مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > معرفی انواع لاک ناخن

معرفی انواع لاک ناخن

1
(1)

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما مطالبی در مورد معرفی انواع لاک ناخن را گزد آوری کرده ایم ،در ادانه با ما همراه باشید.

لاک های ناخن تاثیرگزار و شگفت انگیز هستند و دیدن انواع لاک ها همانقدر که ما را به وجد می آورد ، انتخاب را بر ای ما سخت میکننذ چرا که این بطری های کوچک جذاب این قدرت را دارند که زندگی روزمره ما را شاد و هنری بسازند . چه کسی ناخن های خوب و مرتب و زیبا را دوست ندارد ؟

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

لاک های ناخن سال های سال است که قدمت دارند. در واقع, در بسیاری از تمدن های باستانی مانند چین و مصر, امپراطور ها و ملکه ها و سایر اعضای خانواده سلطنتی عادت داشتند که ناخن های خود را طراحی و رنگ کنند. با توجه به تاریخ طولانی این محصول، طبیعی است که لاک های ناخن در طول سال ها در رنگ ها و استایل ها متنوع شده و تکامل بیابند.

اما آیا شما بسیاری از انواع لاک هایی که در بازار در دسترس هستند را می شناسید؟  با بافت های مختلف, طرح ها و رنگ های متنوع که می توانند شما را در موقعیت سختی برای انتخاب مناسب یکی از آن ها قرار دهند، آشنایی دارید؟ ممکن است شما گیج شوید که کدام یک مات و کدام یک  براق است. نگران نباشید, ما یک لیست از انواع متفاوت رنگ های لاک ناخن را در این مقاله برای شما مهیا کرده ایم. با دقت بخوانید و لاک مناسبی برای خود را انتخاب کنید.

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

1_رنگ مات ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

این یک رنگ کلاسیک است. رنگ مات هیچ زرق و برق و درخشش زیادی ندارد. تنها درخشش خفیفی دارد که نگاه کردن به آن خوشایند است و هم چنان ساده به نظر می رسد. در اصطلاح عام لاک ناخن مات مانند یک پلاستیکی است که اصلا درخشش ندارد.

فایده ای که رنگ مات لاک ناخن دارد این است که درخشش اندکی دارد و از این رو برای مناسب جشن های رسمی که نمی خواهید ناخن های تان زیاد براق باشد و بدرخشد. لاک مات، رنگی است که با هر لباسی مناسب خواهد بود. این مورد در رابطه لاک های مات بسیار اهمیت دارد که به راحتی بافت خود را نیز از دست نخواهد داد. در نتیجه شما برای مدت زمان زیادی، ناخن های زیبایی خواهید داشت. اگرچه از جهت دیگر استفاده از لاک مات کمی سخت است. اگر شما خودتان به تنهایی این لاک را استفاده می کنید، به یاد داشته باشید که هنگام استفاده باید آن را محکم در دست بگیرید، زیرا لرزش به معنای خراب کردن طراحی روی ناخن تان خواهد بود. بهتر است لاک زدن ناخن های خود را به یک تکنسین و شخص حرفه ای بسپارید تا به درستی آن را انجام دهد.

2-رنگ های ملایم ناخن.

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

ناخن های کمرنگ یا ملایم برای خانم هایی هستند که همه چیز را ساده و طبیعی دوست دارند. لاک ناخن ملایم معمولا رنگی نزدیک به رنگ اصلی ناخن یا هاله صورتی دارند. لاک های ناخن شفاف و ملایم، رنگ طبیعی ناخن را حفظ می کنند، در حالی که کمی از همان رنگ به ناخن اضافه می کنند. این رنگ های شفاف و ملایم به زیبایی ناخن شما خواهد افزود. از ظاهر طبیعی آن ها  را می توان در هر مناسبت و هر جشن و مهمانی استفاده کرد. در این جا آن چه در تصویر بالا ارائه شده است، نمونه ای از یک لاک شفاف و کمرنگ می باشد.

3_ رنگ صدفی ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

لاک های  ناخن صدفی به ناخن شما یک رنگ ملایم و شیک می دهند. ظاهر آن شبیه یک مروارید با درخشندگی منحصر به فرد خود می باشد. ناخن های صدفی برای عروسی ها و با لباس های پاستیلی بهترین گزینه به شمار می آیند. البته رایج ترین لاک در این زمینه، رنگ صورتی روشن کم رنگی می باشد که شبیه به رنگ صدف است. این لاک ناخن ها به راحتی قابل استفاده هستند و درخششی کاملا زیبا به ناخن ها می دهند. رنگ هایی مثل صورتی یا بژ ظاهر طبیعی ای به ناخن شما ارائه می نمایند. با این حال از آن خوب مراقبت کنید زیرا مستعد ساییده شدن و از بین رفتن نیز می باشد. مانیکوری که در تصویر آمده از یک لاک با سایه صورتی روشن استفاده شده که نمای گلبرگ رز پلاستیکی را دارد.

4_رنگ متالیک ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

همانطور که اسم آن گویا است ناخن های متالیک درخششی همانند فلز به ناخن می دهند. لاک های های براق و خیره کننده این روزها مد روز هستند و برای مناسبت هایی مثل پارتی های شبانه و جشن ها و دورهمی های ویژه محبوب می باشند. شما این اختیار را دارید که از بین انواع رنگ های متالیک مانند برنز, مسی, طلایی و نقره ای یکی را انتخاب کنید. استفاده از لاک های ناخن متالیک نیاز به کمی تجربه دارد. ما توصیه می کنیم که آن را در سالن ناخن انجام دهید. مگر این که مایل باشید مراقبت های هنگام انجام مانیکور را در خانه انجام دهید. در لاک متالیکی که در تصویر بالا آمده اند از یک نوار مشکی برای جلوه بخشیدن به رنگ نقره ای استفاده شده است.

5_ لاک ها با رنگ های پرزرق و برق

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

حالا نظرتان درباره افزودن زرق و برق و درخشندگی به ناخن ها چیست ؟ بله رنگ های پر زرق و برق روی ناخن ها کاملا می درخشند. امروزه انواع مختلفی از ناخن های زرق و برق دار وجود دارند. این رنگ ها ترجیحا برای مناسبت ها و جشن های عروسی و یا مجالس خاص استفاده می شوند . هنگامی که رنگ طلایی براق, نقره ای یا حتی رنگ های بسیار دیگری با هم ترکیب شوند یک رنگین کمان درخشان ایجاد می کنند . اگر شما دوست دارید که طرح تان باشکوه باشد هم چنین می توانید پولک هایی را انتخاب کرده و به ناخن خود بچسبانید . در تصویر نمایش داده شده در بالا، مانیکوری را مشاهده می کنید که از پولک های رنگی برای تزئین ناخن استفاده نموده است .

6_ لاک هایی با هاله کرمی

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

لاک ناخن های کرم همانی هستند که شما معمولا از آن ها استفاده می کنید. درخشش کمی دارد اما نه بیش از حد. این لاک، یک رنگ ناخن جامد بدون هیچ اضافه کننده ای برای تقویت ناخن ها به شمار می آید. ناخن های کرمی برای هر مناسبتی گزینه خوبی محسوب می شوند. می توانید در دانشگاه, سرکار یا حتی مناسبت های بخصوص آن ها را استفاده کنید . مزیت لاک ناخن کرمی به سهولت در استفاده از آن ارتباط دارد. استفاده از این لاک یکی از آسان ترین کارها است و می تواند توسط هر کسی انجام شود و در همه ی رنگ های جامد در بازار موجود است. می توانید این لاک ها را به رنگ صورتی, زرد, آبی یا هر رنگ دیگری بیابید. هم چنین می توانید از رنگ های خنثی یا ملایم شبیه موردی که در تصویر بالا نشان داده شده نیز استفاده کنید.

7_لاک های ناخن به صورت اکلیلی

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

لاک ناخن های اکلیلی، چیزی است که هر خانمی باید حداقل یک بار آن را امتحان کند. این لاک ناخن تکه های براقی در داخل خود دارد که جذاب به نظر می آید و معمولا بیش تر در رنگ های آبی تیره دیده می شوند. رنگ های اکلیلی ناخن شما را شبیه گلکسی یا شفق در نیمه شب می سازد. این ناخن ها یک ترکیب جدید بوده و مد روز می باشند و کم کم در حال محبوب شدن در سراسر دنیا نیز می باشند. در این جا در تصویر بالا، مانیکور اکلیلی از رنگ های درخشان و روشن مانند آبی و نارنجی را مشاهده می کنید که بسیار خیره کننده است.

9_لاک های برجسته ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

معرفی 9 نوع از انواع لاک ناخن

 بله لاک ناخن برجسته حاوی موادی است که به ناخن ها بافتی یکنواخت و مشابه می دهد. حالا شما می توانید به هر روشی که می خواهید ناخن خود را برجسته کنید. این لاک ناخن به سختی خشک می شود و دارای موادی است که برای درخشش و جلا دادن به ناخن شما کافی می باشد. در شکل بالا یک طرح ناخن حبابی و یا قطره آب را روی ناخن ها مشاهده می کنید که بسیار نمای منحصر به فردی دارد.

لاک های ناخن بسیار زیاد و متنوع هستند. شاید خیلی از مردم تنها از رنگ های کرمی لاک های ناخن استفاده کنند و اطلاعی از سایر انواع لاک ها نداشته باشند. شما می توانید با بررسی سایر رنگ های کمیاب لاک ناخن مانند براق و برجسته و غیره، شروع به استفاده از آن ها کنید و با اندکی خلاقیت، زیباترین و منحصر به فرد ترین ناخن ها را داشته باشید.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها