مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > نکاتی در مورد رژ لب مایع

نکاتی در مورد رژ لب مایع

4
(3)

5 نکته درباره به رژ لب مایع که تا به حال به گوش تان نخورده است

رژلب مایع طرفداران زیادی دارد و  نمونه شاداب تر و فانتزی تر رژلب های جامد می باشد . تغییر میان کالای های آرایشی، همیشه مورد چشمگیری برای خانم ها بوده است . دلیل استفاده از رژلب های مایع اگر برای ماندگاری بالا می باشد ، یا برای تنوع و یا هر چیزی دیگری فرقی ندارد ، بهتر است در هر صورت از آن اطلاعاتی را داشته باشیم تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنیم .

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ نکاتی در مورد رژ لب مایع که تا به حال به گوشتان نخورده است را برای شما گرد آوری کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .

نکاتی در مورد رژ لب مایع

            نکاتی در مورد رژ لب مایع

در واقع، نکته هایی در مورد استفاده از رژ لب مایع وجود دارد که هیچ کسی آن ها را به شما نگفته است و هر آن چه که در این مقاله به شما می گوییم . از تجربه های شخصی ما و افراد دیگر است . ما در مورد قوانین اولیه رژ لب زدن صحبت نمی کنیم ، مثلا این که چگونه از رژ لب استفاده کنیم یا چه زمانی و غیره .

بنابراین, پس از بارها امتحان کردن رژلب های مایع و خرابکاری کردن در حین استفاده از آن (به طریق های مختلف) . در این مقاله می خواهیم تا دانش خودمان را با شما به اشتراک بگذاریم .

نیازی نیست که مقدار زیادی از رژ لب مایع را استفاده کنید

نکاتی در مورد رژ لب مایع

          نکاتی در مورد رژ لب مایع

زیرا فرمول رژلب های مایع به قدری منسجم است که واقعا یک دور استفاده از آن کافی است . نکته بسیار مهمی در استفاده از رژلب ها وجود دارد : قبل از این که از رژ لب مایع تان استفاده کنید ، نوک آن را به کناره محفظه رژ لب تان بکشید تا تمیز و مقدار مایع روی آن کم تر شود .

این کار موجب می گردد که هنگام رژ لب زدن کنترل بیش تری داشته باشید . این روش را امتحان کنید . مطمئنا روتین استفاده از رژ لب مایع تان را تغییر می دهد .

اسکراب یا لایه برداری لب !

نکاتی در مورد رژ لب مایع

          نکاتی در مورد رژ لب مایع

 صاف و نرم بودن لب نکته کلیدی و مهمی است ، بنابراین پیش از استعمال رژلب مایع , لب های خود را لایه برداری کنید . ما عاشق لایه بردارهایی هستیم که از قهوه و شکر ساخته شده اند که به گونه بهینه لب ها را لایه برداری می نمایند .

خوبی این اسکراب ها این است که طعم عالی دارند . آیا روش های دیگر برای صاف و نرم کردن لب را می دانید ؟ شاید پاسخ شما استفاده از یک لیف حمام یا مسواک باشد . در هر صورت ما نیز افراد بسیاری را مشاهده کرده ایم که از این ابزار برای لایه برداری پوست لب خود استفاده می کنند .

شما نمی توانید در 2 ثانیه این کار را انجام دهید.

نکاتی در مورد رژ لب مایع

شما به یک آینه احتیاج دارید و البته باید صبر داشته باشید . میکاپ ارتیست ها در اینستاگرام هم برای انجام این کار وقت کافی را در نظر می گیرند . بنابراین شما نمی توانید این کار را در ماشین و سریعا انجام دهید .

زمانی که خیلی سریع رژ لب بزنید . در نهایت یک خط لب کج و رژ لبی خواهید داشت که رنگ آن پخش شده است و به دندان تان گرفته و لکه  هایی را ایجاد کرده و باید بعدا آن را مجددا تصحیح کنید .

 برای کامل شدن و عالی به نظر رسیدن میکاپ خود از رژلب های مایع به کار ببرید.

آیا تا به حال رژ لب مایع را با چهره ای ساده ( بدون هیچ لوازم آرایشی) امتحان کرده اید ؟ مطمئنا می دانید که اصلا به این ترتیب میکاپ زیبایی نخواهید داشت، مگر اینکه شما پوستی عالی داشته باشید .

این کار مانند این به نظر می رسد که شما خط چشم کشیده باشید اما ریمل نزده باشید . اگر شما یک آرایش صورت کامل نداشته باشید . استفاده از یک رژلب مایع عجیب به نظر می آید .

بنابراین کرم پودر به عنوان یک عامل پایه برای آرایش صورت بسیار کمک می کند . هم چنین یک رژ گونه مات تعادل و توازن زیبایی را بین صورت و لب را برقرار می کند . حالا استفاده از رژلب مایع بهترین گزینه و کامل کننده میکاپ شما می باشد .

مرطوب کننده لب بهترین دوست شما است .

نکاتی در مورد رژ لب مایع

این نکته را جدی بگیرید : از آن جایی که تمام فرمول های رژ لب های مایع با کیفیت ساخته نشده اند ، شما قطعا با خشکی لب مواجه خواهید شد .

بنابراین اگر لب های شما خشک و سفت شده است، مقداری مرطوب کننده به آرامی روی آن بمالید ، یا قبل از به کار بردن رژلب مایع، از بالم و نرم کننده لب به کار ببرید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 3

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها