مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > ترند جدیدرنگ موی یاسی وانیلی

ترند جدیدرنگ موی یاسی وانیلی

0
(0)

رنگ موی یاسی وانیلی، جدیدترین ترند مو است که عاشقش خواهید شد

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد رنگ موی یاسی وانیلی که جدیدترین ترند مویی است که با داشتن آن عاشقش میشوید را برای شما آوره ایم .

همیشه در فصل بهار باید منتظر یک ترند غیر منتظره ای باشید . می پرسید چه ترندی ؟ یک رنگ مو ی جدید که بسیار ظریف و روشن و زیبا باشد . رنگ مویی که با ژاکت های بهاره و رژلب های تیره یا روشن هماهنگی بالایی را به وجود بیاورد :

رنگ موی یاسی وانیلی ، زیباترین سایه رنگی است که مطمئنا عاشق آن خواهید شد .
رنگ موی یاسی وانیلی

رنگ موی یاسی وانیلی

 

جزئیات

معمولا، فصل بهار فصلی است که هر کسی به سراغ رنگ موهای خود می رود تا بتواند خود را مطابق با حال و هوای بهاری و خورشید تابان کند . شاید به این دلیلی است که در این فصل، رنگ موهای زیبا و متنوعی در اینستاگرام مشاهده می کنیم .

در ادامه تصویری از خانمی را مشاهده می کنید که مدل موهایش لوب کوتاه موج دار می باشد . در این جا مشاهده می کنیم که ریشه های قهوه ای و فندقی به سایه رنگ های دارچینی وانیلی در انتهای محو به خوبی شده است. این رنگ مو از ریشه تا انتها به تدریج روشن می شود ، به گونه ای که در انتها به یاسی پاستلی ختم می گردد . شاید از این توضیحات سردرگم شده باشید، درست است ؟ اما نتیجه واقعا باشکوه است .

رنگ موی یاسی وانیلی

 

چگونه رنگ موی یاسی وانیلی داشته باشید ؟

در این روش از ترکیبی از دکلره و تناژ های اسطوخودوسی به کار می رود تا رنگ مورد نظر به دست بیاید . ابتدا مو قبل از رنگ موی یاسی وانیلی روشن می گردد، و بیشتر روی انتهای موها و قاب صورت کار می شود .

بعد از روشن کردن خط رویش مو و انتهای موها با دکلره تا یک پایه سفید- بلوند به وجود بیاید ، یک تونر اسطوخودوسی بسیار روشن روی نیمه و انتهای موها به کار می رود و برای مدت زمانی به همان صورت باقی می ماند . به این ترتیب است که رنگ موی یاسی وانیلی زیبایی به جود می آید که واقعا خیره کننده می باشد .

البته لازم به ذکر است که این تکنیک رنگ مو نیاز به مهارت و تخصص محو کردن، ترکیب کردن، دکلره کردن و رنگ کردن دارد ، به این دلیل است که باید این کار را به یک متخصص بسپارید .

اگر موهای شما تیره تر است ، بهتر است با یک سایه بنفش متوسط یا تیره شروع کنید . و به تدریج روی موهای تان کار کنید تا یاسی وانیلی به دست بیاید، به این ترتیب مطمئن می شوید که موهای شما در معرض آسیب قرار ندارند .

بله رنگ موی یاسی وانیلی رسما یکی از لایت های روشن جدید در میان سایر تکنیک های رنگ مو است که سر و صدای بسیاری را به پا کرده است .

 

منبع مقاله : https://www.marieclaire.com/beauty/a23461397/vanilla-lilac-fall-hair-color-instagram/

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها