مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , > فواید بوتاکس برای دردهای میگرنی

فواید بوتاکس برای دردهای میگرنی

0
(0)

فواید بوتاکس برای دردهای میگرنی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به فواید بوتاکس برای دردهای میگرنی از زبان خانم دکتر ابریشم چی می پردازیم

به‌احتمال‌زیاد خانم‌هایی که برای رفع چین و چروک پوست صورت، برای تزریق ژل و بوتاکس به مطب و کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند از هیچ‌یک از خواص و فواید بوتاکس برای درمان مشکلات جسمی مطلع نباشند.

چیزی که به‌عنوان یک روش درمانی برای گرفتگی ماهیچه مورداستفاده قرار می‌گرفت ، خیلی زود به یک روش زیبایی تبدیل شد که مزایای سلامتی بسیاری نیز به همراه داشت . در حقیقت، مزایای تزریق بوتاکس، فراتر از توانایی آن برای کاهش خطوط ریز و چروک‌هاست.

بوتاکس چه فوایدی برای بدن دارد؟

بوتاکس چیست و از کجا شروع شد؟

بعد از کشف بوتاکس، خیلی زود مردم شروع به کشف توانایی بوتاکس برای کاهش چروک و خطوط ریز کردند. چین‌وچروک اطراف ابروها، نواحی حساس اطراف چشم و خطوط لبخند می‌توانند با بوتاکس بهتر شوند . استفاده از بوتاکس، زمانی که به‌درستی انجام شود، می‌تواند ماهیچه‌های اطراف را محکم و صاف نگه دارد و این خطوط ریز و چروک را کاهش دهد .

تزریق بوتاکس باعث کمک به افراد مبتلابه میگرن نیز شده است . مهم‌ترین نکته در مورد دوره درمان بوتاکس، این است که به هیچ دارویی نیاز ندارید.

دقیقاً معلوم نیست چگونه بوتاکس، میگرن را تسکین می‌دهد، اما متخصصان پزشکی مشکوک هستند که این عمل با انسداد اعصاب حسی که پیام‌های درد را به مغز نمی‌فرستند، انجام می‌شود . بوتاکس همچنین عضلات را آرام می‌کند و به از بین رفتن درد و تنش‌های مکرر سردرد کمک می‌کند.

درمان سردردهای مداوم یا میگرن، یکی از بهترین مزایای استفاده از بوتاکس است .

فواید بوتاکس برای دردهای میگرنی

فواید بوتاکس برای دردهای میگرنی

بیوگرافی دکتر مهری ابریشمچی :

من مهري ابريشم چي دارای ١٨سال سابقه كار در زمينه استتيك در شهر تهران هستم .

در اين سالها دوره هاي آموزشی متعددی در ايران وكشور هاي ديگر از جمله كنگره هاي آموزشي دبي، فرانسه وايتاليا گذرانده ام . با استفاده از برترين برند هاي روز دنيا با رعايت استانداردهاي تزريق، اينجا  در خدمت کسانی هستم كه خواهان زيبايي طبيعي  با تكيه بر سلامتي هستند .

قبل از اینکه وارد جزییات شویم باید ابتدا زیبایی‌شناسی را بررسی کنیم ؛ یک پزشک متخصص باید ابتدا زیبایی و زوایای صورت (زوایای بین چشم و بینی، چانه و …) و فاصله‌ی بین اجزای صورت را بشناسد سپس تصمیم بگیرد که بهترین راه برای زیباتر سازی صورت مراجعه‌کننده چیست ؟

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها