مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , > بهترین عطر امضا را داشته باشید

بهترین عطر امضا را داشته باشید

0
(0)

چگونه بهترین عطر امضا را داشته باشید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید بهترین عطر امضا را داشته باشید .

عطر امضا به معنی داشتن رایحه و عطری است که هر جا می روید، رد پایی از خود به جای می گذارید. در واقع این عطر نباید یک چیز گران قیمت و خاص باشد، بلکه رایحه ای است که همیشه با آن شناخته می شوید.

 بهترین عطر امضا را داشته باشید

بهترین عطر امضا را داشته باشید

ما همیشه طرفدار پر و پا قرص عطر امضا بوده ایم . در واقع یک چیز رمانتیک درباره با مفهوم آن وجود دارد . قبول داریم که به سختی می توانید رایحه مناسبی پیدا کنید که مناسب با شما و روحیات تان باشد . البته هر کسی دیگری نیز با این موضوع مشکل دارد و شما تنها نیستید .
Sue Philips سرپرست Scenterprises و کارشناس عطر و عطر شناس در The Scentarium در شهر نیویورک می باشد . او عطرهای سفارشی را برای سلبریتی های بسیاری از جمله Jamie Foxx، Katie Holmes، Laurence Fishburne، Zendaya و Susan Sarandon ساخته است . از این رو شنیدن توصیه هایی او را درباره یافتن عطر امضای خود، خالی از لطف نیست.

 بهترین عطر امضا را داشته باشید

بهترین عطر امضا را داشته باشید

مواردی که باید قبل از خرید، به یاد داشته باشید

اولین چیزی که گفته می شود این است که “چرا باید از عطری استفاده کنید که دیگران همیشه استفاده می کنند، در حالی که می توانید عطر مخصوص به خود را بسازید ؟”

بنابراین افراد بسیاری فریب استفاده از عطرهای محبوب یا عطرهای جدید از یک طراح یا سلبریتی را می خورند . اما ممکن است موادی در آن عطر و رایحه وجود داشته باشد که مناسب شخصیت شما نباشد و خود واقعی تان را منعکس نکند .
این متخصص روی اهمیت یافتن “شخصیت بویایی” هر فرد تاکید دارد، زیرا برخی از عطرها زمانی که خشک می شوند و یا برای مدت زمان طولانی روی پوست می مانند، ممکن است رایحه ای نداشته باشند که شما خیلی دوست داشته باشید . وی هم چنین پیشنهاد می کند که از تست های جالب عطرشناسی استفاده کنید تا بهترین گزینه را برای خود بیابید .

 بهترین عطر امضا را داشته باشید
بهترین رایحه که باید شخصیت تان را منعکس کند

اگر شخصی بیرونی هستید (بیشتر بیرون از خانه سر و کار دارید) احتمالا عطر های تازه، سبک، نشاط آور و مرکبات را می پسندید . شاید هم یک عطر با رایحه گل بسیار سنگینی را تست کرده اید که احتمالا نظرتان را جلب نکرده است، زیرا مناسب شخصیت و سبک زندگی شما نیست . با تمام این وجود، این اعتقاد وجود دارد که عطر انتخابی شما با شخصیت و نوع پوست شما گره خورده است .

 بهترین عطر امضا را داشته باشید

نت های برتر، نت ها میانی و نت های پایه

زمانی که می خواهید به فروشگاه و مغازه بروید و عطرهای مختلفی را تست کنید و دریابید که کدام یک را بیش از هر چیزی دوست دارید، دانستن این که رایحه و عطر شخصیت شما چیست، بسیار اهمیت دارد . با این وجود به یاد داشته باشید که عطرها با مرور زمان و گذشت ساعت ها تغییر می کنند .

در بیشتر مواقع عطرها از نت برتر به نت میانی تغییر می کنند و به این ترتیب باید مدت ها بگذرد تا واقعا تصمیم بگیرید که این عطر را دوست دارید یا خیر . بنابراین امکان دارد سردرگم شوید . پس بهتر است هنگام خرید عطر و ادکلن، توجه ویژه ای به نت های متنوع آن داشته باشید .

 بهترین عطر امضا را داشته باشید

شما واقعا به دانه های قهوه نیاز ندارید

بسیاری از مردم پیشنهاد می کنند تا در میان تست کردن عطر های مختلف، دانه های قهوه را استشمام کنید و بینی تان مجددا تنظیم شود (و هم چنین از انسداد و خستگی بینی جلوگیری به عمل آید) . از این رو شما می توانید تفاوت عطرها را بهتر متوجه شوید . اما با این کار، تنها یک رایحه قوی تری را استشمام می کنید . همین و بس .
بهترین ترفند برای مقابله با انسداد بینی این است که یک تکه پارچه (آستین پیراهن و یا روسری) را با خود همراه داشته باشد و آن را بو کنید و سپس به سراغ تست دیگر عطرها و رایحه ها بروید . یا بهتر است آرنج خود را بو بکشید، جایی که پوست بدون هیچ عطر و رایحه ای می باشد . سپس دوباره شروع به ارزیابی سایر عطرها کنید. شما به این ترتیب شگفت زده می شوید که چقدر سریع می توانید تفاوت میان عطرها را شناسایی کنید. واقعا این روش بینی و حس بویایی تان را به حالت طبیعی باز می گرداند.

 بهترین عطر امضا را داشته باشید

زمانی که می خواهید یک عطر و رایحه ای را تست کنید، باید چه پروسه ای را پشت سر بگذارید؟

بسیار اهمیت دارد که اجازه دهید عطر چند لحظه بعد از اسپری کردن روی پوست تان باقی بماند . (بدون این که پوست تان را به هم بمالید) . به این ترتیب رایحه و عطر واقعی را بعد از این که الکل آن تبخیر شد، درک خواهید کرد .

 بهترین عطر امضا را داشته باشید
چه تفاوت هایی میان اُدو پِرفیوم (Eau de Perfume) و اُدو تویلِت (Eau de Toilette) وجود دارد؟

خوب همه چیز در این زمینه به این موضوع بستگی دارد که می خواهید عطر شما چقدر ماندگاری داشته باشد، زیرا همه آن ها دارای غلظت های متفاوتی می باشند . قدرتمند ترین و غلیظ ترین نوع عطر، Perfume یا Parfum است که بالاترین درصد چربی های ضروری همراه با الکل و آب مقطر را شامل می شود. هر چه این عطر رقیق تر شود، غلظت کمتری به دست می آورد . از این رو بعد از Perfume، eau de parfumو بعد از آن eau de toilette و سبک ترین نوع عطر eau de cologne می باشد. هر چه غلظت بالاتر باشد، ماندگاری عطر بیشتر است .

 بهترین عطر امضا را داشته باشید

آیا باید برای فصل های مختلف، عطرهای گوناگونی داشته باشید؟

همه چیز به شما بستگی دارد. این یک سوالی است که جواب آن به سلیقه و خواست شما بستگی دارد. اگر عطری که عاشقش می باشید را پیدا کردید، می توانید آن را در تمام روزهای سال استفاده کنید. به این ترتیب است که این عطر به عطر امضای شما تبدیل می شود. این که واقعا عاشق یک عطر بشوید و واقعا شخصیت و وجود شما را منعکس کند، شگفت انگیز است.
شخصی سازی یک عطر نیز این روزها بسیار محبوب شده است، از این روی می توانید عطری که مخصوص شما ساخته شده است را استفاده کنید و آن را برای فصل های مختلفی به صورت سفارشی تغییر دهید و از آن لذت ببرید.
هم چنین هیچ چیز اشتباه درباره داشتن یک عطر امضا و یا داشتن چندین عطر برای روز و چند عطر دیگر برای شب ها یا موقعیت ها خاص، وجود ندارد .

 

 بهترین عطر امضا را داشته باشید
به یاد داشته باشید، علایق شما درباره عطر هم چنان که سن تان بالا تر می رود، تغییر می کند

زمانی که شما جوان تر بودید، ممکن است عطرهای میوه ای شیرین تر را می پسندید و هم چنان که سن تان بالاتر می رود ممکن است عطرهای چوبی یا تند بیشتر نظرتان را جلب کند .
همان طور که مزاج آدم ها در زمینه غذا با گذر زمان تغییر می یابد، همین امر در مورد عطر و ادکلن ها نیز صدق می کند . با گذر زمان و سال ها، شمار سلول هایی که عطر و رایحه را در بینی مان تشخیص می دهد کاهش می یابد، پوشش داخلی بینی نازک تر می گردد و هم چنین نوسانات هورمونی روی علایق ما در زمینه عطر و رایحه تاثیر می گذارد. این کاهش توانایی بویایی ما، باعث می شود درک و تشخیص عطرها برای مان اندکی سخت تر شود . از این رو انتخاب عطر مورد علاقه مان نیز تغییر خواهد یافت .

به عبارت دیگر آماده باشید تا عطر امضای شما در طول سال ها تغییر یابد و جایگزین شود .

منبع مقاله : https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/signature-scent-perfume-expert-191017/page9

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها