مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > مدل موی پیچ خورده

مدل موی پیچ خورده

0
(0)

چگونه مدل موی پیچ خورده داشته باشید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد یک مدل موی زیبا به نام مدل موی پیچ خورده برای شما مطالبی را گرد آوری کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .

اگر موهای طبیعی دارید، از مدل موهای مانند بافت های باکسی و بافت موی ریز به خوبی آگاهی دارید . این مدل مو ها باعث می شود تا راحت تر موهای فرفری خود را حالت دهید و از طرف دیگر واقعا هم مد روز می باشند. مدل موی که امروز بیش از هر چیز می خواهیم درباره آن با شما صحبت کنیم، مدل موی پیچ خورده می باشد. یکی از ساده ترین مدل موهایی است که می توانید انجام دهید، حتی اگر اکستنشن موی طبیعی داشته باشید، به راحتی می توانید این مدل را در خانه برای موهای تان درست کنید. آماده اید؟

در ادامه با شما آموزش های قدم به قدمی را به اشتراک می گذاریم که می توانید موهای تان را با این مدل موی پیچ خورده جذاب تر نمایید. در واقع این مقاله سه روش مختلف برای این که این مدل موی شیک و با کلاس را برای موهای خود انجام دهید، هم چنین توصیه هایی برای مراقبت از موهای پیچ خورده را نیز شامل می شود .

مدل موی پیچ خورده

مدل موی پیچ خورده

چگونه مدل موی پیچ خورده ای داشته باشید ؟

آماده اید تا موهای تان را با این مدل زیبا کنید ؟ مراحلی که در ادامه می گوییم را انجام دهید تا تمام سرتان پر از موهای پیچ خورده شود. شک نکنید که بسیار مدل زیبایی است .

 

 

مرحله اول :

موهای تان را تقسیم بندی کنید .

از پشت گردن تان شروع کنید، از یک شانه دم باریک استفاده کنید تا 2 اینچ از طول موهای تان را جدا کنید . باقی موهای تان را با کلیپس ببندید، تا تنها همان قسمتی از مویی که جدا کرده بودید، باز باشد . سپس آن بخش مو را دوباره به دو بخش کوچک تر که دو اینچ عرض دارد تقسیم کنید .

 

مرحله دوم :

ژل مو خود را بردارید .

بخش چپ موهایی که جدا کرده بودید را بردارید و مقداری به آن ژل مو بزنید و سپس شانه کنید .

 

مرحله سوم :

اکستنشن خود را وصل کنید .

قسمتی از اکستنشن موی خود را بردارید و نزدیک به ریشه قسمتی از مویی که جدا کرده بودید قرار دهید .

 

مرحله چهارم :

بپیچید بپیچید و بپیچید .

زمانی که اکستنشن خود را وصل کردید، سپس موها را به دو قسمت تقسیم کرده و در نهایت با هم بپیچید تا به انتهای موهای تان برسید .

 

 

مرحله پنجم :

تکرار کنید .

برای دسته موی قسمت راستی که در مرحله یک جدا کرده بودید، دوباره مرحله دو تا چهار را تکرار کنید .

 

 

مرحله ششم :

باز هم تکرار کنید .

این بار، شما باید دوباره مرحله 1 تا 4 را برای باقی قسمت های موی تان تکرار کنید. بخش دیگری از موهای تان را جدا کنید، پس آن را به دو قسمت کوچک تر تقسیم کنید و بپیچید. این کار را برای تمام موهای تان انجام دهید ، اکستنشن ها را بیافزایید و موهای تان را بپیچید تا زمانی که مدل موی پیچ خورده در تمام سرتان قابل رویت باشد.

 

 

سه روش برای مدل موی پیچ خورده

حالا که می دانید چگونه موهای تان را با این مدل زیبا کنید، شاید از خود بپرسید که چگونه باید این دسته ها موی پیچ خورده را مدل دهید . اگر نیاز به الهام بیشتری دارید، ما سه روش را برای مدل دادن به موهای پیچ خورده به شما معرفی می کنیم .

 

 

گزینه اول :

گوجه ای در بالای سر .

بعد از این که مدت زمانی را صرف نصب کردن اکستنشن و پیچ دادن موهای تان کردید، شاید بخواهید موهای تان را باز نگه دارید تا زیبای آن را به رخ بکشید . با این وجود، ما احساس می کنیم که موهای پیچ خورده تان ممکن است جلوی صورت تان را بگیرند و باعث اذیت و آزار شما شوند. راه حل چیست ؟ از مدل گوجه ای در نیمه بالای سر استفاده کنید . برای این کار، موهای خود را از قسمت تاج سر به دو قسمت تقسیم کنید . سپس بخش بالایی موهای تان را به صورت گوجه ای در بالای سر بپیچید و در نهایت با سنجاق محکم کنید تا بتوانید به راحتی به کارهای روزمره خود برسید .

 

 

گزینه دوم :

فرق کنار با موهای پیچ خورده .

موهای پیچ خورده مخصوصا زمانی که در قسمت بالای سر حجم زیادی وجود داشته باشد، شگفت انگیز به نظر می رسند. از جایی که نمی توانید موهای پیچ خورده خود را پوش دهید، به مدل فرق کنار سر فکر کنید تا ریشه موهای تان را پرحجم نشان دهید.

 

 

گزینه سوم :

گوجه ای در بالا .

البته زمانی که بحث مدل موهای پیچ خورده می شود، هیچ چیز کلاسیک تر از مدل گوجه ای در بالای سر نیست. موهای پیچ خورده شما می توانند مدل گوجه ای را پر پشت تر و با بافت زیبا تر نشان دهند و به این ترتیب بهترین گزینه برای مراسم ها و جشن های خاص می باشد. تمام موهای تان را به صورت گوجه ای در بالای سر بپیچید و با سنجاق سر محکم کنید و حالا آماده اید که از خانه بزنید بیرون.

 

 

چگونه از مدل موی پیچ خوره خود محافظت کنید .

خوب حالا باید چگونه از این مدل موی خود مراقبت و محافظت کنید؟ ما خبرهای خوشی برای شما داریم ؛ مدل موی پیچ خورد نیاز به مراقبت اندکی دارد . اما باز هم توصیه هایی که در ادامه می گوییم را به یاد داشته باشید :

 

توصیه اول :

اجازه دهید حالت شلخته ای به خود بگیرد .

خیلی با روی موهای تان زوم نکنید . اجازه دهید اندکی هم شلخته به نظر برسد . به یاد داشته باشید که مدل موی پیچ خورده باید طبیعی به نظر برسد .

 

توصیه دوم : با دقت بخوابید .

این که چگونه با موهای خود بخوابید، بسیار اهمیت دارد . موهای تان را به صورت آناناسی در بالای سر ببندید و یا از یک روسری ابریشمی استفاده کنید و به راحتی بخوابید تا از وز شدن موهای تان جلوگیری کنید .

 

 

توصیه سوم : مرطوب کردن موها بسیار اهمیت دارد .

با آبرسانی به تارهای مو، به موهای تان بیشتر عشق بورزید و مراقب آن ها باشید . سعی کنید از روش روغن درمانی برای آبرسانی به موها استفاده کنید که تارهای مو را تغذیه و آبرسانی می کند و آن ها را تبدیل به موهای درخشان و نرم و لطیف می نماید .

 

 

منبع مقاله :

https://www.lorealparisusa.com/beauty-magazine/hair-style/braid-hairstyles/passion-twist-hairstyles.aspx

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها