مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , > ایده طراحی ناخن برای هالووین

ایده طراحی ناخن برای هالووین

0
(0)

15 ایده طراحی ناخن هالووین که می توانید در تمام طول ماه اکتبر استفاده کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما چندین ایده طراحی ناخن برای هالووین را آورده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .

حالا رسما زمانی فرا رسیده است که خیلی از خانم و آقایان منتظر آن بودند :
هالووین

شاید حالا وسوسه شوید که ترس و وحشت را در لباس ها و ناخن های تان در معرض نمایش قرار دهید . در هر صورت، طراحی ناخن و میکاپ های هالووین ممکن است برای مکان های دیگر مناسب نباشند، مخصوصا در محیط های کاری و یا رسمی .
زمانی که بحث طراحی ناخن می شود، مجبور نیستید که فقط به رنگ کدویی و پاییزه بسنده کنید . مگر این که خیلی به آن ها علاقه داشته باشید. در هر صورت روش هایی وجود دارد که می توانید مانیکور ناخن های تان را یک پله بالاتر ببرید و آن ها را مهیج تر نشان دهید . ما می دانیم که صبر کردن تا شب هالووین بسیار سخت است .
این مانیکورهای ناخن را که در این مقاله معرفی می کنیم به شما اجازه می دهند تا حتی قبل و بعد از هالووین نیز بتوانید از آن ها استفاده کنید .

ایده طراحی ناخن برای هالووین

ایده طراحی ناخن برای هالووین

از این رو طرح انگشت قطع شده، خونریزی و هیولا را کنار بگذارید (زیرا این سبک زمان خاصی دارد و آن هم 31 اکتبر است) . شما با استفاده از یکی از این طراحی ناخن های هالووین می توانید از ابتدا تا 31 اکتبر (یا حتی شاید بیشتر) از آن نهایت استفاده را ببرید .

ایده طراحی ناخن برای هالووین

 

 

راه راه های مشکی و بنفش

شاید راه راه های نارنجی و مشکی در اوایل این فصل خیلی اغراق آمیز باشند. اما این ترکیب مشکی و بنفش برای ناخن ها می تواند بسیار مناسب به نظر برسد . وجود کنتراست کمتر در طراحی ناخن ها به این معنی است که می توانید حالا حالا از آن استفاده کنید .

ایده طراحی ناخن برای هالووین

ایده طراحی ناخن برای هالووین

ناخن ها تک رنگ تیره

مشکی روی مشکی، واقعا طراحی ناخن شیکی به نظر می رسد، مخصوصا زمانی که لاک ناخن مات و شاینی با هم ترکیب شوند . ترکیب تک رنگ این طراحی می تواند جزئیات تارهای عنکبوت را در معرض نمایش بگذارد، این در حالی است که خیلی مورد توجه نمی باشند .

ایده طراحی ناخن برای هالووین
ناخن های راه راه مشکی و نارنجی

این طراحی ناخن گرافیکی یکی از رنگ های کلاسیک هالووین را در معرض نمایش می گذارد، اما بدون وجود هیچ اثری از خون و اسلحه و یا شبح. برای این نوع طراحی ناخن، از نوار های باریک مخصوص ناخن استفاده کنید. از جایی که در این سبک از نارنجی اکلیلی استفاده می شود، نیاز نیست خیلی روی صاف و دقیق بودن این راه راه ها تمرکز کنید.

 

ناخن های اوویجا

خوب خیلی از افراد در تمام طول سال از این طراحی ناخن اوویجا استفاده می کنند، اما مخصوصا برای ماه اکتبر بسیار مناسب به نظر می رسد .

ایده طراحی ناخن برای هالووین

ناخن های پاستلی همراه با خفاش ها

شرط می بندیم که انتظار رنگ های پاستلی را نداشته اید. این چیزی است که این سبک را برای هالووین غیر منتظره می سازد که البته برای روزهای دیگر به غیر از هالووین نیز مناسب به نظر می رسد . خفاش های ریز روی ناخن ها می تواند از نزدیک همان هدف ترسناک هالووین را به حقیقت تبدیل کنند، اما از راه دور فقط به صورت شکل های V دیده می شوند که نما ناخن ها را ظریف تر نشان می دهند .

ایده طراحی ناخن برای هالووینمانیکور مردمک چشم همراه با نوک ناخن مشکی رنگ

چشم ها شما را می بینند. استفاده از بدلیجات ناخن را فراموش کنید. در عوض از هنر گرافیک برای طرح این مردمک در پایه ناخن ها به کار ببرید.

ایده طراحی ناخن برای هالووین
مانیکور فرنچ بخیه خورده

برای این که ناخن های مناسبی برای روز هالووین داشته باشید، نیازی نیست روی تمام بخش های ناخن خود کار کنید. این ناخن های فرنچ بخیه خورده می توانند همان چیزی باشند که می خواهید. از طرف دیگر وجود این خطوط مشکی رنگ در قسمت فرنچ ناخن ها برای سایر روزهای سال نیز خیلی عجیب و غریب به نظر نمی رسد.

ایده طراحی ناخن برای هالووین
ناخن های اکلیلی به رنگ ذرت شکلاتی

هیچ گاه الهام گرفتن از ذرت های شکلاتی برای طراحی ناخن هالووین دیر نیست. نمای آمبره مانند و اکلیلی این سبک واقعا خیره کننده است.

ایده طراحی ناخن برای هالووین
شعله های مشکی رنگ

این طراحی از مورتیسیا (Morticia یکی از زنان معروف در تاریخ سینمای وحشت) الهام گرفته شده است که ترکیبی از شعله های آتش و منظره شب روی ناخن ها است. این شعله ها به نوعی شبیه به موهای خشن این شخصیت می باشند.

ایده طراحی ناخن برای هالووین

ناخن هایی از مراحل تکمیل شدن ماه

این ناخن های مشکی همراه با مراحل کامل شدن ماه بدون این که مخصوص روز هالووین باشند، تیره و ترسناک به نظر می رسند. انجام این مانیکور نیز بسیار ساده است، حتی برای مبتدیان.

 

ایده طراحی ناخن برای هالووین

ناخن های با شبح های بامزه

ترکیب رنگ خنثی این طراحی ناخن (که نه نارنجی دارد نه مشکی) و وجود گرافیک های بامزه موجب شده است تا بهترین سبک برای روز هالووین و حتی روزهای بعد از آن باشد.

ایده طراحی ناخن برای هالووین

ناخن های تیز با عنکبوت

ما درباره ناخن ها با نوک بسیار تیز صحبت می کنیم. در واقع شکل V ناخن ها همراه با سبک مانیکور فرنچ می تواند آن را بیش از هر چیز ی در معرض توجه قرار دهد. از طرف دیگر شکل عنکبوت روی یک یا دو عدد از انگشتان هدف شما را در روز هالووین به واقعیت نزدیک می کند.

ایده طراحی ناخن برای هالووین
مانیکور هایی با سرازیر شدن رنگ مشکی در بالای ناخن

این روزها، مانیکورهای فرنچ خلاقانه و جدید بسیار مد روز می باشند. این طراحی نیز به طور ویژه ای محسور کننده و شگفت انگیز است و دلیل آن هم به پایه اکلیلی نقره ای همراه با نوک ناخن ها با قطرات سراریز شده مشکی رنگ می باشد.

 

ایده طراحی ناخن برای هالووین

مانیکورهای خونی

اگر مانیکورهایی که طرح چکه روی خود دارند را دوست دارید، این سبک هم می تواند ترسناک و هم شیک و باکلاس باشد.

ایده طراحی ناخن برای هالووین
ناخن های ژلی

هیچ انکاری نیست که ترکیب رنگ و راه راه های این سبک طراحی ناخن، مناسب هر روز از سال می باشد، اما ناخن های ژلی اکلیلی بیشتر حال هوای ناخن های تان را به روز هالووین نزدیک می کنند.

منبع مقاله: https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/lowkey-halloween-nail-art-ideas-191022/page16

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها