مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , > معجزه رژلب ها

معجزه رژلب ها

0
(0)

7 رژلب قرمزی که توجه را از لباس های تان دور می کند

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد معجزه رژلب ها و اینکه کدام رژلب شادابی و ریبایی را به پوستتان باز خواهد گرداند صحبت خواهبم کرد .

شاید کلیشه ای باشد، اما هیچ شکی نیست که یک رژلب روشن می تواند روحیه هر خانمی را بالا ببرد . نه تنها رنگ قرمز می تواند جسورانه به نظر برسد، بلکه هیچ چیز مانند لب های زیبا و قرمز نمی تواند جذاب باشد . رژلب ها به شما اجازه می دهند تا طراوت و شادابی را به صورت تان باز گردانید . تنها کافی است تا سایه رنگ مورد نظر خود را بیابید و ببینید که حتی همکاران تان متوجه نمی شوند که روزها است که لباس های تکراری می پوشید .

 

معجزه رژلب ها

معجزه رژلب ها

بهترین برای رضایت شما

نام محصول :

CHANTECAILLE Lip Veil

 

معجزه رژلب ها

این رژلب واقعا لب های تان را درخشان و شاینی می کند و از این رو نیاز نیست نگران چیز دیگری باشید . این در حالی است که واقعا پوست لب های تان را تغذیه می کند . این برند از Space For Giant حمایت می کند که یک موسسه خیریه ای است که از مسیرهای مهاجرتی فیل ها محافظت می نماید . ما پیشنهاد می کنیم که با این بالم های باشکوه، لب های تان را درمان و تغذیه کنید. سعی کنید از رنگ روشن آلبالویی این برند استفاده کنید، زیرا بهترین رنگ برای شروع استفاده از این رژلب ها می باشد .

 

 

بهترین برای لب های خیره کننده

نام محصول :

UOMA BEAUTY Black Magic Hypnotic Impact Metallic Lipstick

معجزه رژلب ها

 

به لب های خود درخشش بی نظیری بدهید. این رژلب ها واقعا رنگ چند بعدی دارند. زمانی که از این رژلب استفاده می کنید، بسیار خیره کننده دیده می شوید. پیگمنت های شاینی و باکیفیت این رژلب شما را مطمئن می سازد که همیشه ستاره هر مجلسی هستید.

 

 

 

بهترین برای لب های بولد و برجسته

نام محصول :

NARS Velvet Matte Lip Pencil

معجزه رژلب ها

 

 

 

این یک رژلب ماتی است که لب های تان را با یک رنگ زیبا و مخملی در معرض نمایش می گذارد. چه از این رژلب به صورت محو یا به صورت برجسته و بولد به کار ببرید، فرقی ندارد، در هر صورت به زیبایی هر چه تمام تر دیده می شود.

 

 

 

بهترین برای لب های شاینی

نام محصول : KOSAS Wet Lip Oil Gloss

 

 

معجزه رژلب ها

 

 

 

 

 

 

چیزی در ارتباط با درخشش خورشید و یا شفافیت شیشه ها وجود دارد که همیشه جالب به نظر می رسد. اگر به دنبال لاک لب هایی هستید که کیفیت و رنگ و شفافیت آن موجب شود تا هر کسی با دیدن لب های تان لرزه به جان شان بیفتد، Wet Lip Oil Gloss را از برند Kosas امتحان کنید که واقعا نمای آینه مانندی را ایجاد می کند- بدون این که ضخیم و چسبناک احساس شود یا نمای پلاستیکی را روی لب های تان به وجود بیاورد، این در حالی است که با ترکیبی از روغن هایی درمانی و پپتیدها و هیالورونیک اسیدی که دارد می تواند لب ها را نرم و لطیف و برجسته نماید.

 

 

بهترین برای محافظت از پوست لب در برابر خورشید

نام محصول : Fresh Tinted Lip Treatment Sunscreen SPF 15

معجزه رژلب ها

این رژلب توانسته است تا رضایت مشتریان را به دست بیاورد و نظرات مثبتی درباره آن وجود دارد. این رژلب نه تنها دارای شکر کاندیشن کننده می باشد، بلکه دارای خاصیت محافظت در برابر اشعه های UV می باشد که از پوست لب ها در برابر صدمات مضر نور خورشید مراقبت می نماید. این بالم لب رنگی در کیف آرایشی بسیاری از خانم ها وجود دارد. خیلی از خانم ها عاشق رنگ و رایحه دلپذیری آن می باشند. این رژلب خاصیت تغذیه کنندگی قوی دارد و در پوش پیچشی آن از این که رژلب در کیف آرایشی تان ذوب شود، جلوگیری می نماید.

 

 

بهترین برای داشتن لب های افسانه ای

نام محصول :

Charlotte Tilbury K.I.S.S.I.N.G

معجزه رژلب ها

 

 

 

 

هیچ مجموعه رژلبی بدون وجود این رژلب زیبا و خیره کننده کامل نیست. این محصول، طراوت و شادابی و رنگ شیک و زیبایی را روی لب ها به وجود می آورد. با استفاده از این رژلب، لب ها و یا به طور کلی چهره تان روشن می شود. هم چنین استفاده از این رژلب همراه با لباس های مورد علاقه تان موجب می گردد تا نظر هر بیننده ای به سمت شما جلب شود.

 

 

بهترین برای ماندگاری بالا

نام محصول : Benefit Benetint

 

معجزه رژلب ها

اگر همیشه در حال خوردن خوراکی هایی می باشید، به یک رنگ لبی نیاز دارید که واقعا ماندگاری بالایی داشته باشد . این رژلب از برند Benefit واقعا نیازی به معرفی ندارد. این محصول با فرمول ماندگار و رنگ بسیار دلپذیری که دارد، دست شما را باز می گذارد تا حتی چند لایه از آن نیز روی لب های تان استفاده کنید .

 

منبع مقاله :

https://www.cultbeauty.co.uk/blog/2020/05/7-red-lipsticks-to-dress-up-your-loungewear

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها