مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > دانستنیهای یک عروسی

دانستنیهای یک عروسی

0
(0)

دانستنیهای یک عروسی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به عروس خانم‌ها دانستنیهای یک عروسی را یاد می‌دهیم و همچنین خواهیم گفت که چطور با استرس‌ها و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده آرایشی روز عروسی مقابله کرده و مشکلات را حل کنند .

۱. استرس صورت شما را سرخ‌کرده

این اتفاقی است که برای خیلی از عروس خانم‌ها می‌افتد ولی نترسید شما می‌توانید با استفاده از کمی اسپری بینی افین روی قسمت‌های قرمز شده، صورتتان را به حالت اولیه برگردانید .

۲. پوستتان به‌شدت خشک‌شده

 از یک پاک‌کننده لایه‌بردار یا ماسک پلیش استفاده کنید و اگر چنین چیزی را در دسترستان ندارید یک اسکراب ساده با شکر و روغن درست کنید .

۳. روز عروسی جوش می‌زنید

 این یکی از کابوس‌های عروس‌ها به‌حساب می‌آید ولی آرامشتان حفظ کنید . شما باید قبل از استفاده از کانسیلر جوشتان را تا می‌توانید کوچک کنید و برای این کار باشد از داروی بنزویل پروکساید برای کشتن باکتری‌ها استفاده کنید. اگر این دارو را ندارید می‌توانید کمی ماست روی جوشتان بزنید .

۴. از خواب بیدار شده‌اید و چشم‌هایتان بیش‌ازاندازه پف‌کرده است

 این اتفاق برای خیلی از عروس‌هایی که شب قبل به دلیل استرس نتوانسته‌اند بخوابد پیش می‌آید ، تنها کاری که باید بکنید این است که یک ماسک ژلی چشم تهیه کنید و به مدت 10 دقیقه آن را روی چشم‌هایتان بگذارید . اگر ماسک ندارید می‌توانید یک قاشق را به مدت 30 دقیقه در فریز بگذارید و سپس آن را روی چشم‌هایتان قرار دهید .

۵. حلقه‌های تیره زیر چشمتان نمایان شده است­

تا جایی که می‌توانید سعی کنید شب قبل از مراسم به‌اندازه کافی بخوابید . و حتماً به‌اندازه کافی به بدنتان آب برسانید ولی برای روز عروسی شما می‌توانید از کانسیلرهای رنگی مناسب حلقه‌های تیره زیر چشم استفاده کنید . و اگر زیر چشمتان به آبی و بنفش می‌زند از کانسیلر هلویی استفاده کنید .

دانستنیهای یک عروسی

دانستنیهای یک عروسی

۶. موهایتان با چیزی که در تست انجام دادید فرق می‌کند

 به‌جای ترسیدن با آرایشگرتان صحبت کنید و دقیقاً به او بگویید که کجای کار درست نیست .

۷. گریه کرده‌اید و آرایشتان پاک‌شده است

 این اتفاق برای خیلی از عروس‌ها می‌افتد ؛ برای درست کردن این مشکل باید حتماً کرم پودرتان‌ همراهتان باشد . شما می‌توانید کرم پودر را روی خطوط اشک‌ها بکشید و سپس با دستمال آرایش آن را پاک‌کنید .  کرم پودر رطوبت داخل خطوط را می‌گیرد و سطح پوست شما را دوباره صاف می‌کند سپس می‌توانید از همان کرم پودر استفاده و بین خطوط را دوباره پر و هماهنگ کنید .

۸. قسمتی از لاکتان ‌پریده است

 از یکی از ساقدوش‌ها بخواهید که لاک و لاک پاک‌کنتان را با خود بیاورد . کمی لاک پاک‌کن روی نوک انگشتتان بزنید . و با آن قسمتی که لاکتان پریده است ماساژ دهید تا صاف شود سپس کمی صبر کنید تا خشک شود و بعد لاکتان را روی قسمتی که پریده بکشید .

۹. رژلب تان پخش‌شده است

در چنین حالتی می‌توانید یک قلم‌مو بردارید و با استفاده از کانسیلر دور لبتان کاری کنید که رژلب تان در جای خود باقی بماند .

۱۰. بیش‌ازاندازه عطر زده‌اید

 در چنین حالتی می‌توانید پنبه‌های گرد را به‌آرامی روی پوستتان بزنید . یا با استفاده از الکل کمی از بو را خنثی کنید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها