مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > ابروهایی متناسب با شکل صورت

ابروهایی متناسب با شکل صورت

5
(1)

چگونه ابروهایی متناسب با شکل صورتمان داشته باشیم

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما ابروهایی متناسب با شکل صورت تان معرفی خواهیم کرد .

همه به‌خوبی می‌دانیم که یک‌ شکل ابرو نمی‌تواند مناسب هر شکل صورتی باشد و سختی کار اینجاست که مدل‌های ابرو بسیار متنوع هستند . در این مقاله سعی داریم در انتخاب مدل ابروی متناسب با شکل صورتتان به شما کمک کنیم .

صورت‌های بیضی‌شکل

در این صورت‌ها ابروهای پر، توجه را به سمت چشم‌هایتان جلب می‌کند . و باعث ایجاد تعادل در صورت می‌شود. ازآنجایی‌که همه خانم‌ها دوست دارند با استفاده از آرایش صورتشان را بیضی نشان دهند ظاهر طبیعی ابروهایتان بهترین گزینه است . تا جایی که می‌توانید ابروهایتان را پر نگه‌دارید . بعد از اصلاح ابروهایتان، از یک ژل فیبردار روی ابروهایتان استفاده کنید تا ظاهری پرتر به آن دهید .

ابروهایی متناسب با شکل صورت

ابروهایی متناسب با شکل صورت

صورت‌های گرد

یک ابروی زاویه‌دار بهترین گزینه برای این مدل صورت‌هاست و باعث می‌شود کمی زاویه در صورت گردتان به وجود بیاید . بهتر است قبل از اصلاح تاج و قوس ابرویتان را مشخص کنید و با استفاده از برس و سایه این دو نقطه را به هم وصل کنید . برای اینکه اکنون ظاهر ابرویتان را نرم و طبیعی کنید از شانه پیچی استفاده و مواد را در طول ابروهایتان پخش‌کنید .

ابروهایی متناسب با شکل صورت

ابروهایی متناسب با شکل صورت

صورت‌های مربعی

یک ابروی هایلایت شده با قوس زیاد می‌تواند صورت مربعی شما را باریک‌تر نشان دهد . برای اینکه قوس ابروی شما بالاتر بیاید از سایه‌های پودری ابرو استفاده کنید و بالای قوس ابرویتان را بکشید و آن را جوری پر کنید که با ابروهایتان ادغام شود، بهتر است جوری این قوس را بکشید تا کمی گرد باشد .

ابروهایی متناسب با شکل صورت

ابروهایی متناسب با شکل صورت

صورت‌های قلبی

یک قوس نرم و گرد مانند می‌تواند زوایای این نوع صورت را کمی محو کند . در ابتدا تمام جاهای خالی ابرویتان را پر کنید و شکلی گرد به آن دهید. سپس با استفاده از ژل موهای ابرویتان را به شکلی برس بزنید تا زاویه‌های ابرویتان محو شود .

ابروهایی متناسب با شکل صورت

ابروهایی متناسب با شکل صورت

صورت‌های بلند

یک ابروی کوتاه با قوسی پایین باعث می‌شود صورت شما کمی درازتر به نظر برسد . این را به خاطر داشته باشید که کوتاه کردن قد ابرو کار افراد متخصص است . پیشنهاد می‌کنیم خودتان در خانه چنین کاری را انجام ندهید . ولی برای پایین آوردن قوس ابرو می‌توانید با استفاده از سایه و برس در زیر قوس ابرویان زاویه آن را از بین برده و کمی آن را پهن‌تر کنید . سپس با استفاده از شانه پیچی و حرکات افقی قوس ابروهایتان را کم کنید .

ابروهایی متناسب با شکل صورت

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها