مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

5
(2)

میکاپ آرتیست Blackpink داستان پشت هر یک از چهره های دوست داشتنی موزیک ویدیو “how you like that” را آشکار می کند

در این مقاله از مجله اینترنتی آزایشی بهداشتی هفتاد رنگ راز زیبایی اعضا گروه Blackpink را به شما خواهیم گفت . در ادامه با ما همراه باشید .

هزاران نفر در سراسر دنیا سعی در تقلید میکاپ این سوپراستارهای کره ای دارند، اما راز پشت چهره آن ها سرانجام توسط Maeng فاش شد.

 

سوپر استارهای گروه Blackpink اخیرا آهنگ جدیدی به نام  “How You Like That” منتشر کرده اند. موزیک ویدیوی آن ها نه تنها بیش از 300 میلیون بار مشاهده شده است، بلکه موجب شده است طرفداران آن ها در سراسر دنیا مشتاق شوند تا میکاپ های شان را امتحان کنند.

در مصاحبه ویدیویی جدیدی، میکاپ آرتیست همیشگی Blackpink به نام Lee Myeong-Seong که به Maeng معروف می باشد، داستان های پشت صحنه درباره این که چگونه این سبک های آرایشی دوست داشتنی و محبوب به وجود آمدند را به اشتراک گذاشت.

اعضای این گروه به نام  Jisoo, Rosé, Lisaو Jennie درباره این که می خواهند میکاپ شان چگونه باشند، نظرات خود را ارائه می کنند. Maeng در این باره می گوید :

  “معمولا اعضای گروه درباره این که چه چیزهای می خواهند، صحبت می کنند. ما مدت ها است که با هم کار می کنیم و سبک های متفاوتی را امتحان کرده ایم”.

 

  1. نقاط روی صورت Jisoo

راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

از جایی که مدل موها، لباس ها و فضای موجود در این موزیک ویدیو بسیار رنگارنگ بود، Maeng سعی کرد اندکی از سبک رنگین کمانی فاصله بگیرد و به سراغ اشکال هندسی و سه بعدی برود، درست مانند نقاطی که اطراف چشم های  Jisooدیده می شد. Maeng بیان کرد این ایده خود Jisoo بود. او عکس هایی را به عنوان منبع برای تیزر این آهنگ با خود همراه آورد و در نهایت واقعا این سبک و مدلی که در موزیک ویدئو استفاده شد، عالی به نظر می رسید.

برای این که Maeng چنین سبکی را برای تیزر به وجود آورد، نقاطی را با خط چشم مدادی مشکی کشید و روی آن نیز دوباره از خط چشم مایع استفاده کرد. در هر صورت این الماس های مشکی و کوچک دایره ای روی چهره این سوپر استار کشیده شد و واقعا هم جلوی دوربین قابل توجه بود.

 

 

  1. مژه مصنوعی نقره ای Rosé

راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

برای این که صحنه هانبوک مدرنی به وجود بیاید، Maeng با مطابقت دادن سایه چشم Lisa با کلاه گیس صورتی هندوانه ای او، هر چیز که بولد و بسیار پر رنگ بود را در چهره وی متعادل نمود و از رژلب قرمز بسیار پررنگ استفاده کرد.

از طرف دیگر، رنگ های خیلی جیغی در چهره Rosé به کار نرفت. Maeng به جای این که با اکلیل هایی چشم های او را روشن کند، از یک روش غیر منتظره دیگری به کار برد. مژه مصنوعی نقره ای رنگ را در زیر خط مژه پلک پایین او وصل نمود . این مژه ها بسیار ظریف و زیبا بودند به گونه ای که شاید هر کسی متوجه آن نشود، اما در هر صورت موجب می شود تا چشم های Rosé در ثانیه های پایانی موزیک ویدیو بیشتر جلب توجه کند .

 

 

  1. الماس های آبی Jennie

راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

یکی از سبک های بسیار الهام بخش از موزیک ویدیو “How You Like That” اساسا از نقاط آبی رنگ در گوشه های داخلی چشم Jennie شروع شد. آن گونه که Jennie انتظار داشت این الماس های آبی رنگ زیر نور خودنمایی نکردند، به همین دلیل Maeng الماس های آبی را بالای سایه چشم او به خوبی تنظیم کرد. سپس خط چشمی با دنباله بسیار تیزی کشید و سپس در ادامه این دنباله، الماس آبی رنگی را اضافه کرد.

 

 

  1. لب های مبهوت کننده Lisa

 

راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

در صحنه ای که فقط Lisa حضور  دارد، Maeng می خواست تا روی لب های او تمرکز بیشتری بکند، مخصوصا قسمت فرورفتگی بالای لب و پایین لب ها، تا به این ترتیب هماهنگی با لباس های او ایجاد کند . ناخن کار مورد علاقه Blackpink به نام Park Eun Kyung که تحت عنوان Unistella شناخته می شود نیز در این فضا و صحنه حضور داشت و Maeng در میان تجهیزاتی که او با خود همراه داشت، سنگ های تزئینی ریزی به شکل برگ را پیدا کرد و روی لب های Lisa وصل نمود .

 

  1. قطره اشک کریستالی Jennie

راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

راز زیبایی اعضا گروه Blackpink

Jennie برای یک صحنه تک نفره خود می خواست تا برق و درخشش موهای خود را روی صورت نیز منعکس کند. به این ترتیب بود که Maeng از الماس های کریستالی به شکل اشک روی گونه او به کار برد. در واقع این شکل اشک تنها از یک کریستال ساخته نشده است، بلکه Maeng از کریستال های متعددی در اندازه و رنگ های متنوعی استفاده نمود تا این شکل را به وجود بیاورد. سپس سعی کرد تا باقی میکاپ Jennie را ساده بسازد تا این کریستال ها بیش از هر چیزی در چهره او بدرخشند.

 

 

منبع مقاله :

https://www.allure.com/story/blackpink-how-you-like-that-makeup-artist-allure-korea-interview

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 2

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها