناسب میدهند در نتیجه بهتر است از آینه ای استفاده کنید که هر دوی ابروها در آن قابل دیدن باشد . استفاده از آینه های بزرگ کننده باعث گیج شدن و زیادی برداشتن ابرو ها میشود .

بهترین نور برای برداشتن ابروها نور طبیعی است و در صورتیکه میتوانید آینه و موچین را برداشته و کنار پنجره ابروهای خود را بردارید . البته از نور زیاد هم بپرهیزید ، چون هیچ کس آنقدر روی ابروهای شما تمرکز نخواهد کرد .

 

در برداشتن ابروها زیاده روی نکنید

شما باید هر دو هفته یک بار ابروهای خود را اصلاح کنید ، همینطور زیادی برداشتن ابروها خیلی راحت اتفاق می افتد بنابراین بهتر است قبل از برداشتن ابروهای خود را پر کنید . با اینکار شما شکل ابرویی که میخواهد را ترسیم کرده و بنابراین تنها اطراف آن و موهای اضافی را برمیدارید.

با استفاده از انگشت خود کمی قوس ابرو را بالا ببرید و شکل ابرو را با کشیدن مداد دراین ناحیه مشخص کنید . سپس با خطوط ملایم شکی که میخواهید را بکشید و قسمت وسط را پر کنید . ابروی شما باید در قسمت پل بیرونی بینی شروع بشود . همینطور آرایش ابرو را با موها ادغام کنید تا اشتباهی ابروی خود را جدا نکنید .

 

بعد از این مرحله میتوانید از موچین خود استفاده کرده و موهایی که بیرون از آرایش ابروها هستند و در قسمت پلک ، شقیقه ، پیشانی هستند را بردارید .

مراقب جهت برداشتن ابروها باشید

یکی از بزرگترین اشتباهات برداشتن ابرو در جهت غلط است ، هر کدام از موهای ابرو به یک رگ خونی ریز وصل است که آن را سالم نگه داشته و به آن کمک میکند تا دوباره رشد کند . برداشتن ابرو در جهت اشتباه میتواند منجر به پارگی در این رگ ها شود.

 

همینطور التهاب ناشی از برداشتن مو میتواند شما را دچار زخم کند ولی برداشتن ابروها در جهت رویش مو به کاهش این التهاب نیز کمک میکند. شما باید پوست خود را کمی بکشید و سپس در جهت رویش مو آن را بردارید . این جهت معمولا به سمت شقیقه ها و دور از صورت است .

اگر به صورت تصادفی ابرویی را اشتباه برداشتید بهتر است زیاد روی متقارن آن تمرکز نکنید . بهتر است سعی کنید ابروی بد را به شکل ابروی درست بردارید و نه بر عکس .

 

اگر میخواهید ابروهای خود را کوتاه کنید دقت کرده و کم کم این کار را انجام دهید . کوتاه کردن ابروها مانند کوتاه کردن چتری است و درست مانند آن امکان کوتاه کردن بیش از حد ابروها وجود دارد .

بسیاری از افراد از برس گرد ابرو برای نگه داشتن آن در بالا و قیچی کردن استفاده میکنند ولی اینکار باعث میشود تا ابروهای بلند تر بیشتر کوتاه شوند .

برای اینکار از ژل ابرو استفاده کنید و ابروها را به سمت بالا و به سمت شقیقه ها برس بزنید، سپس بگذارید خشک شود و بعد نوک های بلند را کمی کوتاه کنید .

 

رشد ابروهای خود را بپذیرید

یکی از فواید دیگر فاصله اجتماعی این است که ابروهای شما کمی استراحت کرده و به صورت سالم تر رشد میکند . این کار باعث میشود تا متخصص ابرو نیز بتوانید به راحتی بیشتری ابروهای شما را شکل دهد .

 

https://www.allure.com/story/how-to-shape-your-own-eyebrows

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها