مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

4.3
(3)

تفاوت سایه چشم پودری و سایه چشم کرمی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما تفاوت سایه چشم پودری و سایه چشم کرمی را خواهیم گفت تا با انتخاب درست چشم هایی زیبا تری داشته باشید .

سایه چشم ، رژلب ، رژ گونه های براق ، مژهایی بلندو زیبا . این دنیای زیبای میکاب است . دنیای میکاپ بسیار شگفت انگیز و فوق العاده است. محصولات بسیاری وجود دارند که می توانید امتحان کنید و هیچ گاه زمان کافی برای این امر وجود ندارد، یعنی هر چه بیشتر، بهتر .

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

اگر به میکاپ علاقه دارید و یا دوست دارید تا درباره میکاپ و آرایش اطلاعات بیشتری داشته باشید، ممکن است سایه های چشم یکی از اولین مواردی باشد که به آن دقت می کنید . آنها بیشتر به صورت پودری و کرمی وجود دارند. در حالی که سایه چشم های پودری رایج تر می باشند، سایه چشم های کرمی از استقبال بالایی نیز برخوردار شده اند .

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

فهمیدن این که سایه چشم ها چه فرمولی دارند و چه نوعی را باید برای چه پوستی انتخاب کنید ، نباید خیلی سخت و پچیده باشد . هر محصول برای هدف خاصی طراحی شده است و منحصر به فرد می باشد و هیچ گزینه بهترینی برای تمامی افراد وجود ندارد، بلکه بهتر است درباره هر یک اطلاعاتی داشته باشید و بسته به نیاز پوستی خود، انتخاب نمایید .

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

سایه چشم های کرمی

همان طور که از نام این محصول پیدا است . این نوع سایه ها فرمول انعطاف پذیری دارند که بافت غنی و یکپارچه ای را به وجود می آورند و به خوبی روی پوست محو می گردند . این محصول می تواند به تنهایی روی پشت پلک به عنوان سایه تک رنگ به کار رود و یا می تواند به عنوان پایه و بیس سایه چشم پودری نیز استفاده شود تا رنگ آن در بهترین حالت خود نمایان گردد .

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

بیشتر سایه چشم های کرمی معمولا دارای پایه درخشان و شاینی می باشند و بدون نیاز به یک پرایمر چشم نیز می توانند استفاده شوند . این سایه ها معمولا یکپارچه روی پوست قرار می گیرند و از این رو برای پوست های متعادل، گزینه مناسبی به شمار می رود. قابلیت محو شدن بالای سایه های کرمی باعث می شود تا هم توسط انگشتان و یا براش به خوبی قابل استفاده باشد .

دوام این سایه بسیار زیاد است و اگر زمان کافی برای سایه زدن پلک ها خود ندارید . سایه چشم های کرمی گزینه مناسبی در نظر گرفته می شوند . در هر صورت، سایه چشم های کرمی در رنگ های محدودی وجود دارند و شما انتخاب های زیادی در این زمینه نخواهید داشت . هم چنین سایه چشم های کرمی حالت ماتی را برای چشم های تان به وجود نمی آورند و روی سایه چشم های پودری هم نیز نمی توانند به کار روند. جدا از این موضوع، محو کردن دو رنگ یا بیشتر از سایه چشم کرمی می تواند بسیار نمای ناپسندی را ایجاد کند .

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

سایه چشم های پودری

بزرگ ترین مزیت سایه چشم های پودری به انتخاب رنگ های متنوع آن باز می گردد . شما می توانید هر رنگ سایه چشم پودری که بخواهید را بیاید . تنوع رنگی سایه چشم پودری از رنگ های خالص تا پیگمنت های متوسط تا بسیار است .

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

شما می توانید سایه های پودری را به عنوان خط چشم و یا حتی رژگونه نیز به کار ببرید . حالت چشم اسموکی نیز توسط این سایه های پودری به زیبایی به وجود می آید، زیرا با دیگر رنگ ها به خوبی محو و ترکیب می شوند .

این روزها سایه چشم پودری با حالت مدادی نیز وجود دارند تا استفاده از آن راحت تر باشد . این موضوع باعث می شود تا قرارگیری سایه روی پلک با دقت بالایی انجام شود . و حتی به راحتی بتوانید کانتور چشم را انجام دهید .

سایه های پودری به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شوند و به این ترتیب می توانید حالت آمبره زیبایی را به پلک های خود بدهید ، هم چنین میکاپ چشم روشن و براق و یا میکاپ چشم چند رنگ نیز به راحتی توسط این محصول انجام می شود .

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

تفاوت سایه چشم پودری و کرمی

گذشته از تمام این موارد، یک مشکلی در ارتباط با این سایه ها وجود دارد: پایداری و یکپارچگی سایه چشم های پودری در بخش های خشک پوست بر هم می ریزید ، به همین دلیل است که باید با استفاده از مرطوب کننده و یا پرایمر به کار روند .

به علاوه، سایه پودری اگر به خوبی محو نشود، در چین و چروک ها قرار می گیرد و آن ها را بیشتر در معرض نمایش قرار می دهد . بنابراین، بهتر است سایه های پودری را همراه با مرطوب کننده و پرایمر پلک به کار ببرید تا دوام و ماندگاری آن را افزایش دهید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 3

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها