مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , > لوازم آرایش تابستانه

لوازم آرایش تابستانه

0
(0)

لوازم آرایش تابستانه

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد بهترین و کاربردی ترین لوازم آرایش تابستانه برای شما مطالبی را گرد آوری کرده ایم و محصولات جالبی را معرفی کرده ایم .

با آمدن فصل تابستان خیلی از ما بی‌صبرانه منتظر محصولات جدیدی هستیم که حس و حال این فصل را در ما بیشتر کند . خریدهای این فصل تنها به لباس‌های گشاد رنگی و کفش‌های جلوی باز و صندل منتهی نمی‌شود . بلکه بسیاری از برندهای مختلف نیز محصولات خاص تابستان را ارائه می‌دهند .

پرایمر

لذت گرفتن یک سلفی خوب را با استفاده از پرایمر تجربه کنید  . برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله‌های ما درباره‌ی پرایمر مراجعه کنید .

لوازم آرایش تابستانه

لوازم آرایش تابستانه

هایلایتری که کل روز روی پوستتان می‌ماند

برای اینکه در تابستان بیشتر بدرخشید نیاز به هایلایتری مانند Lumi Glotion L’Oreal دارید . این هایلایتر در 4 رنگ مختلف در بازار موجود است .

لوازم آرایش تابستانه

لوازم آرایش تابستانه

کرم‌های پروبیوتیک

 محصولات پروبیوتیک پوستی می‌توانند به محکم شدن پوست شما کمک کنند . و همچنین جلوی سوزش و التهاب ناشی از آفتاب‌سوختگی را بگیرند . این محصولات که به‌تازگی وارد بازار شده‌اند گزینه‌ای مناسب برای فصل تابستان یا هر فصل دیگری هستند .

لوازم آرایش تابستانه

لوازم آرایش تابستانه

مرطوب‌کننده رنگ دار

 کرم پودرهای تابستانی فرمولی سبک دارند، روی پوست سنگینی نمی‌کنند و برق بیشتری را به چهره شما می‌دهند . یکی از بهترین آن‌ها کرم‌ پودر بدون چربی Skin Feels Good Tint Lancôme ست . شما می‌توانید در صورت نیاز با اضافه کردن لایه‌های بیشتر پوشش‌دهی آن را زیادتر کنید . این کرم پودر فوق‌العاده حاوی SPF23 است که در حال حاضر در 11 رنگ عرضه می‌شود .

لوازم آرایش تابستانه

لوازم آرایش تابستانه

SPF خوب

شاید ضد آفتاب‌های حاوی مواد معدنی کمی گران باشند اما فواید آن‌ها بسیار زیاد است . پیشنهاد ما این است که از ضد آفتاب Tinted استفاده کنید تا مجبور نباشید در این گرما یک‌لایه کرم پودر نیز روی پوستتان اضافه کنید .

لوازم آرایش تابستانه

لوازم آرایش تابستانه

قطره‌های درخشان‌کننده

 این قطره‌ها را می‌توانید داخل کرم پودر خود بریزید یا مقداری از آن را روی گونه‌های خود بکشید تا مانند یک مدل زیبا بدرخشید .

لوازم آرایش تابستانه

لوازم آرایش تابستانه

رژلب قرمز

همان‌طور که در مقالات دیگر به شما توضیح دادیم رژ لب قرمز طیف‌های مختلفی دارد و شما باید طیف مناسب خودتان را پیدا کنید .

برق لب Urban Decay

 این برق لب حاوی ویتامین E است و بوی نعناع می‌دهد. جدا از 20 رنگ متنوعی که دارد لب‌های شما را برجسته و زیباتر نشان می‌دهد .

خط چشم بنفش و صورتی پاستیلی

 یکی از ترندهای محبوب این تابستان خط چشم‌ گربه‌ای صورتی‌رنگ هستند که می‌توانید آن‌ را روی خط چشم مشکی و یا به‌تنهایی بکشید.

ماسک بازسازی مو

 تابستان فصل استخر و آب است . نه‌تنها کلر آب می‌تواند به موهای شما صدمه بزند بلکه آفتاب مستقیم نیز رنگ موهای شما را عوض می‌کند و رطوبت آن را از بین می‌برد به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر تابه‌حال از ماسک مو استفاده نکرده‌اید این تابستان زمان خوبی برای شروع این کار است .

اکسسوری مو

 تابستان امسال خیلی از برندهای بزرگ مد و لباس روی معرفی اکسسوری‌های زیبای مو تمرکز کرده‌اند . شما هم می‌توانید با استفاده از آن‌ها آرایش تابستانی خود را کامل کنید .

لاک‌های طلایی و نقره‌ای

 بعد از موهای بالیاژ نوبت به ناخن‌هایی به این سبک رسیده و تنها چیزی که شما نیاز دارید یک لاک به رنگ فلز و یک اسفنج است تا بتوانید نوک ناخن‌هایتان را به این لاک‌ها آغشته کنید .

لاک‌های براق و زنده

 در این فصل همه از لاک‌های روشن و جیغ استفاده می‌کنند . ولی یکی از رنگ‌هایی که امسال خیلی طرفدار دارد رنگ نارنجی است .

کرم براق‌کننده

 اغلب خانم‌ها در این فصل پوست خود را برنزه می‌کنند . همیشه نیازی نیست که برای تأثیر بیشتر زیاد از حد آفتاب بگیرید بلکه شما می‌توانید با استفاده از کرم‌های براق‌کننده روی مناطق برنزه‌شده پوستتان را تیره‌تر نشان دهید .

عطری به‌یادماندنی

 یکی از عطرهایی که این تابستان به شما پیشنهاد می‌کنیم عطرProebza Schoulder  Arizona است . رایحه این عطر تلفیقی است از رایحه گل و چوب عطری که هم مناسب بهار است و هم تابستان

مانیکور براق و زنده

 در این فصل همه از لاک‌های روشن و جیغ استفاده می‌کنند ولی یکی از رنگ‌هایی که امسال خیلی طرفدار دارد رنگ نارنجی است .

درباره نویسنده : Tembe Denton-Hurst

او در بروکلین نیویورک به دنیا آمده است و درحال حاضر در وب‌سایت makeup.com کار می‌کند. بیشتر وقت آزاد خود را با گربه‌هایش استلا و داکوتا می‌گذراند.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها